Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Bavaria Deep Blue 46



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Αέρας ανανέωσης

Μία ευχάριστη έκπληξη προέκυψε πρόσφατα από το γερμανικό ναυπηγείο Bavaria και ακούει στο όνομα Deep blue 46. Το συγκεκριμένο σκάφος αποτελεί απόρροια της συνεργασίας με το σχεδιαστικό γραφείο BMW Group Designworks, το οποίο, πέρα από την Bmw, έχει σχεδιάσει προϊόντα για πολλές καταξιωμένες εταιρείες μεταξύ των οποίων οι Adidas, Airbus, Boeing, Canon, Microsoft, Nokia και Rolls Royce, ενώ στο χώρο της θάλασσας έχει συνεργαστεί με τα ναυπηγεία Riva για το μοντέλο Aquarama, καθώς επίσης και με τα ιταλικό Sachs, και το αμερικάνικο Viking.

Η κίνηση της συνεργασίας με ένα καταξιωμένο σχεδιαστικό γραφείο, πέρα από έξυπνη ήταν επιβεβλημένη για την γερμανική φίρμα γιατί τα σκάφη της, εάν και καλά, δεν διαθέτουν την σύγχρονη αισθητική με ότι αυτό συνεπάγεται εμπορικά. Θα πρέπει βέβαια να ληφθεί υπόψη πως οποιαδήποτε αλλαγή στην αισθητική, επηρεάζει παράλληλα όλη την κατασκευή, με φυσικό επακόλουθο τον επαναπροσδιορισμό της πλεύσης του σκάφους και της διαβίωσης στο εσωτερικό.

Φαίνεται όμως ότι και τα δύο προαναφερόμενα στοιχεία έχουν επηρεαστεί θετικά. Για την πλεύση μπορούν να γίνουν, τουλάχιστον προς το παρόν, μόνο εκτιμήσεις δεδομένου ότι το σκάφος παρουσιάστηκε πολύ πρόσφατα στο ναυτικό σαλόνι του Ντίσελντορφ αλλά σχετικά με την διαβίωση, μπορούν να προκύψουν ορισμένα ασφαλή συμπεράσματα.

Αρχής γενομένης της εξωτερικής εμφάνισης, η στιβαρότητα αποτελεί το πρώτο στοιχείο που προκύπτει, οφειλόμενο κυρίως από τις ογκώδεις γραμμές της γάστρας. Η σχεδόν κάθετη ακμή της πλώρης σε συνδυασμό με την ευθεία κουπαστή και τις καμπύλες γραμμές της πρύμνης, διαμορφώνουν ένα συμπαγές και υδροδυναμικό σύνολο, ενώ πλευρικά ένα από τα δύο παρατροπίδια εξέχει, ώστε να εξασφαλίζει στο σκάφος καλή διαγωγή κατά το διάμηκες.

Οι υαλοπίνακες που εφαρμόζουν στην γάστρα είναι ορθογωνίου προφίλ, προσφέροντας μία μοντέρνα και δυναμική χροιά. Αυτό ωστόσο που εντυπωσιάζει είναι η υπερκατασκευή η οποία, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, είναι πολύ χαμηλή και σε συνδυασμό με το επίσης χαμηλό αλεξήνεμο δημιουργούν μια εικόνα ενός σκάφους επιδόσεων -και όχι άδικα, δεδομένου ότι εξασφαλίζεται καλύτερη αεροδυναμική με μειωμένες τριβές.

Με το μήκος του να ανέρχεται στα 14,20 μέτρα και το πλάτος του στα 4,45 μέτρα, το νέο 46άρι αναπτύσσεται σε δύο καταστρώματα. Σχετικά με το κύριο κατάστρωμα, το βέβαιο είναι ότι αυτό δεν μοιάζει με κανένα σκάφος της κατηγορίας του. Θυμίζοντας την διάταξη από fly bridge θαλαμηγών, το στρώμα ηλιοθεραπείας είναι τοποθετημένο πλώρα, παράπλευρα του πιλοτηρίου. Ένα καλά εξοπλισμένο wet bar διαχωρίζει το στρώμα από το υπαίθριο καθιστικό το οποίο περιλαμβάνει έναν μοντέρνο ημικυκλικό καναπέ με το αντίστοιχο τραπέζι. Πρίμα συναντάμε το γκαράζ το οποίο καλύπτεται από μία καμπυλωτή επιφάνεια που περιλαμβάνει και ένα μικρό και πρακτικό κάθισμα επενδυμένο από τικ ενώ κατάπρυμα ενσωματώνεται μία ικανοποιητικού μεγέθους πλατφόρμα. Σχετικά με την επένδυση του δαπέδου του καταστρώματος, η χρήση ξύλου αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης, όχι μόνο της αισθητικής αλλά και της ποιοτικής χρήσης.

