Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Regal 5260



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Με σύγχρονη εμφάνιση, μεγάλους χώρους και προηγμένη τεχνολογία, το νέο Regal 5260 εισέρχεται δυναμικά στο χώρο των motor yachts, καλούμενο να αντεπεξέλθει σε ένα πεδίο άκρως ανταγωνιστικό. Με την έλευση του νεότευκτου σκάφους, η αμερικάνικη εταιρία ελπίζει να προσεγγίσει ένα μεγαλύτερο κοινό, στοχεύοντας σε όσους αποζητούν την πολυτέλεια, χωρίς όμως να βάζουν σε δεύτερη μοίρα την συμπεριφορά στη θάλασσα.

Με διαστάσεις 16,15x4,67 μέτρα μέγιστο μήκος επί ολικό πλάτος αντίστοιχα, εκτείνεται σε δύο καταστρώματα. Σχεδιαστικά διαθέτει μοντέρνες γραμμές, με σημείο αναφοράς την ψηλή υπερκατασκευή του η οποία καλύπτεται πλευρικά από τριγωνικούς υαλοπίνακες, προσδίδοντας σπορ μορφή. Σημείο αναφοράς αποτελεί ωστόσο η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, προσδίδοντας στο σκάφος... άλλον αέρα.

Στην πλώρη το ενδιαφέρον εστιάζεται κυρίως στο στρώμα ηλιοθεραπείας, όπου χάρη στη σχεδίασή του, προσφέρει την δυνατότητα ανάκλησης της πλάτης. Οποιαδήποτε εργασία κατάπλωρα επιτυγχάνεται με ασφάλεια χάρη στα περιμετρικά ρέλια, τον ηλεκτρικό εργάτη και τα βαθιά ταμπούκια.

Το εσωτερικό του 5260 είναι προσεγμένο και πολυτελές, με μεγάλο κατάλογο εξοπλισμού. Το πιλοτήριο είναι εγκατεστημένο στην δεξιά πλευρά, με την κονσόλα να αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι αρκετά ποιοτικά ενώ το επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνει στοιχεία πρωτόγνωρα για τα δεδομένα της κατηγορίας, με κυριότερο τα χειριστήρια των κινητήρων. Το σκάφος είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Ips της Volvo, του οποίου ο χειρισμός πραγματοποιείται από έναν μικρό μοχλό (joystick) που βρίσκεται στο πιλοτήριο, προσδίδοντας υψηλές δυνατότητες χειρισμού. Τα δύο καθίσματα και το τιμόνι ρυθμίζονται πλήρως ενώ τα όργανα των κινητήρων και τα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης, διαθέτουν εργονομική διάταξη στην κονσόλα, προσφέροντας εύκολη εποπτεία.

Στην αριστερή πλευρά έχει τοποθετηθεί ένας διπλός καναπές, μπροστά από τον οποίο προσφέρεται το γραφείο χαρτογράφησης, με έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο από κάτω.

Ένας γωνιακός καναπές έχει τοποθετηθεί πίσω από την ζώνη διακυβέρνησης και περιλαμβάνει ένα διαιρούμενο ξύλινο τραπέζι, προσφέροντας την δυνατότητα δημιουργίας σε τραπεζαρία. Απέναντι έχει τοποθετηθεί μια επίπεδη τηλεόραση, με την δυνατότητα ανάκλησης και αποθήκευσης της στην οροφή, προστατεύοντας την κατά την πλεύση.

Στην δεξιά πλευρά είναι εγκατεστημένο το wet bar που περιλαμβάνει εστίες, νεροχύτη και ψυγείο ενώ καλύπτεται από ξύλινη επένδυση.

Πρίμα προσφέρεται ένα διπλό στρώμα ηλιοθεραπείας ενώ κατάπρυμα συναντάμε μια μεγάλη πολυεστερική πλατφόρμα επενδυμένη από ξύλο τικ. Από εκεί ενεργοποιείται το ηλεκτρικά ανοιγόμενο γκαράζ, ενώ διαθέτει μεγάλες διαστάσεις και περιλαμβάνει ένα βοηθητικό φουσκωτό σκάφος.

Η πρόσβαση στο κατώτερο κατάστρωμα σηματοδοτείται από μια φαρδιά φάλκα που οδηγεί σε έναν χώρο που περιλαμβάνει την επιπλοσύνθεση της κουζίνας και ένα καθιστικό. Διαθέτει επαρκή φυσικό φωτισμό εξαιτίας των πλευρικών φινιστρινιών και των hatches οροφής, ενώ συμπληρώνεται από τον τεχνητό, διαμέσου φώτων δέσμης οροφής (spots). Το εσωτερικό φινίρισμα στις ξύλινες επιφάνειες είναι υψηλού επιπέδου ενώ η λειτουργικότητα εξασφαλίζεται από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και το διαιρούμενο τραπέζι που μετατρέπει το καθιστικό σε τραπεζαρία.

Είθισται τα σκάφη της συγκεκριμένης κατηγορίας να διαθέτουν τρεις καμπίνες. Το ναυπηγείο παράγει το 5260 σε δύο εκδόσεις με δύο ή τρεις καμπίνες αντίστοιχα, με το πρώτο σκάφος παραγωγής που είχαμε στην διάθεση μας να περιλαμβάνει δύο. Αναμενόμενο ήταν τα επίπεδα άνεσης να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, με εξοπλισμό που περιελάμβανε διπλά κρεβάτια, τουαλέτες /w.c. και μεγάλους χώρους αποσκευών σε κάθε καμπίνα.

