Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Windy 40 Maestro



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Μια κλάση επάνω

Αποτελώντας το νέο αίμα στο στόλο του νορβηγικού ναυπηγείου, το άρτι αφιχθέν Windy 40 Μaestro καταφέρνει να συνδυάσει τη μέγιστη δυνατή ευκολία χρήσης με ένα προσιτό προφίλ, προσφέροντας ένα από τα πληρέστερα σκάφη της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Η αλήθεια είναι ότι με το πέρασμα του χρόνου παρουσιάζονται όλο και περισσότερα ικανά μοντέλα, με στόχο φυσικά την κορυφή. Αυτό βέβαια δεν αρκεί αφού το ζητούμενο δεν είναι μόνο να φθάσει κανείς στη κορυφή αλλά και να διατηρηθεί εκεί.

Το νέο Windy φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει ψηλά και μάλιστα με έναν διακριτικό τρόπο αφού, ως γνωστόν, το ναυπηγείο κρατά χαμηλούς σχεδιαστικούς τόνους, εστιάζοντας στην ουσία που στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζεται στην άνεση, την πρακτικότητα και τις επιδόσεις, στοιχεία που προσφέρονται απλόχερα.

Προσπαθώντας να ορίσουμε τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες του νέου μοντέλου διαπιστώνουμε ότι οι γραμμές του Maestro δεν προκαλούν με εφήμερες σχεδιαστικές εξάρσεις κινδυνεύοντας να χαρακτηριστούν ξεπερασμένες μόλις ο ενθουσιασμός του νέου ή του διαφορετικού καταλαγιάσει.

Αντίθετα, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν κατά κύριο λόγο κλασσικές γραμμές, προσφέροντας όμως ορισμένα ψήγματα μοντερνισμού. Έτσι, τα κυκλικά φινιστρίνια της γάστρας που κοιτούν με νοσταλγία στο παρελθόν, πλαισιώνουν -για πρώτη φορά-ορθογώνιους υαλοπίνακες μεγάλου μεγέθους. Κομψή παραμένει η υπερκατασκευή η οποία, θυμίζοντας έντονα αυτή του Chinook 44, διαθέτει καμπύλες πλευρικά ενώ η οροφή της είναι ανοιγόμενη, προσφέροντας στο εσωτερικό άλλον ...αέρα! Όσο για την πρύμνη, αυτή είναι πρακτική, με τον σχεδιασμό της να υποδηλώνει τη συγγένεια με άλλα μοντέλα του ναυπηγείου.

Η άριστη διαχείριση των διαθέσιμων χώρων στα δύο καταστρώματα συνδυάζεται αρμονικά με την εύστοχη επιλογή των υλικών προσφέροντας ένα ευκολόχρηστο και ποιοτικό σύνολο. Για το κύριο κατάστρωμα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό υποδιαιρείται σε τρεις ζώνες, του πιλοτηρίου, του καθιστικού και του πρωραίου μέρους, προσφέροντας ισάριθμα μέρη ηρεμίας και απομόνωσης. Όσο για τον εξοπλισμό των τριών ζωνών θα λέγαμε ότι είναι ο κλασσικός, προφέροντας στην πρώρα ένα διπλό στρώμα ηλιοθεραπείας και στο καθιστικό έναν ευρύχωρο καναπέ, ένα ξύλινο τραπέζι και ένα πλήρες wet bar.

Εκεί που έχει δοθεί επιπλέον έμφαση είναι στο πιλοτήριο, το οποίο εξοπλίζεται με μια εκπληκτικού σχεδιασμού κονσόλα ενός επιπέδου, επενδυμένης μάλιστα με ποιοτικά μαλακά υλικά. Όσο για τα καθίσματα αυτά είναι ατομικά, προσφέροντας άριστη στήριξη ενώ η πλοήγηση καθίσταται εύκολη και πρακτική τόσο από καθήμενη όσο και από όρθια θέση.

Η πρακτικότητα των εξωτερικών χώρων ακολουθείται και στο εσωτερικό, ο εξοπλισμός του οποίου, σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, δεν θα αφήσει κανένα παραπονεμένο. Οι χρωματικές αποχρώσεις του μπεζ και του καφέ δημιουργούν μια κλασσική ατμόσφαιρα ενώ το μεγάλο εσωτερικό ύψος και το πλούσιο φως που εισέρχεται από τα πλευρικά παράθυρα και από το skylight συνεισφέρουν στην άνεση και τη φωτεινότητα.

Από αρχιτεκτονικής πλευράς, ο κεντρικός χώρος περιλαμβάνει την επιπλοσύνθεση της κουζίνας και το καθιστικό σε σειρά ενώ πλώρα και πρίμα προσφέρονται οι δύο καμπίνες και ενδιάμεσα ένα υπερμέγεθες και πλήρως εξοπλισμένο λουτρό.

Εστιάζοντας στην ουσία των πραγμάτων, το νέο Maestro διευθύνει με... μαεστρία τον βαθύ ήχο που παράγουν οι δύο υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες της Volvo Penta οι οποίοι, χάρη στα 300 άλογα που συνοδεύουν τον καθένα, προσφέρουν, τόσο υψηλή ώση όσο και επιδόσεις με την μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τους 44 κόμβους. Όσο για την υπηρεσιακή, αυτή φθάνει τους 36 κόμβους, ενώ η αυτονομία με την συγκεκριμένη ταχύτητα αγγίζει τα 480 ναυτικά μίλια. Τέλος, για όσους επιθυμούν την αιχμή της τεχνολογίας, το σκάφος προσφέρεται και με το σύστημα πρόωσης Ips.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 11,99 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 3,7 μέτρα
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 800 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. νερού: 215 λίτρα
Μέγιστη ταχύτητα: 44 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 36 κόμβοι
Αυτονομία: 480 ναυτικά μίλια
Κινητήρες: Volvo Penta 2 x D4 - 300

Πληροφορίες: Riginos yachts, Περγάμου 27, Γλυφάδα τηλ,: 210.9621274, www.riginosyachts.com

Τo Maestro αποτελεί το πρώτο σκάφος του ναυπηγείου που υιοθετεί μεγάλους υαλοπίνακες στη γάστρα τουΤο βαθύ V της γάστρας συνδυάζεται με τρία παρατροπίδια που «τρέχουν» σε κάθε πλευράΗ ανοιγόμενη οροφή προσφέρει στο εσωτερικό μια αίσθηση αίθριου χώρου
Η μέγιστη ταχύτητα με τους δύο D4 αγγίζει τους 44 κόμβουςΤο Skylight προσφέρει άπλετο φως στο εσωτερικόΤο μετατρέψιμο σε κρεβάτι καθιστικό περιλαμβάνει ένα ρυθμιζόμενο τραπέζι και έναν γωνιακό καναπέ
Η πρωραία καμπίνα περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτιAποψη της πρυμναίας καμπίνας
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.