Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Ιούνιος 2009 > Cerri 102 Flying Sport



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Think Big

Με νέες γραμμές, εξοπλιστική πληρότητα και υψηλές επιδόσεις, παρουσιάστηκε στις 11 Ιουνίου στην μαρίνα Καράρα της Τοσκάνης το νεότευκτο μοντέλο Cerri 102 flying sport, η παρουσίαση του οποίου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον στα προσεχή ναυτικά σαλόνια των Καννών και του Μονακό.

Ο λόγος έγκειται κυρίως εξαιτίας της σχετικά πρόσφατης δραστηριοποίησής του ναυπηγείου σε έναν ανταγωνιστικό χώρο με μεγάλη και επιτυχημένη μάλιστα εγχώρια παραγωγή, διαμέσου εδραιωμένων ναυπηγείων όπως για παράδειγμα της Azimut και της Ferretti.

Δεδομένου λοιπόν του ισχυρού ανταγωνισμού, οι ιθύνοντες προσανατολίστηκαν στην διαφοροποίηση η οποία, αποτελώντας πρωταρχικό στόχο, εξασφαλίζει ένα ιδιαίτερο layout, πρωτότυπες διατάξεις στα καταστρώματα και υψηλές επιδόσεις.

Αρχής γενομένης της εξωτερικής του εμφάνισης, το 102 flying sport διαθέτει ένα μοναδικό σε μέγεθος για την κατηγορία του fly bridge, με κυρίαρχα εξοπλιστικά στοιχεία τους δύο υαλοπίνακες που εδράζονται κατάπλωρα της υπερκατασκευής και σε παράλληλη μεταξύ τους διάταξη. Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό συνεχίζεται διαμέσου του πρωραίου καθιστικού στο κύριο κατάστρωμα, το οποίο μάλιστα αποτελεί τον συνδετικό κρίκο με το μικρότερο μοντέλο. Όσο για την γάστρα του, αυτή χαρακτηρίζεται από ένα δυναμικό προφίλ, με την κουπαστή να καλύπτεται από ποιοτική ξυλεία επάνω στην οποία εδράζονται διακριτικά τα κομψά ρέλια.

Η αλήθεια είναι ότι το Cerri 102 διακρίνεται για την ευρυχωρία και την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει στα τρία συνολικά καταστρώματά του. Το ανώτερο κατάστρωμα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα, αν όχι το μεγαλύτερο, της κατηγορίας του και εξοπλίζεται με ένα πιλοτήριο στο κέντρο, το κάθισμα του οποίου εφάπτεται με έναν τετραθέσιο καναπέ που αποτελεί μέρος του υπαίθριου καθιστικού. Αντικριστά βρίσκονται τέσσερις αναπαυτικές σεζ λονγκ και ένας επιπλέον καναπές.

Η λογική του εντυπωσιασμού, ωστόσο, έχει ακολουθηθεί και στο κύριο κατάστρωμα, το οποίο είναι εξοπλισμένο με καθιστικό, πέρα από την πρυμναία, και στην πρωραία περιοχή προσφέροντας στους επιβάτες την δυνατότητα απομόνωσης. Μπορεί το πρυμναίο μέρος του να μην διεκδικεί δάφνες σχεδιαστικής πρωτοτυπίας, ωστόσο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τους επιβάτες στα πολλά ωφέλιμα τετραγωνικά του. Κατάπρυμα είναι εγκατεστημένο ένα μεγάλο στρώμα ηλιοθεραπείας μπροστά από το οποίο φιλοξενείται το, καλά προστατευμένο από την οροφή του fly, καθιστικό.

