Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Beneteau Monte Carlo 47



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Κοσμοπολίτικο όνομα, υψηλοί στόχοι

Λένε πως ό,τι δίνεις παίρνεις. Στην περίπτωση του Monte Carlo 47 φαίνεται όμως ότι προσφέρεται κάτι περισσότερο αφού συνδυάζει πολλά θετικά στοιχεία, τόσο από τεχνολογική όσο και από αισθητική άποψη.

Το νέο 47άρι θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του τον ερχόμενο Μάρτη στην καθιερωμένη εκδήλωση τύπου, που εφέτος θα πραγματοποιηθεί στη Μασσαλία της Γαλλίας.

Απαρχή για το νέο μοντέλο αποτέλεσε το 2007, όταν το γαλλικό ναυπηγείο Bénéteau αποφάσισε να δημιουργήσει μία νέα σειρά μηχανοκίνητων σκαφών με την επωνυμία Monte Carlo. Στόχος της εταιρείας ήταν μία σύγχρονη προσέγγιση στην μικρομεσαία κατηγορία με μοντέλα μοντέρνου σχεδιασμού, εξοπλισμένα με υψηλή τεχνολογία. Η ανάπτυξη της νέας σειράς ήταν καταιγιστική αφού από το 2007 μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί τρία σκάφη στα 27, 37 και 47 πόδια, με τα δύο μεγαλύτερα μάλιστα να παράγονται σε δύο εκδόσεις (open και hard top).

Για το νέο Monte Carlo 47 η εταιρεία θεωρείται ότι έπραξε τα δέοντα, όχι μόνο γιατί αποτελεί την ναυαρχίδα της σειράς, αλλά κυρίως επειδή με αυτό το μοντέλο η γαλλική φίρμα διεκδικεί μερίδιο από τον χώρο των μεγάλων σκαφών αναψυχής.

Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο 47άρι εστιάζονται τόσο στην γάστρα, όσο και στα δύο καταστρώματα.

Σχετικά με την γάστρα, αυτή φέρει μια καινοτομία που αφορά τις αναβαθμίδες της (steps). Ως γνωστόν στις αναβαθμίδες δημιουργείται ένα στρώμα αέρα, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι τριβές και να αυξάνονται οι επιδόσεις. Όταν όμως οι αναβαθμίδες είναι τοποθετημένες πλευρικά, παρατηρείται συνήθως μια πλαγιολίσθηση κατά τις στροφές.

Η Bénéteau, πρωτοτυπώντας, εφάρμοσε μια αναβαθμίδα στο κέντρο της γάστρας, με επακόλουθο να εξαλείφεται η πλαγιολίσθηση βελτιώνοντας παράλληλα τις επιδόσεις του σκάφους, πάντα σε συνάρτηση με την κατανάλωση. Με άλλα λόγια, η γάστρα προσφέρει καλύτερη πλεύση και αυξημένη ταχύτητα με μικρή κατανάλωση καυσίμων.

Αυτή η καινοτομία αποτελεί μία διεθνή ευρεσιτεχνία του ναυπηγείου η οποία συνοδεύει πέρα από το 47άρι και όλη την σειρά Monte Carlo.

Ο σχεδιασμός των καταστρωμάτων φανερώνει την πρόθεση της φίρμας να προσαρμόσει το προφίλ του σκάφους στην μεγάλη κατηγορία, προσφέροντας πολλές ανέσεις και παροχές. Αρχής γενομένης από το κύριο κατάστρωμα, αυτό περιλαμβάνει τρία καθιστικά, δύο υπαίθρια και ένα εσωτερικό, με αυτό της πλώρης να εξοπλίζεται με ένα στρώμα ηλιοθεραπείας μήκους 2 μέτρων και πλάτους 1,9 μέτρων. Το πρυμναίο καθιστικό περιλαμβάνει έναν καναπέ σε σχήμα Π ο οποίος "αγκαλιάζει" ένα ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τραπέζι, με επακόλουθο ο χώρος να μετατρέπεται εύκολα σε ένα διπλό στρώμα ηλιοθεραπείας.

Πληθωρικός ωστόσο αποδεικνύεται και ο εσωτερικός χώρος, του οποίου το ύψος ανέρχεται στα 1,97 μέτρα. Το καθιστικό του, αποτελούμενο από έναν καναπέ που προσφέρει φιλοξενία σε έξι άτομα, περιλαμβάνει ένα κρυστάλλινο τραπέζι που συντελεί στην διαμόρφωση ενός μοντέρνου και νεανικού στυλ. Μία κομψή επιπλοσύνθεση αντικριστά φιλοξενεί την επίπεδη τηλεόραση, η οποία διαθέτει μηχανισμό καταβύθισης ώστε να αποθηκεύεται όταν δεν χρησιμοποιείται.

Η γαλλική φινέτσα δεν λείπει από το πιλοτήριο, το οποίο εξοπλίζεται με μία μαύρη κονσόλα μεγάλων διαστάσεων που φιλοξενεί επιμελώς τα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης. Όσο για το κάθισμα αυτό είναι διαιρούμενο, επιτρέποντας την πλοήγηση από καθιστή και όρθια θέση.

