Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Jeanneau NC 9



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των καιρών

Η αρχή έγινε με το ΝC 11, ένα ιδιαίτερο σκάφος που παρήχθη από το ναυπηγείο Jeanneau προσφέροντας ένα πρακτικό και ποιοτικό σύνολο. Το τελικό προϊόν δικαίωσε τη γαλλική φίρμα με τον καλύτερο τρόπο αφού το NC11 βραβεύθηκε ως ευρωπαϊκό σκάφος της χρονιάς 2011 στην κατηγορία του.

Η Jeanneau ωστόσο δεν επαναπαύτηκε στην επιτυχία του νέου μοντέλου και προχώρησε στη δημιουργία ενός μικρότερου με την ίδια ακριβώς λογική, το NC9, προσθέτοντας ουσιαστικά μια νέα κατηγορία στην γκάμα του.

Η επίσημη παρουσίαση του NC9 στο τελευταίο ναυτικό σαλόνι των Καννών έκανε αίσθηση στην μικρομεσαία κατηγορία, προβάλλοντας ανοικτά τις προθέσεις του να διακριθεί με αντίστοιχο τρόπο με το μεγαλύτερο μοντέλο.

Φαίνεται ότι τελικά ο στόχος επετεύχθη αφού το νεότευκτο Jeanneau ορισμένα σημαντικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με το χαμηλό κόστος λειτουργίας του, τα μικρά έξοδα συντήρησης και φυσικά την ευχρηστία του. Ουσιαστικά, το νέο NC 9, ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα και τις σχεδιαστικές λύσεις του προκατόχου του, σε μικρότερες όμως διαστάσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, προσεγγίζοντας αναλυτικά το νέο Jeanneau το οποίο όπως δείχνει είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των καιρών μας, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό τη δυνατότητα της κτήσης ενός κλειστού μοντέλου αυξημένων δυνατοτήτων σε μια λογική τιμή.

Εμφανισιακά χαρακτηρίζεται από έναν λιτό σχεδιασμό, που συμβάλλει στην πρακτικότητα και χρηστικότητά του. Κύριο χαρακτηριστικό του σκάφους αποτελεί η υπερκατασκευή του, η οποία καλύπτει το μεγαλύτερο τμήμα του κύριου καταστρώματος. Όσο για τη γάστρα αυτή μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί στιβαρή ενώ οι δύο πλευρές της στο πρωραίο τμήμα τους αναπτύσσονται προς τα επάνω με ανεστραμμένη κλίση, σχηματίζοντας το επονομαζόμενο flare που συμβάλλει στην αποτελεσματική απόσβεση των κρούσεων με το νερό.

Οι παροχές και οι ανέσεις που προσφέρονται στο κύριο κατάστρωμα είναι οι αντίστοιχες με αυτές ενός mototyacht κλασσικού σχεδιασμού. Υπαίθριο καθιστικό -τραπεζαρία στο πρυμναίο τμήμα και στρώματα ηλιοθεραπείας στο πρωραίο κατάστρωμα, εξασφαλίζουν στους ναβάτες συνθήκες ηρεμίας και χαλάρωσης σε αυτόνομους μάλιστα χώρους. Για να γίνει πιο κατανοητή η διάσταση του σκάφους, αρκεί να αναλογιστούμε πως εκτεινόμενο σε 9,43 μέτρα μήκους και 3,15 μέτρα πλάτους και αναπτυσσόμενο σε δύο καταστρώματα, προσφέρει μια συνολική επιφάνεια 55 περίπου τετραγωνικών μέτρων.

Εισχωρώντας προς τα ενδότερα διαπιστώνουμε την ύπαρξη μιας συρόμενης πόρτας με ανοξείδωτο πλαίσιο, η οποία εξοπλίζεται με τρία φύλλα τα οποία μάλιστα σύρονται επάλληλα. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια διέλευσης κατά 16% από ότι αν χρησιμοποιούταν, ως είθισται στην πλειονότητα των σκαφών, δύο φύλλα.

