Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Regal 44 Sport Coupe



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Αξιον εστί!

Μπορεί, μέχρι πρότινος, οι προτάσεις της Regal να μην ανταποκρίνονταν στα "μεγάλα σαλόνια", δεδομένου ότι δεν διέθεταν στη γκάμα τους σκάφη που να ξεπερνούσαν τα 14 μέτρα, από τη στιγμή όμως που αποφάσισαν να μπουν στο παιχνίδι της μεγάλης κατηγορίας το έκαναν με έναν δυναμικό τρόπο, παρουσιάζοντας μέχρι στιγμής δύο μοντέλα.

Την αρχή έκανε το Regal 5260 ένα 16μετρο σκάφος που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Φόρτ Μάγιερς της Φλόριντα το Νοέμβριο του 2007, αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις κυρίως ως προς τις πλευστικές ικανότητες και την εργονομία του.

Για το 2010 το σκήπτρα πήρε το Regal 44, η παρουσία του οποίου συμπίπτει -τυχαία άραγε;- με ένα σημαντικό γεγονός για την αμερικάνικη εταιρεία, η οποία γιορτάζει 40 χρόνια ενεργούς παρουσίας στη ναυπηγική βιομηχανία, με τα περισσότερα εξ αυτών να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη μικρομεσαία κατηγορία.

Με την έλευση του Regal 44 η γκάμα του ναυπηγείου εμπλουτίζεται κατά ουσιαστικό τρόπο, δεδομένου ότι διευρύνει την γκάμα της, έχοντας πλέον να προτείνει στο κοινό της ένα ακόμη μοντέλο αυξημένων δυνατοτήτων.

Το ερώτημα, ωστόσο, που τίθεται δεν είναι το κατά πόσο το νέο σκάφος αποτελεί την εξέλιξη του ναυπηγείου προς τη μεγάλη κατηγορία αλλά εάν έχει τα φόντα να επιβληθεί του ισχυρού ομολογουμένως ανταγωνισμού και, πολύ περισσότερο, τη δυνατότητα να αλλάξει σελίδα, δημιουργώντας ένα νέο, εξίσου μεγάλο κεφάλαιο για την Regal.

Για τη ναυπήγηση του 44 SC οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Regal επέλεξαν να διατηρήσουν ήπιους τόνους, χωρίς να προκαλέσουν με στιλιστικές ιδιαιτερότητες. Αντί, λοιπόν, να δημιουργήσουν ένα σκάφος με ταμπεραμέντο και ξεχωριστό χαρακτήρα, αποφάσισαν να ακολουθήσουν την "αμερικάνικη" τακτική.

Το αποτέλεσμα; Ένα μοντέλο που μπορεί να μην συμφωνεί με τα ευρωπαϊκά αισθητικά πρότυπα, λείποντας από την άτρακτο αυτό το "κάτι" που θα το έκανε πραγματικά ξεχωριστό, είναι όμως γρήγορο, πρακτικό, άνετο και ασφαλές αποτελώντας μία κατασκευή τεχνολογικά προηγμένη, δυνατή και με χαρακτήρα.

Εμφανισιακά χαρακτηρίζεται από σπορ γραμμές, οι οποίες αναπτύσσονται τόσο στην υπερκατασκευή διαμέσου της ανοιγόμενης οροφής όσο και στη γάστρα με την τριγωνική μορφή της να υπόσχεται γρήγορους και στιβαρούς πλόες. Όσο για το αλεξήνεμο, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο με τα υπόλοιπα μοντέλα του ναυπηγείου, είναι διαιρούμενο στη μέση επιτρέποντας την πρόσβαση στο πρωραίο τμήμα, αξιοποιώντας παράλληλα τις πλευρικές επιφάνειες προς όφελος του εσωτερικού.

Οι αρμόδιοι σχεδιαστές επέδειξαν περίσσιο ζήλο στο κύριο κατάστρωμα. Έχοντας στα χέρια τους μια ευρύχωρη επιφάνεια μήκους 14,05 μέτρων και πλάτους 4,27 μέτρων, φρόντισαν να αναδείξουν την άνεση και τον "οικογενειακό" χαρακτήρα, προάγοντας ταυτόχρονα και κάποιες άλλες, ιδιαίτερες για τα δεδομένα της κατηγορίας, ανησυχίες.

