Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Οκτώβριος 2006 > Fairline Squadron 68


Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Το Squadron 68 αποτελεί μια νεότευκτη θαλαμηγό που καθελκύστηκε πρόσφατα από τις ναυπηγικές κλίνες του βρετανικού ναυπηγείου Fairline, αποτελώντας ένα από τα πλέον σύγχρονα σκάφη της παγκόσμιας αγοράς.

Το τρίπτυχο σχεδιασμός, αξιοπιστία και επιδόσεις φαίνεται να αντανακλάται άνετα στο νέο βρετανικό σκαρί. Η αρχιτεκτονική του διαθέτει τις κλασσικές γραμμές που υιοθετεί το ναυπηγείο, με την μεγάλη υπερκατασκευή να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του κύριου καταστρώματος, ενώ τα τρία σε σειρά και κάθετα τοποθετημένα φινιστρίνια που βρίσκονται στη γάστρα, αποτελούν σημείο κατατεθέν.

Με διαστάσεις 21.16 x 5.40 μέτρα, εκτείνεται σε τρία καταστρώματα αφού διαθέτει στην κορυφή της υπερκατασκευής fly bridge. Εκεί, συναντάμε μια λειτουργική διάταξη με την κονσόλα του πιλοτηρίου τοποθετημένη στο κέντρο, πλαισιωμένη από άνετα καθίσματα μετατρέψιμα σε στρώματα ηλιοθεραπείας. Στη δεξιά πλευρά βρίσκεται μια πολυεστερική επιπλοσύνθεση με πλήρη εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας νεροχύτη με πτυσσόμενη βρύση, ψυγείο, καταψύκτη και εστίες ενώ διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους. Στην αριστερή πλευρά του fly είναι εγκατεστημένη η υπαίθρια τραπεζαρία, αποτελούμενη από έναν ημικυκλικό καναπέ και ένα ρυθμιζόμενο τραπέζι τραπεζοειδούς σχήματος. Πιο πίσω είναι τοποθετημένο το ηλεκτρουδραυλικό καπόνι για το τέντερ. Ωστόσο η αισθητική του χώρου είναι υψηλή, αφού το ανώτερο κατάστρωμα είμαι επενδυμένο από ανθεκτικό ξύλο τικ με μαύρους αρμούς, άριστα τοποθετημένο και συνδυαζόμενο αρμονικά με τις μπεζ δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων.

Στο πρυμναίο μέρος του κύριου καταστρώματος συναντάμε το υπαίθριο καθιστικό που προστατεύεται επαρκώς από την επιμήκυνση του fly προς τα πίσω ενώ στην οροφή του είναι ενσωματωμένη μια σιδηροκατασκευή που εξυπηρετεί ως χειρολαβή κατά την πλεύση. Ο πρυμναίος χώρος είναι λειτουργικός ιδιαίτερα κατά την πρόσδεση του σκάφους, αφού διαθέτει  δέστρες και βιντζιρέλα τοποθετημένα σε επίκαιρα σημεία.

Οι δύο διάδρομοι που οδηγούν προς την πλώρη, διαθέτουν ικανοποιητικό πλάτος για την ασφαλή και άνετη πρόσβαση. Στο εμπρόσθιο τμήμα της υπερκατασκευής υπάρχουν διαιρούμενα τμήματα που εξυπηρετούν στην  αποθήκευση χρήσιμων αντικειμένων και εξοπλισμού ενώ όλος ο επάνω χώρος δύναται να χρησιμοποιηθεί, με την προσθήκη στρωμάτων, ως ζώνη ηλιοθεραπείας. Κατάπλωρα βρίσκονται μεγάλα ταμπούκια και εξοπλισμός που διευκολύνει τις ανάλογες εργασίες.

Η πρόσβαση στο εσωτερικό του κύριου καταστρώματος εξυπηρετείται από μια μεγάλη πόρτα στην πρύμνη που οδηγεί στο καθιστικό. Το εσωτερικό ακολουθώντας την γενικότερη αισθητική του σκάφους, διέπεται από κλασσικές γραμμές και χρωματικούς συνδυασμούς, με τα έπιπλα να διαθέτουν καφέ απόχρωση, συνδυαζόμενη αρμονικά με τις μπεζ επενδύσεις.

