Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Αύγουστος 2009 > Jeanneau Prestige 60



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Μεγάλες προσδοκίες

Προ των πυλών βρίσκεται ένα ακόμη μοντέλο της γαλλικής εταιρείας Jeanneau, το οποίο θα παρουσιαστεί πιθανόν στο ναυτικό σαλόνι των Καννών τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Πρόκειται για το Prestige 60 το οποίο, αποτελώντας πλέον την ναυαρχίδα της σειράς, μοιάζει ως το πιο ολοκληρωμένο σκάφος που έχει παραχθεί στις ναυπηγικές κλίνες του ναυπηγείου.

Με την κίνηση αυτή φαίνεται έμπρακτα η διάθεση της γαλλικής φίρμας να επεκταθεί σε έναν χώρο που δεν είχε μέχρι στιγμής παρουσία. Φαίνεται ότι η παγκόσμια καταξίωση στο χώρο των μικρών και μικρομεσαίων σκαφών προσέφερε ίσως το εφαλτήριο της επίτευξης του ομολογουμένως δύσκολου εγχειρήματος αφού ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών σκαφών είναι αναμφίβολα μεγάλος, αποτελούμενος μάλιστα από ισχυρά και εδραιωμένα ονόματα.

Για την κατασκευή του νέου μοντέλου επιστρατεύτηκαν όλες οι δυνάμεις του ναυπηγείου, με αιχμή του δόρατος τους έμπειρους μηχανικούς και την μεγάλη τεχνογνωσία εξαιτίας της κατασκευής αναρίθμητων πλέον σκαφών. Το αποτέλεσμα φαίνεται μέχρι στιγμής να δικαιώνει την εταιρεία, αφού προέκυψε ένα ελκυστικό και εκλεπτυσμένο μοντέλο με αυξημένες δυνατότητες φιλοξενίας .

Η εικόνα του, δεδομένων των τριών συνολικά διαθέσιμων καταστρωμάτων, προσδίδει άμεσα το στοιχείο της άνεσης, ενώ η αισθητική του είναι ένας συνδυασμός του κλασσικού με το μοντέρνο. Κυρίαρχο εστιακό σημείο αποτελεί η υπερκατασκευή η οποία διαθέτει μεγάλες διαστάσεις, με επακόλουθο την δημιουργία μεγάλων εσωτερικών χώρων αλλά και μια μεγάλη ωφέλιμη επιφάνεια καταστρώματος στο fly bridge. Η προσθήκη ενός περιμετρικού και ενιαίου υαλοπίνακα προσφέρει άπλετο φυσικό φως στο εσωτερικό ενώ το πλήθος των γυάλινων επιφανειών της γάστρας δεν το συναντά κανείς σε άλλο σκάφος της κατηγορίας του.

Η άνεση στο ανώτερο κατάστρωμα είναι εμφανής από την πρώτη στιγμή. Με το πιλοτήριο εγκατεστημένο στο κέντρο, δημιουργείται μια μεγάλη πρωραία επιφάνεια η οποία έχει επενδυθεί με στρώματα, προοριζόμενη ως ζώνη ηλιοθεραπείας. Μια σεζ λόνγκ εγκατεστημένη στην αριστερή πλευρά του πιλοτηρίου προσφέρει μία επιπλέον αυτόνομη θέση ανάπαυσης ενώ πρίμα είναι τοποθετημένο ένα υπαίθριο καθιστικό, πλαισιωμένο από ένα πλήρες wet bar που συνεισφέρει στην αυτονομία του χώρου. Σημαντική ωστόσο θεωρείται η διπλή πρόσβαση στο κύριο κατάστρωμα διαμέσου δύο κλιμάκων που οδηγούν στο εσωτερικό και το εξωτερικό καθιστικό αντίστοιχα.

Ο σχεδιασμός του κύριου καταστρώματος έχει πραγματοποιηθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει παροχές και ανέσεις τόσο στην πρωραία όσο και στην πρυμναία περιοχή η οποία, πέρα από τα μεγάλα στρώματα ηλιοθεραπείας, φιλοξενεί και έναν πρωτότυπο μηχανισμό σκίασης για περεταίρω άνεση. Όσο για τον πρυμναίο χώρο, αυτός είναι καλά προστατευμένος από τις καιρικές συνθήκες, εξαιτίας της επιμήκυνσης της οροφής του fly προς τα πίσω και περιλαμβάνει ένα καθιστικό με δυνατότητα άνετης φιλοξενίας έξι ατόμων.

