Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Jeanneau Cap camarat 8,5 wa



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Μικρό και ταυτόχρονα μεγάλο

Είναι γνωστό πως η μικρομεσαία κατηγορία σκαφών αναψυχής βρίθει μοντέλων και μάλιστα αξιόλογων οπότε οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτή τη γκάμα είναι αντιμέτωπες σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Το ναυπηγείο Jeanneau φαίνεται πως ξεπέρασε οποιοδήποτε δυσκολία με το Cap Camarat 8,5 walk around, ένα πληθωρικό μοντέλο που τοποθετεί τη γαλλική φίρμα στην κορυφή της πυραμίδας του ανταγωνισμού.

Με σύγχρονο και καλαίσθητο προφίλ το νέο μικρομεσαίο προσφέρει μια άλλη διάσταση στα παράκτια ταξίδια, αφού παρέχει , πέρα από τις πολύ καλές επιδόσεις και φιλοξενία υψηλού επιπέδου, δεδομένων φυσικά των διαστάσεών του. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του, με το ολικό μήκος στα 8,25 μέτρα και το μέγιστο πλάτος του στα 2,98 μέτρα, καταφέρνει να προσφέρει άνεση στα δύο του συνολικά καταστρώματα αφού ενσωματώνει μια καμπίνα με επαρκείς χώρους ενώ οι επιδόσεις υπόσχονται τη γρήγορη διάνυση των υδάτινων δρομολογίων. Με αυτά τα δεδομένα, το σκάφος υπερκαλύπτει τις ανάγκες όχι μόνο σε όσους αρέσκονται σε παράκτια ταξίδια αλλά και στο κοινό που υπερεκτιμώντας τις ανάγκες του στη θάλασσα, προέβη στην αγορά ενός μεγάλου σκάφους και εκ των υστέρων συνυπολογίζοντας και τα έξοδα χρήσης και συντήρησης επιθυμεί ένα πιο μικρό σκάφος για διακοπές που να μην υστερεί ιδιαίτερα σε χώρους και επιδόσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση η οποία χαρακτηρίζεται από γαλλική φινέτσα, με τις κλασσικές γραμμές να κυριαρχούν. Αρχής γενομένης του χρώματός του το βαθύ μπλε χαρακτηρίζει το σκάφος, προσδίδοντάς του ένα ναυτικό και ταυτόχρονα διαχρονικό στυλ ενώ συνδυάζεται αρμονικά με τις μπεζ επενδύσεις στο κατάστρωμα. Η ημιτονοειδής γραμμή της γάστρας ωστόσο συνεισφέρει στο δυναμισμό του ενώ τα οβάλ φινιστρίνια πλαισιώνονται από ένα κομψό σχέδιο που τα αναδεικνύει. Τέλος, το μεταλλικό ρέλι, χωρίς να επηρεάζει ιδιαίτερα αισθητικά, «αγκαλιάζει» περιμετρικά το κατάστρωμα προσφέροντας την απαραίτητη ασφάλεια.

Διεισδύοντας περισσότερο στην ουσία των πραγμάτων και αναζητώντας τις ιδιαιτερότητες του νέου μοντέλου διαπιστώνεται ένα πλήρες κατάστρωμα το οποίο μάλιστα καθίσταται πολυλειτουργικό. Και εξηγούμαστε: το πρυμναίο τμήμα του περιλαμβάνει ένα άνετο καθιστικό, με δυνατότητα φιλοξενίας τεσσάρων ατόμων. Στο μέσο ωστόσο δύναται να τοποθετηθεί ένα τραπέζι το οποίο είναι πτυσσόμενο και στην πλήρη του ανάπτυξη μεταμορφώνει το χώρο σε υπαίθρια τραπεζαρία. Την χωρητικότητα σε άτομα αυξάνει ένα διαιρούμενο κάθισμα που ενσωματώνεται στην πλάτη του πιλοτηρίου. Το καθιστικό εξάλλου πλαισιώνεται και από ένα πλήρως εξοπλισμένο wet bar που πέρα από το νεροχύτη με την διαιρούμενη βρύση και εστία περιλαμβάνει και ψυγείο, συνεισφέροντας στην επάρκεια αγαθών στο κατάστρωμα.

Για τους λάτρεις της ηλιοθεραπείας, προσφέρεται όλο το πρωραίο κατάστρωμα αφού είναι δυνατόν να καλυφθεί εξολοκλήρου με στρώματα.

Αφήσαμε για το τέλος το πιλοτήριο, έναν επιμελημένο χώρο που βρίσκεται ένα επίπεδο ψηλότερα από το κύριο κατάστρωμα, ενώ χαρακτηρίζεται από την άριστη ορατότητα που προσφέρει χαρίζοντας πλήρη εποπτεία τόσο εξωτερικά όσο και εντός του σκάφους. Η κεκλιμένη κονσόλα του ενσωματώνει μια ποιοτική επιφάνεια από πλεξιγκλάς η οποία με τη σειρά της φιλοξενεί επιμελώς τα όργανα πλοήγησης και ναυσιπλοΐας. Όσο για τα χειριστήρια της ή των μηχανών, αυτά είναι τοποθετημένα στη δεξιά πλευρά ενώ μπροστά από αυτά βρίσκεται και μια σειρά ηλεκτρικών διακοπτών. Ο πλοηγός ωστόσο μπορεί να φέρει τη θέση οδήγησης στα μέτρα του, χάρη στο ρυθμιζόμενο τιμόνι και το διαιρούμενο κάθισμα, που επιτρέπει την πλοήγηση από όρθια ή καθιστή θέση.