Στην πράξη το όλο αποτέλεσμα δείχνει να δικαιώνει τους μηχανικούς της Regal, καθώς το 5260 παραμένει σταθερό και ελεγχόμενο- με βάση τον όγκο και το βάρος του. Οι δύο κινητήρες άμεσου ψεκασμού με τους οποίους εφοδιάζεται προσφέρουν άφθονα αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών. Με τις δεξαμενές καυσίμων και νερού γεμάτες και με επτά επιβαίνοντες, η μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ήταν 35 ναυτικά μίλια στο μέγιστο των στροφών και η υπηρεσιακή 27 ναυτικά μίλια στις 3000 στροφές. Η δυνατότητα ελιγμών με την χρήση IPS ήταν αποτελεσματική και εύχρηστη, ιδιαίτερα στο λιμάνι διευκολύνοντας τον κυβερνήτη, ο οποίος με κινήσεις ακριβείας μπορεί να παρκάρει το σκάφος. Κατά τους ελιγμούς δεν παρουσιάστηκε πλαγιολίσθηση επιτρέποντας στο σκάφος να επιταχύνει και να στρίβει με ασφάλεια.

Το σκάφος με μια ματιά

Μεγάλοι και άνετοι χώροι στα δύο καταστρώματα
Σύστημα πλοήγησης Ips
Πλούσιος εξοπλισμός

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 16,15 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,67 μέτρα
Βύθισμα: 1,17 μέτρα
Βάρος: 15.513 κιλά
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 1703 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. νερού: 473 λίτρα
Ύψος καμπίνων: 2,06 μέτρα
Κινητήρες: 2x870 ίπποι

Πληροφορίες: REGAL (Η.Π.Α.): VERNICOS BOATS, Λ. ΒΑΡΗΣ- ΚΟΡΩΠΙΟΥ 25, ΒΑΡΗ, ΤΗΛ.: 210 8979113-4, FAX: 210 8970591, www.vernicos.com - e-mail: info@vernicosboats.gr

Σχεδιαστής του είναι ο κ. Donald Blount, ένας από τους κορυφαίους του χώρου με σημαντικό ερευνητικό έργο στο ενεργητικό τουΤο 5260 αποτελεί ένα σύγχρονο σκάφος έχοντας μάλιστα στον εξοπλισμό του το εξελιγμένο σύστημα πρόωσης Ips, ενώ η αυτονομία του ανέρχεται περίπου στα 400 ν. μίλιαΤο 5260 αποδεικνύεται στιβαρό στην θάλασσα, ικανό να αντεπεξέλθει επαρκώς στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες
Οι πλευρικοί διάδρομοι διαθέτουν μεγάλο πλάτος ώστε η διέλευση να πραγματοποιείται με ασφάλειαΤα στρώματα ηλιοθεραπείας στην πλώρη διαθέτουν ανάκληση και χώρους αποθήκευσης για ποτήρια και μπουκάλιαΣτην πλώρη προσφέρεται ένας ηλεκτρικός εργάτης που ενεργοποιείται και με ποδόπληκτρα και βαθιά ταμπούκια
Το ηλεκτρικά ανοιγόμενο γκαράζ φιλοξενεί το βοηθητικό σκάφος ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και επιπλέον εξοπλισμόςΗ πρόσβαση στο μηχανοστάσιο βρίσκεται στο κύριο κατάστρωμα δίπλα από τον πρυμναίο καναπέΤο ενιαίο εσωτερικό προσφέρει άνεση ενώ η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή συντελεί σε μια πιο ευχάριστη διαμονή
Ο γωνιακός καναπές στην αριστερή πλευρά του πιλοτηρίου είναι σε θέση να φιλοξενήσει άνετα δύο άτομαΜπροστά από τον καναπέ του πιλοτηρίου προσφέρεται ένας αποθηκευτικός χώρος χαρτών με μεγάλη χωρητικότηταΟ μηχανισμός ανάκλησης προστατεύει την επίπεδη τηλεόραση κατά το ταξίδεμα
Μεγάλος και άνετος ο χώρος του κατώτερου καταστρώματος, περιλαμβάνει κουζίνα και καθιστικόΤο τραπέζι στο καθιστικό είναι πτυσσόμενο, δημιουργώντας με την ανάπτυξη του, μια πρακτική επιφάνειαΤο λουτρό της πρωραίας καμπίνας έχει πρόσβαση και από τον κεντρικό χώρο
Ο εξοπλισμός της πρωραίας καμπίνας περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι ενώ το hatch οροφής προσφέρει πλούσιο αερισμό και φωτισμόΗ πρωραία καμπίνα είναι εξοπλισμένη με ένα μεγάλο ντουλάπι και έξι συρτάριαΤο ντους διαθέτει πόρτα κατασκευασμένη από πλεξιγκλάς με μεταλλικό περίβλημα
Η πρυμναία καμπίνα βρίσκεται ένα επίπεδο πιο κάτω ενώ ο διάδρομος, σε συμφωνία με το υπόλοιπο σκάφος, είναι επενδυμένος από ξύλοΗ πρυμναία καμπίνα είναι εξοπλισμένη με ένα διπλό κρεβάτι ενώ ο φυσικός φωτισμός της είναι πλούσιος εξαιτίας των πλευρικών φινιστρινιώνΜια επίπεδη τηλεόραση περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό, ενώ το ντους και η τουαλέτα διαθέτουν δύο διαφορετικούς χώρους
Το λουτρό διαθέτει μοντέρνα αισθητική, με νιπτήρα κατασκευασμένο από ύαλο μπλε χρώματοςΚατόψεις εσωτερικής διαρρύθμισης ανάλογα με την έκδοση
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.