Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Υλικά Κατασκευής Ιστιοπλοϊκών Σκαφών


ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΩΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΩΝ

Όπως για τα μηχανοκίνητα έτσι και για τα ιστιοπλοϊκά σκάφη χρησιμοποιούνται διάφορα υλικά κατασκευής. Το πιο διαδεδομένο είναι ο πολυεστέρας ενώ κατασκευάζονται και μεταλλικά σκάφη καθώς επίσης και ξύλινα και σε ορισμένες περιπτώσεις κατασκευάζονται σκάφη από μπετόν.

Για την πλέον διαδεδομένη κατηγορία των πολυεστερικών σκαφών επιλέξαμε να παρουσιάσουμε ένα αξιόλογο ελληνικό ναυπηγείο με την επωνυμία Ocean Yachts. Ιδρύθηκε πριν από  επτά χρόνια, και έχει να επιδείξει πολλά σκάφη που έχουν παραχθεί από τη γραμμή παραγωγής του, ενώ έχει κερδίσει όχι μόνο τις ελληνικές αλλά και τις ευρωπαϊκές ιστιοπλοϊκές καρδιές.

 Η δυνατότητα παραγωγής σε ετήσια βάση φθάνει τα 15 σκάφη και εργάζονται σε αυτό 40 άτομα. Στο κατασκευαστικό μέρος ακολουθείται η γραμμή παραγωγής σε εσωτερικούς χώρους που είναι διαχωρισμένοι σε τμήματα, ενώ οι αίθουσες διαθέτουν συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας, απαραίτητες για πολυεστερικές κατασκευές. Στην πρώτη αίθουσα φτιάχνονται τα καλούπια για τη γάστρα, το κατάστρωμα και άλλα επί μέρους τμήματα. Οι στρώσεις του πολυεστέρα και των υαλονημάτων γίνονται με το χέρι από εξειδικευμένο προσωπικό.

Επίσης υπάρχει πλήρως εξοπλισμένο ξυλουργείο, όπου κατασκευάζονται όλα τα ξύλινα μέρη των σκαφών. Για το εσωτερικό χρησιμοποιείται φίνο ξύλο κερασιάς, ενώ για το κατάστρωμα ανθεκτικό teak.

Στη συνέχεια ακολουθεί η διαδικασία συναρμολόγησης των σκαφών και παράλληλα πραγματοποιούνται οι ηλεκτρικές και υδραυλικές εγκαταστάσεις. Τέλος, τοποθετείται η καρίνα και ο υπόλοιπος εξοπλισμός, ο οποίος προέρχεται από επώνυμους οίκους, γνωστούς στον χώρο, όπως κατάρτια Sparcraft, roller reefing τζένοας της Facnor, διπλές τιμονιέρες Whitlock, κινητήρες Yanmar, hatches Goiot και βιτζιρέλα Andersen.

H μελέτη και η σχεδίαση των σκαφών γίνονται σε τμήμα του ναυπηγείου σε συνεργασία με τη NEC Design και τον υπεύθυνο ναυπηγό της Ocean Yachts κ. Κώστα Ρέντα. Στην κατασκευή των σκαφών ακολουθούνται πιστά οι οδηγίες του τεχνικού φακέλου που έχει δημιουργηθεί για κάθε μοντέλο. Κάθε τεχνικός φάκελος περιλαμβάνει μελέτες, σχέδια, μεθόδους κατασκευής και λειτουργίας όλων των μερών κάθε σκάφους και είναι πιστοποιημένος με CE certificate από τον Ελληνικό Νηογνώμονα και από το IMCI (International Marine Certificate Institute), σύμφωνα με την οδηγία της EOK 94/25.

Αρχή της Ocean Yachts για τη ναυπήγηση ενός σκάφους είναι να χρησιμοποιούνται υλικά κατασκευής μόνο της καλύτερης ποιότητας και να μη γίνεται κανένας συμβιβασμός όσον αφορά την άνεση, τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια. To τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί το απαιτητικό κοινό που επιθυμεί μεγάλα και άνετα σκάφη. Διαθέτει ευρύχωρες καμπίνες, μεγάλους κοινόχρηστους χώρους και ένα τεράστιο κατάστρωμα, ενώ η πλοήγησή του είναι _ όσο και αν φαίνεται περίεργο για το μέγεθος του σκάφους _ πρακτική και εύκολη. Συν τοις άλλοις, τα ελληνικά σκαριά είναι πανέμορφα.

Σήμερα το ναυπηγείο έχει αντιπροσώπους στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και λαμβάνει μέρος στα διεθνή ναυτικά σαλόνια της Γένοβας, του Λονδίνου, των Καννών, της Βαρκελώνης και του Ντύσελντορφ. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας υπάρχει η κατασκευή ακόμη μεγαλύτερων σκαφών, στοχεύοντας πάντα στην υψηλή ποιότητα.

Η σειρά των ιστιοπλοϊκών σκαφών Ocean Star, που διατίθενται από το ναυπηγείο, κυμαίνονται από 48 ως 56 πόδια και αναμένεται μια καινούργια αγωνιστική εκτέλεση, η οποία θα παρουσιαστεί φέτος το καλοκαίρι και θα ονομάζεται Ocean Star 51.2 Exclusive.

Ocean Star 49Οcean Star 56.6 (σαλόνι)Οcean Star 56.6 (καμπίνες)
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.