Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Monte Carlo 37


Και το όνομα αυτού: Bénéteau Μonte Carlo. Όνομα με αίγλη και λάμψη, φέρνοντας στον νου κοσμοπολίτικες καταστάσεις, χλιδή και πολυτέλεια, στοιχεία που φημίζεται γενικότερα όχι μόνο η συγκεκριμένη τοποθεσία αλλά ολόκληρη η Γαλλία. Ένα «πιασάρικο» όνομα άλλωστε βοηθάει…

Το μοντέλο που παρουσιάστηκε στη Βαλένθια, ήταν το υπ’ αριθμόν ένα σκάφος που προέκυψε από τις ναυπηγικές κλίνες, αποτελώντας ουσιαστικά το πρωτότυπο σκάφος του ναυπηγείου.

Το νεότευκτο Monte Carlo 37 συγκαταλέγεται στην κατηγορία των μικρομεσαίων σκαφών τύπου sport open, έχει διαστάσεις 11,29 x 3,70 μέτρα, διαθέτει δύο καταστρώματα, ενώ η πρόωση του επιτυγχάνεται από ένα ζεύγος πετρελαιοκινητήρων με κλιμακούμενη ισχύ, που ξεκινά από τους 2x225 ίππους και καταλήγει στους 2x260 ίππους.

Εξωτερικά το σκάφος διέπεται από μοντέρνες γραμμές και χρώμα. Κύριο χαρακτηριστικό αποτελεί η σχεδίαση της υπερκατασκευής, η οποία διαθέτει καμπύλες επιφάνειες πλευρικά, στις οποίες ενσωματώνονται οι μεγάλοι υαλοπίνακες. Όσο για το χρώμα του επιλέχθηκε βαθιά απόχρωση του κόκκινου, καθιστώντας το σκάφος ξεχωριστό και μοντέρνο.

Η διάταξη του κύριου καταστρώματος περιλαμβάνει μια φαρδιά πλατφόρμα στην πρύμνη επενδυμένη από ξύλο τικ, προσφέροντας ασφαλή διέλευση. Πρίμα συναντάμε το καθιστικό, που αποτελείται από έναν μεγάλο καναπέ με δερμάτινη επένδυση που περιβάλει ένα πτυσσόμενο πολυεστερικό τραπέζι. Απέναντι βρίσκεται το wet bar με εξοπλισμό που περιλαμβάνει νεροχύτη, εστίες, ψυγείο και αποθηκευτικό χώρο.

Στη δεξιά πλευρά είναι εγκατεστημένο το πιλοτήριο, που αποτελείται από μια μεγάλη επικλινή κονσόλα και ένα μονό ρυθμιζόμενο κάθισμα. Η κονσόλα διαθέτει επαρκείς διαστάσεις, ώστε να φιλοξενούνται με άνεση όλα τα απαραίτητα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης ενώ η ανατομία του καθίσματος προσφέρει άνεση και κυρίως ασφάλεια στον κυβερνήτη. Το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ κράμα αλουμινίου ενώ η ορατότητα από την συγκεκριμένη θέση κρίνεται άριστη.

Στην αριστερή πλευρά είναι τοποθετημένο ένα διπλό κάθισμα, ενώ ενδιάμεσα από τα δύο καθίσματα συναντάμε μια πρακτική σύνθεση που περιλαμβάνει ποτηροθήκη, θήκη για μικροαντικείμενα και μια χρήσιμη χειρολαβή.

Οι δύο πλευρικοί διάδρομοι που διασχίζουν το σκάφος κατά το διάμηκες παρέχουν ασφάλεια κατά την διέλευση, ενώ η χειρολαβή που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος της υπερκατασκευής, βοηθάει ιδιαίτερα κατά την πρόσβαση στους διαδρόμους.

Η περιοχή της πλώρης διαθέτει ένα διπλό στρώμα ηλιοθεραπείας, κατάπλωρα συναντάμε ένα βαθύ ταμπούκι για την καδένα της άγκυρας ενώ το περιμετρικό ρέλι που καταλήγει στην πλώρη έχει πρακτική διαμόρφωση.

Το εσωτερικό του Montecarlo 37 είναι ευρύχωρο ενώ η χρησιμοποιούμενη ξυλεία είναι ανοικτόχρωμη, αποπνέοντας μια αίσθηση ευρυχωρίας. Ο κεντρικός χώρος περιλαμβάνει μια κομψή επιπλοσύνθεση κουζίνας και ένα άνετο καθιστικό αποτελούμενο από έναν μεγάλο καναπέ και ένα ξύλινο τραπέζι. Στη δεξιά πλευρά επίσης συναντάμε το λουτρό / w.c.

