Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Jeanneau Cap Camarat 6,5 2010



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Υψηλές προσδοκίες με χαμηλό προφίλ

Αποτελώντας το νέο αίμα στο στόλο του γαλλικού ναυπηγείου, το άρτι αφιχθέν Jeanneau Cap Camarat 6,5 καταφέρνει να συνδυάσει τη μέγιστη δυνατή ευκολία χρήσης με ένα προσιτό προφίλ, προσφέροντας ένα από τα πληρέστερα σκάφη της μικρής κατηγορίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εν λόγω φίρμα δημιουργεί ένα ποιοτικό σκάφος. Αυτή τη φορά όμως συνδύασε πολλούς σημαντικούς παράγοντες μαζί, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο μοντέλο σε ένα μικρό μέγεθος, απευθυνόμενο τόσο στον άπειρο χρήστη ο οποίος επιθυμεί ένα φιλικό στη χρήση και πρακτικό σκάφος που να μεταφέρεται σχετικά εύκολα, όσο και στο κοινό που ενδιαφέρεται για ημερήσιους κυρίως πλόες και αξιοπρεπή διαβίωση, πάντα λαμβανομένης της κατηγορίας του σκάφους. Εξαιτίας ωστόσο των κόμπακτ διαστάσεών του, καθίσταται ευκολόχρηστο και ευέλικτο τόσο στο λιμάνι όσο και στην ανοικτή θάλασσα.

Προσπαθώντας να ορίσουμε τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες του νέου μοντέλου διαπιστώνουμε ότι οι γραμμές του ακολουθούν ένα μετριοπαθές προφίλ που μπορεί να μην συνεπαίρνει, ωστόσο, η εμφανής ποιότητα κατασκευής και το πολύ καλό φινίρισμα των επιφανειών του αποζημιώνει.

Βασικό συστατικό της εμφάνισής του διαδραματίζει η μπλε γάστρα η οποία συνδυάζεται αρμονικά τόσο με το λευκό κατάστρωμα όσο και με τα μπεζ καθίσματα ενώ το προστατευτικό μεταλλικό ρέλι που αναπτύσσεται κατά το ήμισυ του σκάφους, πέρα από την ασφάλεια που προσφέρει, συμβάλλει καθοριστικά και στην εξωτερική όψη.

Επιχειρώντας μια πιο ουσιαστική προσέγγιση και εστιάζοντας στο κύριο κατάστρωμα, διαπιστώνεται μια αρχιτεκτονική από την οποία προκύπτουν πρακτικοί και εύχρηστοι χώροι. Η προαναφερόμενη άποψη αποδεικνύεται καταρχήν από τη ζώνη του πιλοτηρίου, η οποία περιλαμβάνει μια ευμεγέθη κονσόλα και δύο καθίσματα.

Στην κονσόλα φιλοξενούνται επιμελώς οι ηλεκτρικοί διακόπτες, τα ενδεικτικά όργανα των μηχανών και το ρυθμιζόμενο τριακτινικό τιμόνι με τα χειριστήρια ενώ προσφέρεται επιπλέον χώρος για την τοποθέτηση άλλων οργάνων ναυσιπλοΐας και πλοήγησης. Όσο για τα καθίσματα, αυτά είναι ατομικά και ανατομικά, προσφέροντας πολύ καλή πλευρική στήριξη ενώ είναι και πτυσσόμενα, εξυπηρετώντας την πλοήγηση και από όρθια θέση. Στα πλεονεκτήματα του πιλοτηρίου εξάλλου θα πρέπει να προστεθεί και η ύπαρξη ενός μικρού χώρου στο εσωτερικό του.

Η πρακτικότητα ακολουθείται και στον πρωραίο χώρο ο οποίος περιλαμβάνει έναν περιμετρικό καναπέ που δύναται να μετατραπεί, με την χρησιμοποίηση του κατάλληλου εξοπλισμού, είτε σε χώρο ηλιοθεραπείας με την προσθήκη επιπλέον στρωμάτων, είτε σε τραπεζαρία με την τοποθέτηση ενός πτυσσόμενου τραπεζιού.