Το τελευταίο μεταφράζεται σε μία νέα αισθητική-εργονομική προσέγγιση, με επίκεντρο το πρυμναίο μέρος το οποίο αποτελεί έναν πολυδιάστατο χώρο που δύναται να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, εξυπηρετώντας παράλληλα ως υπαίθριο καθιστικό που μπορεί να υποδεχθεί και τραπέζι και ως χώρος ηλιοθεραπείας.

Σε υψηλά επίπεδα κινείται και ο περιφερειακός εξοπλισμός, με την ύπαρξη ενός πλήρως εξοπλισμένου wet bar να εξυπηρετεί τόσο την πρύμνη όσο και την υπαίθρια τραπεζαρία, η οποία είναι εγκατεστημένη ακριβώς μπροστά από το καθιστικό. Όσο για την επίπεδη τηλεόραση, αυτή ενσωματώνεται στην οροφή της υπερκατασκευής με αποτέλεσμα να προστατεύεται όταν δεν χρησιμοποιείται ενώ κατά τη χρήση της εξυπηρετεί όλη την πρυμναία ζώνη.

Οι ειδικά επενδυμένες επιφάνειες του πιλοτηρίου, που είναι εγκατεστημένο στη δεξιά πλευρά, απορροφούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επιπλέον φως που εισρέει -άφθονο εξαιτίας της ανοιγόμενης οροφής- στο εσωτερικό. Όσο για το σχεδιασμό του ταμπλό, μπορεί να μην διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας είναι όμως πρακτικό με επιμελημένη τοποθέτηση των οργάνων ναυσιπλοΐας και πλοήγησης ενώ πολύ καλή είναι η περιμετρική ορατότητα αφού οι πρυμναίες κολόνες της υπερκατασκευής είναι λεπτές.

Ένα ακόμα μέρος που δείχνει να έχει δουλευτεί αρκετά είναι το κατώτερο κατάστρωμα στο οποίο φιλοξενούνται δύο καμπίνες με ισάριθμα λουτρά, ένα καθιστικό -τραπεζαρία και μια επιπλοσύνθεση κουζίνας με τον δικό της χώρο. Ο διάκοσμος του ομολογουμένως ευρύχωρου εσωτερικού είναι κλασσικός, με κυρίαρχα χρώματα αποχρώσεις του καφέ για τα έπιπλα και του μπεζ για τα υφάσματα ενώ ο φυσικός φωτισμός, πέρα από τα πλευρικά φινιστρίνια, προέρχεται και από τις γυάλινες επιφάνειες που ενσωματώνονται στην οροφή (hatches).

Αλλάζοντας τώρα θέμα, την τελική πινελιά στο σκάφος προσθέτουν οι κινητήρες που συνδυάζεται αρμονικά με τα συστήματα πρόωσης Ips της Volvo Penta . Η γκάμα ισχύος περιλαμβάνει πέντε συνολικά ισχυρές αλλά όχι βίαιες προτάσεις, με τις βενζινοκίνητες να ξεκινούν από τους 740 συνολικά ίππους, να συνεχίζουν στους 750 και να καταλήγουν στους 800 ίππους. Όσο για τις εκδόσεις πετρελαίου, αυτές περιλαμβάνουν συνολική ισχύ 740 ίππων και 870 ίππων.

Τέλος, στον τομέα των επιδόσεων το Regal 44 δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο αφού με χρήση των μικρών βενζινοκινητήρων επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 38 ν. μιλίων και κατανάλωση 153,29 λίτρα την ώρα ενώ η υπηρεσιακή ταχύτητα αγγίζει τα 28,7 ν. μίλια και αυτονομία που αγγίζει τα 332 ν. μίλια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 14,05 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,27 μέτρα
Βύθισμα: 1,1 μέτρα
Βάρος: 10.704 κιλά
Χωρ. δεξ. καυσίμων: 1.241 λίτρα
Χωρ. δεξ. νερού: 382 λίτρα

