Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Απρίλιος 2010 > Wally 130



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Δια της αφαιρετικής

Τα πάνω κάτω στο χώρο των πολυτελών ιστιοπλοϊκών κατόρθωσε να φέρει το ναυπηγείο Wally, διαμέσου του νέου του μοντέλου Wally 130. Φαίνεται πως το "κοκαλάκι της νυχτερίδας" που διαθέτει η ιταλική φίρμα, και την έχει οδηγήσει κατά καιρούς σε μονοπάτια που θα ζήλευαν πολλοί, έκανε για άλλη μια φορά το θαύμα του, προσθέτοντας ένα επιπλέον μοντέλο στον ήδη υπάρχοντα στόλο που περιλαμβάνει ήδη ορισμένα best seller σκάφη.

Σχετικά με το νέο Wally 130, τα θετικά σχόλια γύρω από το όνομά του ξεκίνησαν πολύ πριν περάσει στην παραγωγή ενώ ακόμα και η υψηλή τιμή του, περί τα 17 εκατομμύρια ευρώ, δεν δείχνει ικανή να ανακόψει την πορεία που ακολουθεί προς την κορυφή. Ιθύνων νους του νέου σκάφους είναι ο αργεντινός μηχανολόγος μηχανικός, Javier Soto Acebal, ο οποίος έχει συνεργαστεί ξανά με το ναυπηγείο, στην περίπτωση των ιστιοπλοϊκών 100 cruising και 200 classic.

Επανερχόμενοι στο σκάφος, ο σχεδιασμός της ατράκτου του αποτελεί το βασικό του γνώρισμα. Η έλλειψη υπερκατασκευής, το ελεύθερο και επενδυμένο με τικ κύριο κατάστρωμα, η τεράστια πρύμνη, οι ψηλές κουπαστές και τα state of the art πιλοτήρια "φωτογραφίζουν" το Wally 130, ενώ παράλληλα ορίζουν το δυναμικό προφίλ του. Στο τεχνολογικό "οπλοστάσιο έρχονται να προστεθούν τα δύο πιλοτήρια κατασκευασμένα από carbon καθώς επίσης η κονσόλα και το κατάρτι το οποίο φέρει ιστιοφορία 727,5 τετραγωνικών μέτρων.

Η ασυνήθιστη διάταξη του κύριου καταστρώματος, εξαιτίας της έλλειψης υπερκατασκευής, έχει ως επακόλουθο τη δημιουργία μιας μεγάλης και "αστραφτερής" επιφάνειας προς όφελος των επιβατών, η οποία προσφέρει απλόχερα την αίσθηση της άνεσης και της ελευθερίας κινήσεων. Στο κέντρο ωστόσο έχει τοποθετηθεί ένα υπαίθριο καθιστικό που καταλαμβάνει πολλά ωφέλιμα τετραγωνικά. Όσο για το υπόλοιπο κατάστρωμα, σε καίρια σημεία φιλοξενεί τα βιντζιρέλα τα οποία συνεισφέρουν με τον δικό τους τρόπο στην πλοήγηση του σκάφους.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην επένδυση του δαπέδου για την οποία έχει χρησιμοποιηθεί ξυλεία τικ τοποθετημένη κατά το διάμηκες, με μαύρους ελαστικούς αρμούς ενδιάμεσα για την αποτελεσματική απορρόφηση των συστολών και των διαστολών. Όσο για την προσοχή στη λεπτομέρεια, αυτή αντικατοπτρίζεται στην τοποθέτηση των υαλοπινάκων οι οποίοι έρχονται "πρόσωπο" με την ξύλινη επιφάνεια του δαπέδου.

Αρκετά όμως με το κύριο κατάστρωμα. Η μαγεία, στην προκειμένη περίπτωση, έρχεται από την πρυμναία ζώνη η οποία η οποία είναι τεράστια και βρίσκεται σε ανισόπεδη διάταξη με το κύριο κατάστρωμα ενώ δύναται να αξιοποιηθεί και ως υπαίθριο καθιστικό.

Η πρόσβαση στο εσωτερικό πραγματοποιείται από την πρυμναία ζώνη στην οποία φιλοξενείται μια εντυπωσιακού σχεδιασμού φάλκα. Ο πρώτος χώρος που συναντά κανείς είναι το καθιστικό και η τραπεζαρία που καταλαμβάνουν όλο το εσωτερικό πλάτος. Οι μοντέρνες επιπλοσυνθέσεις χαρακτηρίζουν τον χώρο ο οποίος είναι ιδιαίτερα φωτεινός εξαιτίας των μεγάλων πρυμναίων γυάλινων επιφανειών.