Ανώτερο των προσδοκιών παρουσιάζεται το κατώτερο κατάστρωμα, του οποίου το ύψος ανέρχεται στα 1,98 μέτρα με εξαίρεση την κύρια καμπίνα η οποία διαθέτει εσωτερικό ύψος 2,15 μέτρων. Οι αρχιτεκτονικές του γραμμές προσδίδουν ένα εργονομικό σύνολο, αποτέλεσμα του οποίου είναι η δυνατότητα εγκατάστασης δύο ή τριών καμπίνων, δύο λουτρών, μίας πλήρους κουζίνας και ενός καθιστικού. Όσο για την διακόσμηση, οι ορθογώνιες επιφάνειες δημιουργούν ένα απλό και απέριττο στυλ με κυρίαρχα χρώματα το καφέ και το μπεζ.

Εντυπωσιακή είναι η καμπίνα των φιλοξενουμένων, η οποία είναι εγκατεστημένη πρίμα και εξοπλίζεται με ένα διπλό κρεβάτι σε μέγεθος king size ενώ περιλαμβάνει και μία σεζ λονγκ κάτω από το μεγάλο πλευρικό παράθυρο το οποίο προσφέρει μία μοναδική θέα. Οι απλίκες εκατέρωθεν του κρεβατιού προσδίδουν εξάλλου το απαραίτητο ναυτικό στυλ.

Στο μηχανοστάσιο την σκυτάλη παίρνουν οι δύο πετρελαιοκινητήρες της Volvo Penta οι οποίοι ανήκουν στην σειρά D6. Όντας υπερτροφοδοτούμενοι είναι εξοπλισμένοι με έξι κυλίνδρους, αποδίδοντας συνολικά 870 ίππους (2x435) οι οποίοι μεταφέρονται στις προπέλες μέσω του εξελιγμένου συστήματος πρόωσης IPS. Το εν λόγω σύστημα μετακινεί με μεγάλη ευκολία το σκάφος, προσφέροντας μάλιστα ελιγμούς ακριβείας στο λιμάνι. Οι επιδόσεις του Monte Carlo 47 δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, αναμένεται όμως να είναι αντάξιες του σκάφους το οποίο εισέρχεται με αξιώσεις στην αγορά, με σκοπό να αποκτήσει ένα υψηλό μερίδιο της αγοράς, διαθέτοντας μάλιστα μία ελκυστική τιμή η οποία θα κυμαίνεται περί τις 445.000 ευρώ (η τιμή είναι ενδεικτική και δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ).

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 14,97 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,3 μέτρα
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμων: 2x650 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού: 2x320 λίτρα
Αριθμός καμπίνων: 2/3
Ισχύς κινητήρων: 870 ίπποι (2x435)

Πληροφορίες: VERNICOS YACHTS, Λ. ΠOΣΕΙΔΩΝOΣ 11, ΑΛΙΜOΣ, ΤΗΛ.: 210 9896000, FAX: 210 9850130, www.vernicos.com

Το σύστημα πρόωσης IPS προσφέρει στο σκάφος μεγάλη δυνατότητα ελιγμώνΟι μοντέρνες γραμμές συνοδεύουν το σκάφος όπως επίσης και το χρώμα του σε κόκκινη απόχρωσηΗ ανοιγόμενη οροφή ενεργοποιείται ηλεκτρικά προσφέροντας φυσικό φως και αερισμό
Το Monte Carlo 47 αποτέλεσε έναν ισχυρό πόλο έλξης στο πρόσφατο ναυτικό σαλόνι του Παρισιού όπου έκανε το ντεμπούτο τουΤο περιμετρικό ρέλι προσφέρει ασφάλεια στις μετακινήσεις στην πρωραία περιοχήΤο πρυμναίο παράθυρο της γάστρας αποτελεί ένα από τα σήματα κατατεθέντα του σκάφους
Η αναβαθμίδα στην γάστρα βοηθά ενεργά σε μια γρήγορη και ποιοτική πλεύσηΤο πρωραίο καθιστικό περιλαμβάνει ένα μεγάλο στρώμα διαστάσεων 2x1,9 μέτρωνΣτο πρυμναίο καθιστικό προσαρμόζονται εύκολα επιπλέον στρώματα
Οι μεγάλες διαστάσεις του γκαράζ επιτρέπουν την άνετη φιλοξενία ενός βοηθητικού φουσκωτούΑπό το καλά οργανωμένο πιλοτήριο εξασφαλίζεται άριστη ορατότηταΗ αισθητική του εσωτερικού κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα
Το εσωτερικό ύψος κυμαίνεται στα 1,98 μέτρα ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν άπλετο φυσικό φωςΗ τηλεόραση είναι εξοπλισμένη με μηχανισμό καταβύθισης, που την προστατεύει κατά την πλεύσηΌταν η τηλεόραση εισέλθει στο έπιπλο, ο χώρος μετατρέπεται σε ένα εύχρηστο καθιστικό
Στο κατώτερο κατάστρωμα φιλοξενείται ένα σαλόνι το οποίο στην δεύτερη έκδοση, προσφέρει την θέση του σε μία επιπλέον καμπίνα με δύο κουκέτεςΗ πρυμναία καμπίνα διακρίνεται από το μοντέρνο στυλ της και την μεγάλη της επιφάνειαΜια σεζ λονγκ περιλαμβάνεται κάτω από το μεγάλο παράθυρο
Σε ανάλογη αισθητική κινείται και η πρωραία καμπίνα η οποία είναι εξοπλισμένη με ένα υπέρδιπλο κρεβάτιΚάτοψη του σκάφουςΚάτοψη του κύριου καταστρώματος
Κάτοψη του κατώτερου καταστρώματος της έκδοσης με τις δύο καμπίνεςΚάτοψη του κατώτερου καταστρώματος της έκδοσης με τις τρεις καμπίνες
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.