Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Ιούλιος 2006 > Mochi Craft 74


Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Όταν οι σχεδιαστές σκαφών διαθέτουν έμπνευση, προκύπτουν σκάφη μοναδικά ως προς την αρχιτεκτονική τους, διαφοροποιώντας τα μακράν από τον ανταγωνισμό. Στην προκειμένη περίπτωση, ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του ομίλου Ferretti Υachts Division κος Νοberto Ferretti, σε συνεργασία με τον ναυπηγικό γραφείο Studio Victory Design, βασιζόμενοι εν μέρει στις ναυπηγικές γραμμές των παραδοσιακών σκαφών που προορίζονται για την αλίευση αστακών, δημιούργησαν μια ξεχωριστή σειρά που ανήκει στην κατηγορία “Lobster boat”, προσφέροντας μια εναλλακτική πρόταση στο αγοραστικό κοινό.

Ναυαρχίδα της νέας σειράς αποτελεί το Mochi 74, ένα μοντέλο με διαχρονικό σχεδιασμό και ιδιαίτερο στυλ, στο οποίο εφαρμόζεται σύγχρονη τεχνολογία προσφέροντας αξιόλογες επιδόσεις ταχύτητας και πλεύσης.

Το νέο σκάφος διαθέτει έναν μοναδικό χρωματικό συνδυασμό του λευκού της υπερκατασκευής με το σιέλ της γάστρας που συνδυάζεται αρμονικά με τις αποχρώσεις της ξυλείας στο κατάστρωμα και το εσωτερικό.

Το άμεσα αναγνωρίσιμο Mochi 74 εκτείνεται στα 22,56 x 6,85 μέτρα, αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 32 κόμβους, υπηρεσιακή 28 κόμβους και μπορεί να κοιμίσει άνετα έως οκτώ άτομα στις τέσσερις καμπίνες του. Ωστόσο, το πλάτος του σκάφους είναι κατά ένα μέτρο μεγαλύτερο από σκάφη αντίστοιχων διαστάσεων, με αποτέλεσμα να προκύπτουν μεγάλοι ωφέλιμοι χώροι. Το νέο Mochi 74 εκτείνεται σε τρία καταστρώματα. Στο ανώτερο συναντάμε το fly bridge με το πιλοτήριο εγκατεστημένο στο κέντρο και επακόλουθο την τοποθέτηση του υπαίθριου σαλονιού στην μπροστινή πλευρά και την ζώνη ηλιοθεραπείας στην πίσω.

Προς την πρύμνη του κύριου καταστρώματος συναντάμε έναν χώρο μοναδικό που ξυπνά αναμνήσεις από μεγαλόπρεπα σκάφη σαφώς μεγαλύτερα. Μια τραπεζαρία από καλοδουλεμένη ξυλεία πλαισιωμένη από δύο αναπαυτικούς δερμάτινους καναπέδες είναι εγκατεστημένη στο κέντρο ενός ιδιαίτερα μεγάλου καταστρώματος, που υπόσχεται ατελείωτες ώρες ηρεμίας και χαλάρωσης.

Για το εσωτερικό, έχουν γίνει πολύ καλές επιλογές υλικών, ώστε να δοθεί η ανάλογη κλασσική ατμόσφαιρα η οποία μάλιστα τονίζεται ιδιαίτερα από τα υφάσματα. Το πάτωμα διαθέτει ξύλινη επένδυση από ανθεκτικό ξύλο τικ

ενώ οι καναπέδες στο σαλόνι έχουν δερμάτινη επένδυση. Ο φωτισμός προέρχεται από δέσμες φωτός (σποτς) οροφής η οποία μάλιστα είναι διακοσμημένη από μια ξύλινη καλαίσθητη κορνίζα και επενδυμένη από δέρμα σε μπεζ απόχρωση.

Όλες οι καμπίνες διαθέτουν υψηλή αισθητική και συνοδεύονται από πολυτέλεια και άνεση ενώ τα ευρύχωρα μπάνια είναι επενδυμένα από ψηφίδα σε σιέλ απόχρωση, ταιριάζοντας αρμονικά με τις ξύλινες επενδύσεις.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος: 22,56 μέτρα
Πλάτος: 6,85 μέτρα
Βύθισμα: 1,6 μέτρα
Εκτόπισμα: 56,2 τόνοι.
Χωρητικότητα δεξ. Καυσίμων: 5700 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. Νερού: 990 λίτρα
Μέγιστη ταχύτητα: 32 κόμβοι
Κινητήρες: 2 x 1522 hp.

Πληροφορίες: EKKA ΣKAΦH, τηλ.: 9848.992

Τα πλευρικά παράθυρα διαθέτουν χαρακτηριστικό σχεδιασμόΤο Mochi 74 εν πλωΑναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 32 κόμβους
Το fly bridge με το πιλοτήριο στο κέντροΤο πρυμναίο κατάστρωμα διαθέτει μεγάλες διαστάσειςΑποψη του ιδιαίτερα ευρύχωρου εσωτερικού
Το εργονομικά σχεδιασμένο πιλοτήριοΗ κουζίνα είναι μεγάλη και άνετηΠολυτελής καμπίνα με διπλό κρεβάτι
Αποψη της καμπίνας με διπλό δερμάτινο καναπέΠολυτελές μπάνιο επενδυμένο με ψηφίδαΟ καθρέπτης στο προσκέφαλο δημιουργεί την αίσθηση μεγαλύτερου χώρου
Καμπίνα με δύο μονές κουκέτεςΑποψη του μπάνιουΚάτοψη του fly bridge
Κάτοψη του κύριου καταστρώματοςΚάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.