Στην δεξιά πλευρά συναντάμε μια εντυπωσιακή επιπλοσύνθεση που φιλοξενεί μια μεγάλη επίπεδη τηλεόραση για την οποία έχει προβλεφθεί μηχανισμός ώστε να κατεβαίνει όταν το σκάφος κινείται, προστατεύοντας την επαρκώς από ενδεχόμενη ζημιά.

Στην αριστερή πλευρά φιλοξενείται το άνετο και πολυτελές σαλόνι ενώ πιο μπροστά βρίσκεται η τραπεζαρία. Ωστόσο άξιος μνείας είναι ο χώρος της κουζίνας, με τις επιπλοσυνθέσεις της να είναι σε σχήμα Π, καθιστώντας την εργονομική ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της, διέπει τον χώρο με την μέγιστη λειτουργικότητα.

Το πιλοτήριο είναι εγκατεστημένο στην αναμενόμενη θέση και συνοδεύεται από μια καλοσχεδιασμένη κονσόλα και ανατομικά καθίσματα.

Στο κατώτερο κατάστρωμα βρίσκονται οι τρεις ή τέσσερις πολυτελείς καμπίνες των επιβατών και μία ή δύο επιπλέον που προορίζονται για το πλήρωμα, ανάλογα με την έκδοση. 

Στο μηχανοστάσιο φιλοξενούνται δύο πετρελαιοκινητήρες που αποδίδουν  ισχύ 1100, 1360 ή 1550 ίππους έκαστος με τις αντίστοιχες επιδόσεις ταχύτητας. Με τις μικρότερες σε ισχύ μηχανές, επιτυγχάνει ταχύτητα 31 κόμβων, με τις μεσαίες 33 κόμβοι και με τις μεγάλες μηχανές το σκάφος είναι σε θέση να ταξιδεύει με 35 κόμβους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ολικό μήκος: 21.16 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 5.40 μέτρα
Βύθισμα: 1.44 μέτρα
Βάρος: 35,92 τόνοι
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 4044 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. νερού:1084 λίτρα
Ισχύς κινητήρων: 2200-3100 ίπποι

Πληροφορίες: FAIRLINE BOATS (Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ) KAPPA MARINE S.A., ΛAMIAΣ 10, AΛIMOΣ 164 52, τηλ.: 9969.990-4, fax: 9969.526 www.kappamarine.gr - info@kappamarine.gr

Το Squadron 68 διαθέτει μεγάλη δυνατότητα ελιγμώνΕντυπωσιακή άποψη από την πλώρη και τα δημιουργούμενα απόνερα πλευρικά και πίσωΑναπτύσσοντας υψηλές ταχύτητες
Αρτιες ναυπηγικές γραμμέςΕντυπωσιακή άποψη επικεντρωμένη στην καλοσχεδιασμένη γάστραΠλευρική άποψη του Squadron 68
Το σκάφος άνωθενΔιασχίζοντας τα βρετανικά νερά με ντεκόρ ένα εντυπωσιακό κάστροΤο βρετανικό σκαρί εναρμονισμένο στο πανέμορφο τοπίο της… γενέτειρας του
Πανοραμική άποψη του fly bridge με εστίαση στο πιλοτήριοΗ επένδυση του καταστρώματος προερχόμενη από υψηλής ποιότητας ξύλο τικΤο πιλοτήριο του fly
Αριστερά διακρίνεται ο μετατρέψιμος χώρος από κάθισμα σε στρώμα για ηλιοθεραπείαΤο στρώμα στη δεξιά πλευρά της κονσόλαςΗ επιπλοσύνθεση του wet bar
Το υπαίθριο καθιστικό χαρακτηρίζεται από ευρυχωρίαΤο καπόνι για το τέντερΠανοραμική άποψη της υπερκατασκευής
Ο πλευρικός διάδρομος ενώ διακρίνεται καθαρά το καλαίσθητο λογότυποΗ πλώρη επιτρέπει την άνετη εργασία σε αυτήνΑποθηκευτικός χώρος στην υπερκατασκευή
Αποθηκευτικός χώρος πρίμαΒιντζιρέλο και δέστρα πρύμαΗ τηλεόραση προστατεύεται όταν το σκάφος είναι σε κίνηση
Η τηλεόραση ανεβαίνει όταν το σκάφος είναι σε στάσηΤο πολυτελές εσωτερικόΗ λειτουργική και εργονομική κουζίνα
Πολυτελής καμπίνα με κρεβάτι σε μέγεθος king sizeΑποψη του επιμελημένου μηχανοστασίουΤο πιλοτήριο είναι εντυπωσιακό
Κατόψεις
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.