Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Μάρτιος 2009 > Primatist G 46’ Pininfarina



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Μοντέρνα αισθητική και επιδόσεις

Με σχεδιασμό που ξεφεύγει από τα κλασσικά πρότυπα και με υψηλές επιδόσεις, το μοντέλο G46 του ιταλικού ναυπηγείου Primatist διεκδικεί έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία του, στοχεύοντας κυρίως στο νεανικό κοινό που επιθυμεί να διαθέτει ένα ποιοτικό και ευκολόχρηστο σκάφος που να είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως οκτώ άτομα.

Η μοντέρνα αισθητική του G46 αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα, δεδομένου ότι τα κλασσικά σκάφη απορροφώνται πιο εύκολα από την αγορά. Φέροντας όμως την υπογραφή του Pininfarina και κάτω από τις οδηγίες του Bruno Abbate, δημιουργήθηκε ένα ιδιαίτερο μοντέλο, το οποίο εφοδιάστηκε μάλιστα με εξελιγμένη γάστρα ώστε να φιλοξενεί το σύστημα πρόωσης Ιps με τα επακόλουθα οφέλη πλοήγησης.

Οι επίπεδες επιφάνειες της ατράκτου σε συνδυασμό με την μυώδη γάστρα τονίζουν την επιθετική υπόσταση του μοντέλου και αντανακλούν την σπορ κληρονομιά της εταιρείας. Μεγάλο μερίδιο, εξάλλου, του σχεδιασμού φέρει η υπερκατασκευή η οποία είναι εφοδιασμένη με τρεις υαλοπίνακες, δημιουργώντας μια υπαίθρια αίσθηση στο εσωτερικό. Συμβατικά ωστόσο θεωρούνται το πρωραίο και πρυμναίο μέρος τα οποία όμως έρχονται σε συμφωνία με το υπόλοιπο σκαρί.

Η ευρυχωρία και η άνεση αποτέλεσαν τα στοιχεία που βασίστηκε η κατασκευαστική φιλοσοφία του κύριου καταστρώματος. Πρίμα και πλώρα προσφέρονται δύο διπλά στρώματα, προσφέροντας την σχετική απομόνωση σε τέσσερα άτομα, ενώ στην αριστερή πλευρά είναι εγκατεστημένο το καθιστικό, στο οποίο φιλοξενούνται με σχετική άνεση έξι ναβάτες. Αντικριστά συναντάμε την επιπλοσύνθεση της κουζίνας, η οποία, όντας στο κύριο κατάστρωμα, προσφέρει εξοικονόμηση χώρου στο κατώτερο κατάστρωμα, με επακόλουθο την δυνατότητα της τοποθέτησης μίας επιπλέον καμπίνας. Όσο για το πιλοτήριο, σε αντίθεση με την πλειονότητα των σκαφών που το τοποθετούν πλευρικά, αυτό είναι τοποθετημένο στο κέντρο.

Η ποιότητα κατασκευής, του πιλοτηρίου, όπως αυτή αποτυπώνεται στα σκουρόχρωμα πλαστικά του ταμπλό, δικαιολογεί τον σπορ χαρακτήρα του σκάφους. Ο διάκοσμος και ο εξοπλισμός, παραπέμπουν σε μια καλοβαλμένη πρόταση ενώ στα highlights του ανήκουν και τα καθίσματα, συνδυάζοντας την άνεση με την απαιτούμενη πλευρική στήριξη και τον κομψό σχεδιασμό.

Η έλλειψη της κουζίνας στο κατώτερο κατάστρωμα, πέρα από την τοποθέτηση μίας επιπλέον καμπίνας, προσφέρει επίσης ορισμένα ωφέλιμα τετραγωνικά στο καθιστικό. Τα ποιοτικά υλικά κατασκευής διαθέτουν ανοικτή απόχρωση δημιουργώντας ένα φωτεινό σύνολο ενώ οι επιπλοσυνθέσεις είναι κατά κύριο λόγο τετραγωνισμένες, προσφέροντας ένα μοντέρνο και απέριττο στυλ. Για την επένδυση του δαπέδου έχει χρησιμοποιηθεί ανοιχτόχρωμη ξυλεία από τικ, επιστρωμένη κατά το διάμηκες, με το κάθε κομμάτι να διαθέτει μεγάλο πλάτος ενώ ενδιάμεσα από τα ξύλινα στοιχεία έχει τοποθετηθεί ελαστικός αρμός μπεζ απόχρωσης, που συνεισφέρει στην απορροφητικότητα των διαστολών και συστολών του ξύλου.