Το εσωτερικό του κύριου καταστρώματος πέρα από την εργονομία του εντυπωσιάζει με την ευρηματικότητα των επιπλοσυνθέσεών του. Συγκεκριμένα, στη δεξιά πλευρά εξοπλίζεται με ένα καθιστικό, που αποτελείται από δύο αντικριστούς καναπέδες και ένα τραπέζι ενδιάμεσα. Όταν το καθιστικό δεν χρησιμοποιείται, οι καναπέδες δύνανται να περιστραφούν και ο μεν εμπρόσθιος να αποτελεί το κάθισμα του συνοδηγού ενώ ο δεύτερος να στρέφεται προς τον υπαίθριο χώρο, προσφέροντας μία επιπλέον θέση σε αυτόν. Στην αριστερή πλευρά συναντάμε μια κομψή επιπλοσύνθεση η οποία φιλοξενεί τις συσκευές της κουζίνας και του φούρνου ενώ όταν αυτές δεν χρησιμοποιούνται καλύπτονται επιμελώς από ένα ξύλινο καπάκι, προσφέροντας μια ενιαία επιφάνεια στην οποία τοποθετείται μια επίπεδη τηλεόραση. Όσο για το πιλοτήριο, αυτό είναι εγκατεστημένο στην αριστερή πλευρά και περιλαμβάνει μια κονσόλα επενδυμένη με ποιοτικά πλαστικά γκρι απόχρωσης, φιλοξενώντας με επιμέλεια όλα τα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης. Το μεγάλο πλεονέκτημα ωστόσο στο χώρο του πιλοτηρίου δεν είναι άλλο από την συρόμενη πόρτα που ενσωματώνεται πλευρικά του, επιτρέποντας στον πλοηγό την άμεση πρόσβαση στην πρωραία ή πρυμναία περιοχή κατά τη διαδικασία της πρόσδεσης.

Μια ακόμη καλή δικαιολογία για να κοιτάξει κανείς προς την πλευρά του NC9 αποτελεί και το κατώτερο κατάστρωμα, στο οποίο φιλοξενούνται δύο καμπίνες με διπλά κρεβάτια και ένα κοινόχρηστο λουτρό.

Επί του πρακτέου, το νέο χρησιμοποιεί για την πρόωσή του έναν εσωεξωλέμβιο πετρελαιοκινητήρα Volvo από τη σειρά D4 με ισχύ 260 ίππους, ο οποίος υπόσχεται πολύ λογική κατανάλωση, κρατώντας το κόστος λειτουργίας χαμηλά. Εναλλακτικά, προσφέρεται η δυνατότητα τοποθέτησης είτε του μεγαλύτερου μοντέλου D6 των 330 ίππων ή ακόμα και η τοποθέτηση δύο κινητήρων της σειράς D3, συνολικής ισχύος 400 ίππων. Όσο για την πλοήγησή του, αυτή δεν θα προβληματίσει. Οι συμπαγείς διαστάσεις του και ο προηγμένος ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός του προσφέρουν ευελιξία ιδιαίτερα στο λιμάνι ενώ οι επιδόσεις του, με την χρήση του μικρότερου μοντέλου των 260 ίππων, φθάνουν τους 30 κόμβους μέγιστης ταχύτητας και 20 κόμβους υπηρεσιακής.


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 9,43 μέτρα
Μήκος γάστρας: 9,12 μέτρα
Εκτόπισμα: 4.830 κιλά
Βύθισμα: 1,15 μέτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 300 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής νερού: 160 λίτρα
Αριθμός καμπίνων: 2
Αριθμός κρεβατιών: 4+2
Κινητήρας: Volvo D4-260 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 30 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 20 κόμβοι

Δείτε το φωτορεπορτάζ του Jeanneau NC 9

Πληροφορίες: ATHENIAN YACHTS SA, Λ. Ποσειδώνος 1-2, Π. Φάληρο, Τηλ.: 210.9811.820, 9849.086, Fax: 210.9825.701, www.athenian-yachts.gr - e-mail: sales@athenian-yachtsales.gr

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.