Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Sealine SC38



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Απ΄έξω εμφάνιση, από μέσα άνεση

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των μικρομεσαίων σκαφών διεκδικεί το βρετανικό ναυπηγείο Sealine διαμέσου του νέου μοντέλου του SC38, το οποίο συνδυάζει κορυφαία ποιότητα κατασκευής με αρκετές δόσεις τεχνολογικής υπεροχής.

Η σειρά S του ναυπηγείου, που υπάγεται το SC38, περιλαμβάνει έξι συνολικά μοντέλα με τα τέσσερα από αυτά να διαθέτουν ανάλογη αισθητική. Η αλήθεια είναι ότι οι νέες γραμμές της σειράς έχουν αναβαθμίσει αισθητικά τα μοντέλα ισχυροποιώντας το ναυπηγείο, το οποίο, ενώ έχει διακριθεί για την ποιότητα κατασκευής υστερούσε κατά κάποιο τρόπο στο design.

Βασικό μέλημα των μηχανικών για το SC38 αποτέλεσε η δημιουργία μιας ισχυρής γάστρας, επάνω στην οποία οι σχεδιαστές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ότι είχαν φανταστεί, αψηφώντας κατά το δυνατόν διάφορους περιορισμούς. Το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται να δικαιώνει τους ιθύνοντες αφού παρήχθη ένα μοντέλο με άνετα και πρακτικά καταστρώματα που συνοδεύονται μάλιστα από ορισμένα στοιχεία υπεροχής, όπως η ανοιγόμενη οροφή και οι άνετες καμπίνες στο κατώτερο κατάστρωμα.

Εμφανισιακά διακρίνεται από ένα πρωτοποριακό συνδυασμό χρωμάτων του σιέλ και του γκρι της γάστρας με το λευκό κατάστρωμα, στο οποίο ενσωματώνεται η υπερκατασκευή. Στο παιχνίδι των εντυπώσεων συγκαταλέγονται ωστόσο οι μεγάλοι υαλοπίνακες με την μπλε απόχρωσή τους, προσδίδοντας στο σύνολο μια αναβαθμισμένη αισθητική.

Με αφετηρία το υπαίθριο καθιστικό, αυτό είναι τοποθετημένο στην δεξιά πλευρά, και περιλαμβάνει ένα ξύλινο τραπέζι και έναν περιμετρικό καναπέ, με δυνατότητα φιλοξενίας έξι ατόμων. Στην αριστερή πλευρά φιλοξενείται ένας επιπλέον καναπές τριών ατόμων ενώ στην βάση του είναι τοποθετημένο ένα wet bar.

Στο ύψος των περιστάσεων στέκεται ο εξοπλισμός και η εργονομία του πιλοτηρίου, με μοναδική παραφωνία την χωρίς έμπνευση κονσόλα η οποία κινείται μεν στα όρια της πρακτικότητας, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει. Από το κάθισμα του πιλοτηρίου προσφέρεται μια πανοραμική ορατότητα ενώ τα ευανάγνωστα αναλογικά και ψηφιακά όργανα προσφέρουν άμεσα πλήρη εποπτεία της λειτουργικής κατάστασης.

Το στοιχείο ωστόσο που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι αναμφίβολα η υφασμάτινη οροφή, η οποία, σε αντίθεση με την πλειονότητα των ανταγωνιστικών μοντέλων, είναι πλήρως ανοιγόμενη, προσφέροντας μια μοναδική αίσθηση στους επιβάτες.

Στην λογική διατήρησης των κεκτημένων κινείται το κατώτερο κατάστρωμα, για το οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά υλικά ενώ το στυλ που αποπνέεται είναι ένας συνδυασμός του κλασσικού με το μοντέρνο. Οι επιπλοσυνθέσεις είναι τετραγωνισμένες ενώ το κυρίαρχο χρώμα είναι το καφέ, με ανοικτές αποχρώσεις για τα έπιπλα και σκούρα για το δάπεδο.