Ο τεχνητός φωτισμός εξυπηρετείται από λαμπτήρες ιωδίνης που είναι τοποθετημένοι στην οροφή, το ύψος της οποίας ξεπερνά τα δύο μέτρα, ενώ ο φυσικός φωτισμός προέρχεται από τα δύο πλευρικά φινιστρίνια και τους υαλοπίνακες της οροφής.

Στο κατώτερο κατάστρωμα φιλοξενούνται τρεις συνολικά καμπίνες, δύο πλήρη λουτρά και ένα καθιστικό. Η κύρια καμπίνα καταλαμβάνει όλο το διαθέσιμο πλάτος, προσφέροντας μία μεγάλη επιφάνεια στη οποία έχει τοποθετηθεί ένα μοντέρνο διπλό κρεβάτι σε μέγεθος queen size, κάτω από το ανοιγόμενο φινιστρίνι. Πλώρα συναντάμε την Vip καμπίνα, εξοπλισμένη επίσης με ένα διπλό κρεβάτι , ενώ η τρίτη καμπίνα αποτελείται από δύο κουκέτες.

Για την αποδοτική λειτουργία του σκάφους εν πλω, πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν οι δύο εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες της Volvo Penta συνολικής ισχύος 870 ίππων(2x435) που καταλήγουν στο σύστημα πρόωσης Ips. Η μελετημένη γάστρα του, με V 50 μοιρών, υπόσχεται στεγνές και ασφαλείς πλεύσεις ενώ στο μέγιστο των στροφών, το G46 επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 38 κόμβων, με την υπηρεσιακή να κυμαίνεται περί τους 33 κόμβους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 14,10 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,5 μέτρα
Βύθισμα:1,16 μέτρα
Εκτόπισμα: 14.000 κιλά
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμων: 1.200 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού: 450 λίτρα
Αριθμός κρεβατιών: 6+2
Ισχύς κινητήρων:870 ίπποι (2x435)
Μέγιστη ταχύτητα: 38 κόμβοι


Πληροφορίες: Seashell marine, Αλ. Σούτσου 13 & Δημοκρίτου 4, 106 71 Κολωνάκι τηλ.:210 3610570, www.seashellmarine.gr

Οι μοντέρνες γραμμές χαρακτηρίζουν το κομψό G36Οι δύο εξακύλινδρες μηχανές προσδίδουν στο σκάφος μέγιστη ταχύτητα 38 κόμβωνΗ μεγάλη ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή προσφέρει πλούσιο φυσικό φως και αερισμό στο εσωτερικό
Το Ips, πέρα από υψηλές επιδόσεις, προσφέρει και μεγάλη ευελιξία Πρίμα προσφέρονται δύο διπλά στρώματα ηλιοθεραπείαςΣχετικά μικρή είναι η πρυμναία πλατφόρμα, η οποία όμως εξυπηρετεί επαρκώς
Το κύριο κατάστρωμα αποδεικνύεται εργονομικό ενώ η κουζίνα καθίσταται λειτουργική στον χώροΤο ύψος στο εσωτερικό φθάνει τα δύο μέτρα, προσφέροντας μια αίσθηση άνεσηςΗ χρήση ανοικτόχρωμης ξυλείας "μεγαλώνει" το καλαίσθητο καθιστικό
Στην βάση του κρεβατιού της VIP καμπίνας προσφέρονται χώροι αποθήκευσηςΟι μοντέρνες γραμμές του κρεβατιού της κύριας καμπίνας συνεισφέρουν θετικά στην αισθητική του χώρουΗ κύρια καμπίνα είναι εξοπλισμένη με ένα αποκλειστικό λουτρό
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.