Μπροστά ακριβώς από το καθιστικό και την τραπεζαρία έχει δημιουργηθεί μια ζώνη που περιλαμβάνει δύο καμπίνες, την master και μία επιπλέον με δύο μονές κουκέτες, εξοπλισμένες φυσικά με αποκλειστικά λουτρά.

Το υπόλοιπο εσωτερικό φιλοξενεί τρία επιπλέον κρεβάτια σε δύο καμπίνες που προορίζονται για τους φιλοξενούμενους και πέντε συνολικά κρεβάτια σε τρεις καμπίνες πλώρα που προορίζονται για το πλήρωμα.

Τέλος, σχετικά με την προωστήρια δύναμη, πέρα από τα πανιά προσφέρεται και μια εσωλέμβια πετρελαιομηχανή ισχύος 450 ίππων που είναι σε θέση να κινήσει το σκάφος με ταχύτητα 12 κόμβων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 39,95 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 7,90 μέτρα
Βύθισμα: 4,5-6 μέτρα
Εκτόπισμα: 84 τόνοι
Επιφάνεια ιστιοφορίας: 727.5 τ.μ.
Αριθμός κρεβατιών: 8+5 πλήρωμα
Ταχύτητα με μηχανή: 12 κόμβοι
Κινητήρας: 450 ίπποι
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 6.000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής νερού: 2.000 λίτρα

Το νέο Wally εξοπλίζεται με ένα σύστημα water ballast 11 τόνωνΗ ιστιοφορία του ανέρχεται στα 727.5 τ.μ.Το κατάστρωμα εντυπωσιάζει, από όποια μεριά και να το δει κανείς
Με το μήκος του να φθάνει τα 40 μέτρα και το πλάτος του τα 7,90, δημιουργείται ένα ιδιαίτερα μεγάλο κατάστρωμαΗ ελεύθερη πρύμνη αποτελεί τον συνδετικό κρίκο με τα υπόλοιπα μοντέλα του ναυπηγείουΗ γάστρα εξοπλίζεται στο κατώτερο μέρος της με ορθογώνιους υαλοπίνακες οι οποίοι προσφέρουν μοναδική θέα στην ίσαλο
Τα εργονομικά τοποθετημένα βιντζιρέλα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στο χειρισμό των ιστίωνΤο μεγάλο καθιστικό δεσπόζει στο κέντρο χαρακτηρίζοντας το σκάφοςΤα εξαιρετικού σχεδιασμού πιλοτήρια συνδυάζονται με την επίσης καλαίσθητη κονσόλα η οποία έχει τοποθετηθεί ενδιάμεσα
Η επένδυση με τικ κατά το διάμηκες προσφέρει μια εξαιρετική αίσθηση και φιλικότητα στη χρήσηΟι ψηλές κουπαστές προστατεύουν επαρκώς το κατάστρωμαΤο καθιστικό είναι σε θέση να φιλοξενήσει άνετα οκτώ άτομα
Η βάση του καθιστικού περιλαμβάνει και κρυφό φωτισμό που αναδεικνύει το χώρο κατά τις βραδινές ώρεςΗ πρύμνη του σκάφους αποτελεί το πιο εντυπωσιακό ίσως μέρος τουΟι μοντέρνες επιπλοσυνθέσεις χαρακτηρίζουν το εσωτερικό
Στη δεξιά πλευρά είναι τοποθετημένο το σαλόνιΣτην αριστερή πλευρά φιλοξενείται η τραπεζαρίαΗ καμπίνα master εξοπλίζεται με ένα διπλό κρεβάτι
Aποψη του λουτρού της καμπίνας masterΗ πρυμναία καμπίνα των φιλοξενουμένων εξοπλίζεται με δύο μονές κουκέτεςΣτην πρωραία περιοχή φιλοξενούνται οι καμπίνες του πληρώματος
Οι καμπίνες πληρώματος περιλαμβάνουν αποκλειστικά λουτράΤο chart table εξοπλίζεται με σύγχρονα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησηςΤο καθιστικό του πληρώματος εξοπλίζεται με ένα εντυπωσιακού σχεδιασμού και έμπνευσης καθιστικό
Η κουζίνα περιλαμβάνει μοντέρνες συσκευέςΜια κατακόρυφη και καλαίσθητη σκάλα σηματοδοτεί την είσοδο στη ζώνη του πληρώματοςΗ ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 450 ίππους
Κάτοψη του κύριου καταστρώματοςΚάτοψη κατώτερου καταστρώματοςΠλάγια όψη
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.