Πλώρα βρίσκεται μια καμπίνα που περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι με δύο αποθηκευτικούς χώρους στη βάση του και έναν επιπλέον σε κάθε πλευρά. Ο φυσικός φωτισμός της καμπίνας είναι επαρκής και προέρχεται από τα πλευρικά φινιστρίνια και έναν ανοιγόμενο υαλοπίνακα (hatch) οροφής. Ο τεχνητός φωτισμός πέρα από την κεντρική μονάδα περιλαμβάνει και δύο χρηστικά φώτα για διάβασμα. Στον εξοπλισμό της καμπίνας περιλαμβάνεται μια επίπεδη τηλεόραση και ένα στερεοφωνικό συγκρότημα.

Πρίμα συναντάμε την δεύτερη καμπίνα του σκάφους που είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη και ψηλή ενώ περιλαμβάνει δύο μονές κουκέτες.

Σχετικά με την γάστρα αυτή φέρει μια καινοτομία που αφορά τις αναβαθμίδες της (steps). Ως γνωστόν μέσω των οι αναβαθμίδων, δημιουργείται στρώμα αέρα στην επιφάνεια τους, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι τριβές στα συγκεκριμένα σημεία και να αυξάνονται οι επιδόσεις του σκάφους. Όταν όμως αυτές είναι τοποθετημένες πλευρικά, παρατηρείται συνήθως μια πλαγιολίσθηση κατά τις στροφές. Η Bénéteau πρωτοτυπώντας εφάρμοσε μια αναβαθμίδα στο κέντρο της γάστρας. Αυτή η καινοτομία στη γάστρα αποτελεί διεθνή πατέντα του ναυπηγείου ενώ το αποτέλεσμα είναι να εξαλείφεται εντελώς η πλαγιολίσθηση βελτιώνοντας παράλληλα τις επιδόσεις του σκάφους, πάντα σε συνάρτηση με την κατανάλωση. Με άλλα λόγια η γάστρα προσφέρει καλύτερη πλεύση και αυξημένη ταχύτητα με μικρή κατανάλωση καυσίμων.

Η κατάσταση της θάλασσας κατά τις δοκιμές ήταν καλή, επιτρέποντας να δούμε πολλές δυνατότητες του σκάφους. Η πρώτη διαπίστωση από την θέση του κυβερνήτη αποτελεί η ευκολία στο χειρισμό. Το σκάφος περιελάμβανε προπέλα ελιγμών πλώρης (bow thruster) διευκολύνοντας πολύ στους χειρισμούς στο λιμάνι. Στη συνέχεια δόθηκαν οι μέγιστες στροφές από τα χειριστήρια των μηχανών, με άμεση απόκριση του σκάφους ενώ σε σύντομο χρόνο επιτεύχθηκε η μέγιστη ταχύτητα των 35 κόμβων στις 3500 σ.α.λ. Με την μέγιστη ταχύτητα διαπιστώθηκε και η πολύ καλή λειτουργία των αναβαθμίδων τόσο κατά την επίτευξη της μέγιστης ταχύτητας κυρίως όμως κατά την διάρκεια ελιγμών και απότομων στροφών όπου αυξάνονταν η πρόσφυση του σκάφους στο νερό, χωρίς την παραμικρή πλαγιολίσθηση και ίχνος νερού στο κατάστρωμα! Οι δύο μηχανές προσέφεραν με χαρακτηριστική ευκολία ώθηση στους 6.4 περίπου τόνους του σκάφους ενώ τα επίπεδα θορύβου παρέμειναν σε ανεκτά επίπεδα. Η χωρητικότητα ωστόσο της δεξαμενής καυσίμων με χωρητικότητα 650 λίτρα, προσφέρει στο σκάφος ικανοποιητική ακτίνα δράσης.

Οι μηχανές του σκάφους της δομικής προέρχονταν από την Volvo Penta και συγκεκριμένα το μοντέλο D4 και είχαν ισχύ 2 x 225 ίππους, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί δίδυμο κινητήρων ισχύος 2 x 260 ίππους.

Μια σημαντική επισήμανση έχει να κάνει με την ποιότητα κατασκευής η οποία κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και συνοδεύεται από πολύ καλό φινίρισμα, στοιχεία που συνοδεύουν όλα τα σκάφη του γαλλικού ναυπηγείου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ναυπηγείο: Bénéteau
Ολικό μήκος:11,29 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 3,70 μέτρα
Εκτόπισμα: 6400 κιλά
Βύθισμα: 1,10 μέτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 650 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών νερού: 200 λίτρα
Κινητήρες: 2 x 225 ίπποι ή 2x 260 ίπποι.
Αριθμός καμπίνων: 2
Αριθμός κρεβατιών: 4/5

Βασική τιμή στο ναυπηγείο:
Bénéteau Μonte Carlo 2x225: 179.500 € (χωρίς ΦΠΑ)
Bénéteau Μonte Carlo 2x260: 187.060 € (χωρίς ΦΠΑ)

Πληροφορίες VERNICOS YACHTS, Λ. ΠOΣΕΙΔΩΝOΣ 11, ΑΛΙΜOΣ, ΤΗΛ.: 210 9896000, FAX: 210 9850130, www.vernicos.com

Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
Monte Carlo 37Monte Carlo 37Monte Carlo 37
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.