Ο χώρος της κουζίνας και του -μετατρέψιμου σε κρεβάτι- καθιστικού προσφέρει άνεση εξαιτίας των τετραγωνικών που καταλαμβάνει ενώ είναι ιδιαίτερα φωτεινός. Εστιακό σημείο ωστόσο αποτελεί η πρυμναία καμπίνα, δεδομένου ότι επιτεύχθηκε σε αυτήν η τοποθέτηση τριών κρεβατιών. Σχετικά με την πρωραία καμπίνα, αυτή είναι εξοπλισμένη με ένα διπλό κρεβάτι και επαρκείς χώρους αποθήκευσης. Όσο για το λουτρό, αυτό διαθέτει διπλή πρόσβαση, από την πρωραία καμπίνα και το καθιστικό ενώ υποδιαιρείται σε δύο χώρους, με τον έναν να φιλοξενεί τον νιπτήρα και το w.c. και τον δεύτερο το μπάνιο.

Στην πράξη το SC38 αποδεικνύεται ως ένα σβέλτο και ευέλικτο σύνολο που κινείται με ευκολία εντός και εκτός λιμανιού. Για το μηχανοστάσιο έχει προβλεφθεί μια μεγάλη γκάμα υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων από την Volvo Penta ή την Cummins Mercruiser που συνεργάζονται με ένα σύστημα πρόωσης διπλών ελίκων.

Η μικρότερη συνολική ισχύς ανέρχεται στους 450 ίππους (2x225) προσφέροντας μέγιστη ταχύτητα 31 κόμβων ενώ η αμέσως επόμενη επιλογή των 520 ίππων (2x260) προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων. Με ισχύ 600 ίππων (2x300) επιτυγχάνονται 36 κόμβοι και με ισχύ 660 (2x330) 37 κόμβοι. Τέλος, την μεγαλύτερη ώση και ταχύτητα προσφέρει το δίδυμο της Cummins MerCruiser που προσφέρει 38 κόμβους στις 3500 στροφές, διαμέσου 700 ίππων (2x350). Η αυτονομία του σκάφους με την μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 171 ναυτικά μίλια, ενώ με ταχύτητα 26 κόμβων στις 2700 στροφές, φθάνει τα 205 ναυτικά μίλα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 11,51 μέτρα
Μέγιστο πλάτος:3,74 μέτρα
Βύθισμα:0,93 μέτρα
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμων:2x339 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού:274 λίτρα
Βάρος: 7200 κιλά

Κινητήρες:

2 x Volvo Diesel D4 - 225 ίπποι,

31 κόμβοι

2 x Volvo Diesel D4 - 260 ίπποι,

34 κόμβοι

2 x Volvo Diesel D6 - 300 ίπποι,

36 κόμβοι

2 x Volvo Diesel D6 - 330 ίπποι,

37 κόμβοι

2 x Cummins MerCruiser- 350ίπποι,

38 κόμβοι

Πληροφορίες: TRITON YACHTING, Λ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 5Α, ΑΛΙΜOΣ 174 55, τηλ.: 210.9811.044, fax: 210.9811.699, http://www.tritonyachting.com - sales@tritonyachting.com

Καλαίσθητο και λειτουργικό, το νέο μοντέλο υπόσχεται αξιόλογες πλεύσειςTo Sc38 αποτελεί ένα από τα λίγα μοντέλα με πλήρως ανοιγόμενη οροφήΗ διχρωμία της γάστρας καθιστά το νέο μοντέλο ξεχωριστό
Η μπλε απόχρωση των υαλοπινάκων εντυπωσιάζει ενώ ευρύχωρο αποδεικνύεται το πρωραίο τμήμαΣτην πρωραία περιοχή περιλαμβάνεται ένα διπλό στρώμα ηλιοθεραπείας Το άνετο υπαίθριο καθιστικό είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως έξι άτομα
Ο χώρος κάτω από το καθιστικό κρύβει πολύτιμους χώρους αποθήκευσηςΚαλαίσθητη και λειτουργική η κουζίνα, η οποία εφοδιάζεται με όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές συσκευέςΗ πρωραία καμπίνα εξοπλίζεται με ένα διπλό κρεβάτι
Η πρυμναία καμπίνα φιλοξενεί τρεις μονές κουκέτεςΔύο από τις κουκέτες της πρυμναίας καμπίνας είναι η μία δίπλα στην άλλη ενώ ο χώρος φωτίζεται επαρκώς από το πλευρικό φινιστρίνιΤο λουτρό υποδιαιρείται σε δύο χώρους, με τον πρώτο να περιλαμβάνει τον νιπτήρα και το w.c. και τον δεύτερο το μπάνιο
Κάτοψη του κύριου καταστρώματοςΚάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.