Ανάλογο με τον μοντέρνο χαρακτήρα του σκάφους είναι και το εσωτερικό το οποίο, παρά την χαμηλή υπερκατασκευή, διαθέτει μεγάλο εσωτερικό ύψος που φθάνει τα 2,10 μέτρα. Το Deep Blue μπορεί να εξοπλιστεί με δύο ή τρεις καμπίνες ενώ περιλαμβάνει δύο λουτρά/w.c., ένα καθιστικό και μία πλήρη επιπλοσύνθεση κουζίνας εξοπλισμένης με όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές συσκευές και χώρους αποθήκευσης.

Οι επιδόσεις του νέου μοντέλου δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί επίσημα. Για την πρόωσή του, χρησιμοποιεί δύο κινητήρες diesel που δύναται να προέρχονται από την Volvo Penta -διαμέσου του εξακύλινδρου μοντέλου D6 ισχύος 660 ίππων (2x330) και 740 ίππων (2x370)- ή από την Μercruiser που συνεργάζονται με το σύστημα πρόωσης Axius και με την ισχύ τους να ανέρχεται στους 650 ίππους (2x325).

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 14,20 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,45 μέτρα
Ύψος καμπίνας: 2,10 μέτρα
Βύθισμα: 1,10 μέτρα
Αριθμός καμπίνων: 2/3
Αριθμός κρεβατιών: 4/6
Βάρος (με μηχανή):11.200 κιλά
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμων: 1250 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού: 410 λίτρα
Κινητήρες: Volvo-Penta D6, 2x330, 2x370 ίπποι
MerCruiser CMD QSD4 2L, 2x325 ίπποι

Πληροφορίες: KIRIACOULIS MEDITERRANEAN, Λ. AΛΙΜΟΥ 7, ΑΛΙΜΟΣ, τηλ.: 210.9886.187-91, fax: 210.9844.529, www.kiriacoulis.com - sales@kiriacoulis.com

Εξαιτίας της συνεργασίας με το γραφείο BMW Group Designworks η μορφή του νέου Bavaria άλλαξε άρδην από τα υπόλοιπα σκάφη του ναυπηγείουΗ χαμηλή υπερκατασκευή και το μεταλλικό roll bar πρίμα προσδίδουν έναν σπορτίφ χαρακτήρα στο σκάφοςο πρυμναίο κατάστρωμα καλύπτεται εξολοκλήρου από μία υφασμάτινη τέντα, προφυλάσσοντάς το επαρκώς από τις καιρικές συνθήκες
Η στιβαρή πλεύση χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο, που υπόσχεται και υψηλές επιδόσεις ταχύτηταςTο σύστημα πρόωσης Axius αναβαθμίζει την πλοήγηση του νέου μοντέλου τόσο στο λιμάνι, όσο και στην ανοικτή θάλασσαΤα περιμετρικά ρέλια προσφέρουν ασφαλείς διελεύσεις προς την πλώρη
Τα ορθογώνια φινιστρίνια πλαισιώνονται από το παρατροπίδιο και την κουπαστή προσδίδοντας στο σκάφος ταυτότηταΕκτός της πρυμναίας πλατφόρμας, η πρόσβαση επιτυγχάνεται και από μία ηλεκτρική πασαρέλα στην αριστερή πλευρά Το κύριο κατάστρωμα διέπεται από εργονομία, ενώ η διάταξή του θυμίζει το fly bridge σύγχρονου θαλαμηγού
Η προπέλα ελιγμών της πλώρης (bow thruster) συνεισφέρει ενεργά στις μανούβρες Κάτοψη του κύριου καταστρώματοςΚάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.