Κινητήρες Βενζίνης

2x400 Volvo Penta IPS500
2x370 Volvo Penta IPS500
2x375 Volvo Penta IPS500

Κινητήρες Πετρελαίου

2x370 Volvo Penta IPS500 D4
2x435 Volvo Penta IPS 600

Εξοπλισμός

Ηλεκτρονικά πιλοτηρίου

Αυτόματος πιλότος

o

GPS/Chart

s

VHF

s

Συστήματα

Αιρκοντίσιον

s

Ηχοσύστημα CD

s

Γραμμή ρεύματος ξηράς

s

Τηλεόραση / DVD

s

Εργάτης

s

Κουζίνα

Παγομηχανή

o

Φούρνος μικροκυμάτων

s

Ψυγείο

s

Εστίες μαγειρέματος

s

Εξοπλισμός καταστρώματος

Μοκέτα στο κόκπιτ

s

Hardtop

s

Έξοδος : 1 2-Volt Acc

s

Σκάλα

s

Πλατφόρμα μπάνιου

s

Ντους στην πρύμνη

s

Wet bar

s

Πληροφορίες: REGAL (Η.Π.Α.): Vernicos Boats, Λ. Βάρης- Κορωπίου 25, Βάρη, Τηλ.: 210 8979113-4, fax: 210 8970591, www.vernicos.com - e-mail: info@vernicosboats.gr

Χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, το νέο Regal αποτελεί ένα καλοσχεδιασμένο και πρακτικό σκάφοςΟι επιλογές κινητήρων απαριθμούν πέντε εναλλακτικές προτάσεις, τρεις βενζινοκίνητες και δύο πετρελαίουΟι περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν πολύ καλή ορατότητα, ιδιαίτερα χρήσιμη κατά την πριμοδέτηση
Κατέχοντας μεγάλη ωφέλιμη επιφάνεια, η πρωραία περιοχή εξυπηρετεί κατά τις εργασίες επιτρέποντας παράλληλα την εύκολη πρόσβαση Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή προσφέρει μια αίσθηση αίθριου στο εσωτερικόΓια την υπερκατασκευή προσφέρεται η επιλογή εγκατάστασης συρόμενης πόρτας
Ο πρυμναίος καναπές διαθέτει ανακλινόμενη πλάτη με αποτέλεσμα να μετατρέπεται εύκολα σε στρώμα ηλιοθεραπείαςΣτο πρυμναίο καθιστικό δύναται να φιλοξενηθούν έως οκτώ άτομαΗ τραπεζαρία προστατεύεται επαρκώς από την υπερκατασκευή
Το wet bar διαθέτει πλήρη εξοπλισμό, καλύπτοντας παράλληλα και το υπαίθριο καθιστικό και την τραπεζαρίαΜια έξυπνη εφαρμογή έχει εφαρμοστεί για την τηλεόραση, φιλοξενώντας την στην οροφή της υπερκατασκευήςΜε επαρκείς διαστάσεις, η πρυμναία πλατφόρμα επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή πρόσβαση προς και από το σκάφος
Μπροστά από την πρυμναία πλατφόρμα προσφέρεται ένας χρήσιμος χώρος αποθήκευσης για τον εξοπλισμόΤα πρωραία στρώματα προσφέρουν φιλοξενία για δύο άτομαΤο πιλοτήριο εξοπλίζεται με ένα διπλό κάθισμα που προσφέρει επαρκή στήριξη
Αξιόλογοι χώροι χαρακτηρίζουν και το εσωτερικό, σημείο αναφοράς του οποίου αποτελεί το άνετο και ευρύχωρο καθιστικόΗ ανισόπεδη διάταξη του κύριου καταστρώματος με το κατώτερο, συνδέεται με τρία μόλις σκαλοπάτια με μεγάλο πάτημα, εξυπηρετώντας σε μια ήπια πρόσβασηΗ πρωραία καμπίνα εξοπλίζεται με ένα υπέρδιπλο κρεβάτι
Το λουτρό της κύριας καμπίνας είναι πλήρως εξοπλισμένο και με αποκλειστικό χώρο για το ντουςΗ καμπίνα των φιλοξενουμένων εξοπλίζεται με δύο μονές κουκέτες, την μία δίπλα στην άλληΤο πλυντήριο αποτελεί ένα ιδιαιτέρως χρήσιμο εξοπλιστικό στοιχείο
Η πρόσβαση στο μηχανοστάσιο κινείται σε λογικά επίπεδα, προσφέροντας την εύκολη πραγματοποίηση για επιθεώρηση ή σέρβις Κάτοψη των καταστρωμάτων
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.