Το δικό της ρόλο στη διαμόρφωση των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του νέου 102 flying sport διαδραματίζει η έκταση των εσωτερικών του διαστάσεων. Στις πληθωρικές διαστάσεις της ατράκτου έχει επί της ουσίας στηριχτεί, τόσο η δεκαθέσια αρχιτεκτονική του καθιστικού όσο και η μεγάλη τραπεζαρία που καταλαμβάνει όλο το πλάτος του εσωτερικού. Όσο για το πιλοτήριο, αυτό οριοθετείται χωροταξικά από μια επιπλοσύνθεση σε σχήμα Π που φιλοξενεί τα τρία συνολικά καθίσματα. Σχετικά με την αισθητική του, αυτή κινείται σε μοντέρνα επίπεδα, με επιπλοσυνθέσεις απέριττου σχεδιασμού ενώ το πλούσιο φυσικό φως, προερχόμενο από τους υαλοπίνακες που είναι τοποθετημένοι πλευρικά και στην οροφή, συνεισφέρει στη δημιουργία μίας φωτεινής ατμόσφαιρας. Εστιακό σημείο ωστόσο στο εσωτερικό αποτελεί το κλιμακοστάσιο που συνδέει το fly με το εσωτερικό το οποίο στηρίζεται σε μια μεταλλική δοκό και φαίνεται να αιωρείται.

Το κατώτερο κατάστρωμα φιλοξενεί όλες τις καμπίνες οι οποίες είναι πολυτελείς με πολύ καλά επίπεδα εξοπλισμού. Αναλυτικά προσφέρονται μία καμπίνα master, μία VIP, μία διπλή και δύο με διπλές κουκέτες, φιλοξενώντας δέκα συνολικά άτομα.

Στο τεχνολογικό "οπλοστάσιο" του Cerri 102 έρχονται να προστεθούν ένα σύστημα πρόωσης επιφανείας και δύο υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες της MTU, συνολικής ισχύος 9736 ίππων, κινώντας τους 80 τόνους της ατράκτου με μέγιστη ταχύτητα 40 κόμβων και υπηρεσιακής 33 κόμβων και με την αυτονομία του σκάφους να προσεγγίζει τα 450 ναυτικά μίλια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 31,10 μέτρα
Πλάτος: 7.20 μέτρα
Βύθισμα: 1,40 μέτρα
Εκτόπισμα: 80 τόνοι
Καμπίνες φιλοξενουμένων: 1 Master, 1 VIP, 1 Double, 2 Twin
Αριθμός φιλοξενουμένων: 10
Καμπίνες πληρώματος, 1 καπετάνιου, 1 πληρώματος
Κινητήρες: 2XMTU 16V 4000 M93
Ισχύς: 2x4868 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 40 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 33 κόμβοι
Αυτονομία: 450 ν. μίλια
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 10000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών νερού: 2000 λίτρα

Πληροφορίες: Elysee yachts , Βασιλέως Γεωργίου 64-66, Καστέλα Πειραιάς τηλ.: 210.4116071, φαξ.: 210 4116061, email. info@elysee.com.gr , www.elysee.com.gr.

Οι δυναμικές γραμμές του, προσδίδουν στο σκάφος μια επιβλητική όψηΟι υαλοπίνακες της οροφής και οι πλευρικοί εντυπωσιάζουν όπως επίσης και ο κρυφός φωτισμός της ατράκτουΑξιοποιώντας το πρωραίο μέρος, οι σχεδιαστές προσέθεσαν σε αυτό ένα άνετο καθιστικό και χώρο ηλιοθεραπείας
Ευρυχωρία και άνεση χαρακτηρίζουν το φωτεινό εσωτερικόΜία πολυχρηστική επιπλοσύνθεση που φιλοξενεί τα καθίσματα του πιλοτηρίου εξοπλίζεται και με ράφια δημιουργώντας χρήσιμους χώρους αποθήκευσηςΗ πρωραία καμπίνα διαθέτει πολλά ωφέλιμα τετραγωνικά και απέριττο σχεδιασμό
Μια κομψή ξύλινη επιπλοσύνθεση φιλοξενεί την επίπεδη τηλεόρασηΤο λουτρό της κύριας καμπίνας εξοπλίζεται με διπλό νεροχύτη και αυτόνομη καμπίνα ντουςΚάτοψη του ανώτερου καταστρώματος
Κάτοψη του κύριου και κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.