Λιτό ως διάταξη, το πρυμναίο μέρος διαθέτει ψηλές κουπαστές που ενισχύουν την προστασία του ενώ εξοπλίζεται με έναν καναπέ που καταλαμβάνει όλο το εσωτερικό πλάτος, προσφέροντας θέση για τρία άτομα.

Η υψηλή, για τα δεδομένα της κατηγορίας, ποιότητα πλεύσης αφήνει τη "γεύση" ενός καλοθάλασσου σκάφους, εξαιτίας κυρίως της στιβαρής του ατράκτου στο κάτω μέρος της οποίας συναντάμε μια μασίφ γάστρα, εξοπλισμένη με δύο παρατροπίδια σε κάθε πλευρά. Μιλώντας με αριθμούς, για το εξάμετρο σκάφος έχει προβλεφθεί η χρήση ενός εξωλέμβιου βενζινοκινητήρα ισχύος 150 ή 200 ίππων.

Και οι δύο επιλογές προσφέρουν την απαραίτητη ώση ώστε το σκάφος να πλανάρει άμεσα και να αποκτήσει υψηλές ελικτικές ικανότητες. Όσο για τη μέγιστη ταχύτητα, με τη χρήση της μεγαλύτερης μηχανής, αυτή κινείται στο εύρος των 40 κόμβων ενώ η υπηρεσιακή φθάνει τους 30 κόμβους, με το στροφόμετρο να σημαδεύει τις 4.000 στροφές το λεπτό. Τέλος, σχετικά για την αυτονομία -δεδομένης της χωρητικότητας της δεξαμενής καυσίμων που φθάνει τα 136 λίτρα αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση που προσφέρει η τετράχρονη εξωλέμβια από την Yamaha- φθάνει τα 120 ναυτικά μίλια, τιμή υπεραρκετή για ένα σκάφος ημερήσιων πλόων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 6,23 μέτρα
Μήκος γάστρας: 6,05 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 2,48 μέτρα
Εκτόπισμα: 900 κιλά
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 136 λίτρα
Κινητήρες: Yamaha 150 ή 200 ίππων
Κατηγορία σχεδιασμού: C-7

Πληροφορίες: Μοτοδυναμική ΑΕΕ, Θέση Κύριλλος, 19 300 Ασπρόπυργος
Τηλ. 210 62 93 500 - Fax. 210 62 93 503, www.motodynamics-boats.gr

Στο νέο μοντέλο, όπως αποδεικνύει η τραπεζαρία, η πρακτικότητα έχει τον πρώτο λόγοΟι κλασσικές γραμμές κυριαρχούν στην εξωτερική όψη του Cap CamaratΤο στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζει ποιότητα στους πλόες
Ο σωστός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας στο κατάστρωμαΣτον πρυμναίο καναπέ μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα έως τρία άτομαΑπό το αριστερό μέρος της κονσόλας σηματοδοτείται η είσοδος στο εσωτερικό της
Το εσωτερικό της κονσόλας προσφέρει μεγάλη επάρκεια σε χώρους αποθήκευσηςΗ κονσόλα φιλοξενεί επιμελώς τα όργανα των κινητήρωνΤα διαιρούμενα καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη για πλοήγηση από όρθια θέση
Το πρωραίο μέρος δύναται να χρησιμοποιεί και ως χώρος ηλιοθεραπείας και ως τραπεζαρίαΤο μεταλλικό ρέλι που εφάπτεται στην κουπαστή προσφέρει προστασία στους ναβάτεςΗ τετράχρονη επιλογή της Yamaha προσφέρει χαμηλά επίπεδα θορύβου και χαμηλή κατανάλωση
Πλάγια όψη του νέου Cap CamaratΚάτοψη του σκάφους
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.