Αφήνοντας πίσω το κύριο κατάστρωμα και προχωρώντας προς τον εσωτερικό κόσμο του σκάφους, διαπιστώνουμε την ύπαρξη μιας πρακτικής καμπίνας η οποία διαθέτει στο εμπρόσθιο τμήμα της ένα μικρό καθιστικό. Ο εν λόγω χώρος ωστόσο, με την προσθήκη επιπλέον στρωμάτων, μετατρέπεται σε διπλό κρεβάτι ανάλογων διαστάσεων με αυτό που είναι τοποθετημένο στο πρυμναίο τμήμα. Ο εξοπλισμός της καμπίνας ολοκληρώνεται με το πλήρως εξοπλισμένο λουτρό που είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά και με μια επιπλοσύνθεση που δύναται να φιλοξενήσεις ένα ψυγείο και έναν φούρνο μικροκυμάτων.

Και εκεί που η θεωρία συναντά την πράξη, τον πρώτο λόγο έχει ο μηχανολογικός εξοπλισμός που στην προκειμένη περίπτωση προέρχεται από την Yamaha. Η ιαπωνική εταιρεία εκπροσωπείται είτε με έναν τετράχρονο κινητήρα ισχύος 350 ίππων είτε με δύο εξωλέμβιους ισχύος 225 ίππων έκαστος. Στην πρώτη περίπτωση και αξιοποιώντας την υψηλή ιπποδύναμη, το σκάφος είναι σε θέση να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τους 42 κόμβους, με την υπηρεσιακή να φθάνει τους 27 κόμβους. Όσο για τη δεύτερη περίπτωση, οι δύο μπλε κινητήρες μπορεί να αυξάνουν την κατανάλωση και το βάρος, προσφέρουν όμως μεγάλη δυνατότητα ελιγμών τόσο στο λιμάνι όσο και στην ανοικτή θάλασσα και υψηλή ώση.

Πληροφορίες: Μοτοδυναμική ΑΕΕ, Θέση Κύριλλος, 19 300 Ασπρόπυργος, Τηλ. 210 62 93 500 - Fax. 210 62 93 503, www.motodynamics-boats.gr


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 8,25 μέτρα
Μήκος γάστρας: 7,95 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 2,98 μέτρα
Εκτόπισμα: 2.540 κιλά
Βύθισμα: 0,76 μέτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 400 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 100 λίτρα
Κινητήρες: Τετράχρονοι Yamaha, 1 x 350 2 x 225 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 42 κόμβοι /350 ίπποι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 27 κόμβοι
Κατανάλωση με υπηρεσιακή ταχύτητα: 48 λίτρα/ώρα Κατηγορία σχεδιασμού: C/10 άτομα

Yamaha 350

Τύπος κινητήρα: 4-χρονος • V8 (60º) • 32-βάλβιδος
Κυβισμός: 5.330 cm3
Διάμετρος x διαδρομή: 94mm x 96mm
Ισχύς στον άξονα της προπέλας: 350hp στις 5.500σαλ.
Μέγιστος αριθμός στροφών: 5.000-6.000rpm
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 8 λίτρα

Yamaha 225

Τύπος κινητήρα: 4-χρονος / V6 (60º) / 24 βαλβίδες / DOHC με VCT
Κυβισμός: 4.169 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 96 x 96
Ισχύς στον άξονα της προπέλας: 225, ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Εύρος μέγιστων στροφών κινητήρα: 5.000-6.000 σ.α.λ.
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού: 6,5 λίτρα

Η ευρυχωρία χαρακτηρίζει το εσωτερικό του Cap Camarat 8,5Τα παράκτια ταξίδια όχι μόνο δεν θα προβληματίσουν αλλά θα πραγματοποιηθούν με ευκολίαΜε την Yamaha 350 στην πρύμνη, το σκάφος αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 42 κόμβων
Η υπηρεσιακή ταχύτητα με την ίδια μηχανή, φθάνει τους 27 κόμβουςΓια όσους επιθυμούν, προσφέρεται και η λευκή κλασσική έκδοσηΗ πρωραία περιοχή δύναται να καλυφθεί εξολοκλήρου με στρώματα ηλιοθεραπείας
Ένα εμπνευσμένου σχεδιασμού πιλοτήριο προσφέρει άριστη εποπτεία τόσο στον πίνακα οργάνων όσο και περιμετρικάΤο πλήρως εξοπλισμένο wet bar, αναβαθμίζει τον εξοπλισμό του κύριου καταστρώματοςΟι ψηλές κουπαστές δημιουργούν έναν βαθύ πλευρικό διάδρομο από κάθε πλευρά
Το Cap Camarat 8.5 είναι σε θέση να προσφέρει άνετες διακοπές και ταξίδια σε τέσσερα άτομαΤο εσωτερικό φιλοξενεί ένα διπλό κρεβάτι κατάπρωρα και ένα επιπλέον πίσω από τη σκάλαΚάτοψη του κύριου καταστρώματος
Κάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.