Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Sessa C30



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Με ατού την πλεύση

Πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρομεσαίων διαδραματίζει το C30 από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε στο προσκήνιο, συνοδεύοντας την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που το διακρίνει με μια συμπαγή πλεύση. Στην περίπτωση του C30 η Sessa προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση, τόσο από άποψη εξοπλισμού, όσο και από επιδόσεις ενώ η χρήση του, πέρα από ημερήσιους πλόες, ενδείκνυται εξαιτίας του εξοπλισμού του και για μεσαία υδάτινα δρομολόγια.

Έχοντας αποφύγει τις ακρότητες ο σχεδιασμός, αν και κάπως συντηρητικός, παραμένει συμβατός με την ευρωπαϊκή αισθητική, γεγονός που ευνοεί -μεταξύ άλλων- και την εργονομία.

Με πολλές ανέσεις για το μέγεθός του, το κύριο κατάστρωμα περιλαμβάνει ένα καθιστικό στο πρυμναίο μέρος, που αποτελείται από ένα περιμετρικό καναπέ και ένα ρυθμιζόμενο καθ ύψος τραπέζι ενώ αντικριστά προσφέρεται ένα μικρό wet bar. Η ζώνη του πιλοτηρίου εξοπλίζεται με ένα καλά εξοπλισμένο ταμπλό και ένα αναπαυτικό κάθισμα ενώ αίσθηση προκαλεί το διαιρούμενο αλεξήνεμο επιτρέποντας την πρόσβαση στο πρωραίο μέρος, μια εφαρμογή η οποία έχει προκύψει εξαιτίας της αξιοποίησης όλου του εσωτερικού πλάτους προς όφελος του καταστρώματος .

Η καμπίνα του κινείται σε έναν συνδυασμό μοντέρνας και κλασσικής αισθητικής ενώ προσφέρει αξιοπρεπή φιλοξενία και περιλαμβάνει ένα καθιστικό μετατρέψιμο σε διπλό κρεβάτι, κουζίνα και λουτρό.

Πλευστικά, η στιβαρότητα έχει τον πρώτο λόγο, συνοδεύοντας το σκάφος με την ανάλογη συμπεριφορά σε όλο το φάσμα των στροφών. Αυτό ίσως να οφείλεται εν μέρει και στην επιλογή της τοποθέτησης των εξακύλινδρων εσωεξωλέμβιων κινητήρων οι οποίοι μεταφέρουν το βάρος του σώματος των μηχανών μέσα στο σκάφος.

Στο λιμάνι το C30 ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς ενώ με την αύξηση των στροφών παρατηρήθηκε μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με το τιμόνι να ανταποκρίνεται άμεσα και "γλυκά" και προς τις δύο κατευθύνσεις, γεγονός που οφείλεται στην εξισορρόπηση των ροπών από τα συστήματα Duo Prop των προπελοφόρων μονάδων . Αν και οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες επιτρέποντας στο σκάφος να δείξει την καλύτερη δυνατή διαγωγή, εκτιμάται εμπειρικά πως και στην περίπτωση δύσκολων καιρικών συνθηκών θα μπορέσει να ανταποκριθεί επαρκώς.

Υπέρ

Στιβαρή πλεύση
Πληρότητα εξοπλισμού

Κατά

Συντηρητική σχεδίαση ατράκτου

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 9,56 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 3 μέτρα
Βάρος (με μηχανές): 3900 κιλά
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 515 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. νερού: 110 λίτρα
Κινητήρες: Volvo Penta 2 x 4.3 GXi DP\S

Το πρωραίο μέρος διαθέτει ένα άνετο και πρακτικό στρώμα ηλιοθεραπείαςΤο καλά εξοπλισμένο πιλοτήριο περιλαμβάνει ένα πρακτικό ατομικό κάθισμαΤο κατάστρωμα αναπτύσσεται σε δύο άνετες ζώνες που περιλαμβάνουν δύο καθιστικά
Αν και συντηρητικές, οι γραμμές του είναι καλαίσθητεςΚατά τις στροφές, το σκάφος δεν παρουσίασε πλαγιολίσθησηΤα συστήματα Duo Prop προσέφεραν "απαλό τιμόνεμα" κατά τις στροφές, εξισορροπώντας τις ροπές
Το διαιρούμενο αλεξήνεμο και τα πρωραία ρέλια που δεν ενώνονται εξασφαλίζουν πρακτική πρόσβασηΟι δύο κινητήρες προσφέρουν ισχυρή ώση και ευελιξία χειρισμών
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.