Εισερχόμενοι στο εσωτερικό διαπιστώνουμε την ύπαρξη ενός πολυχρηστικού χώρου, ο οποίος σχεδιαστικά φαίνεται να έχει επηρεαστεί από πρακτικές λύσεις που εφαρμόζονται κυρίως στα ιστιοπλοϊκά. Απτό παράδειγμα αποτελεί η επιπλοσύνθεση της κουζίνας η οποία είναι τοποθετημένη πρίμα, εξασφαλίζοντας άμεση πρόσβαση τόσο από το εξωτερικό καθιστικό όσο και από το εσωτερικό. Ο χώρος της κουζίνας ωστόσο σε σχέση με τους υπόλοιπους χώρους, διαχωρίζεται με σαφήνεια από μία ανισόπεδη διάταξη δαπέδου η οποία, συν τοις άλλοις, συνεισφέρει και στην αισθητική του εσωτερικού.

Σχετικά με το σαλόνι προσφέρονται δύο επιλογές, με την πρώτη να περιλαμβάνει δύο καθιστικά και την δεύτερη να εξοπλίζεται με ένα καθιστικό και μία τραπεζαρία, με δυνατότητα φιλοξενίας οκτώ ατόμων.

Για την διακυβέρνηση του σκάφους έχει σχεδιαστεί ένα πρακτικό και καλαίσθητο πιλοτήριο, αποτελούμενο από μια κονσόλα ενός επιπέδου εξοπλισμένης με μιας σειρά ενδεικτικών οργάνων, δύο μεγάλες οθόνες και ένα πολυτελές ανατομικό κάθισμα.

Στο κατώτερο κατάστρωμα φιλοξενούνται τρεις καμπίνες για τους επιβάτες οι οποίες εξοπλίζονται με αποκλειστικό λουτρό ενώ περιλαμβάνεται και μία επιπλέον καμπίνα στο πρυμναίο μέρος που προορίζεται για το πλήρωμα, η οποία μάλιστα διαθέτει επίσης αποκλειστικό λουτρό καθώς και αυτόνομη είσοδο.

Εξίσου επιμελημένος είναι και ο χώρος του μηχανοστασίου, στον οποίο φιλοξενείται ένα δίδυμο υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων από την Volvo Penta, με συνολική ισχύ 1340 ίππων που συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα πρόωσης Ips που, ως γνωστόν, προσφέρει αυξημένες δυνατότητες ελιγμών. Όσο για την μέγιστη ταχύτητα, αυτή εκτιμάται στους 31 κόμβους με την υπηρεσιακή να κυμαίνεται στους 25 κόμβους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 18.50 μέτρα
Μήκος γάστρας: 17.3 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 5.10 μέτρα
Μέγιστο ύψος: 7.97 μέτρα
Βύθισμα: 1.28 μέτρα
Εκτόπισμα: 23000 κιλά
Χωρητικότητα δεξ νερού: 800 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 2800 λίτρα
Αριθμός καμπίνων: 3 + 1 πληρώματος
Αριθμός κρεβατιών: 8
Κινητήρες: 2 x VOLVO IPS 850 (2x670 ίπποι)
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 25 κόμβοι
Μέγιστη ταχύτητα: 31 κόμβοι
Σύστημα μετάδοσης κίνησης: IPS
Σύστημα κλιματισμού: 58 000 BTU
Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός: Garroni Premorel /Jeanneau Design / Michael Peters

Πληροφορίες: ATHENIAN YACHTS SA, Λ. Ποσειδώνος 1-2, Π. Φάληρο, Τηλ.: 210.9811.820, 9849.086, FAX: 210.9825.701, www.athenian-yachts.gr - e-mail: sales@athenian-yachtsales.gr

Η γαλλική φινέτσα δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει από το καλαίσθητο Prestige 60Η άνεση κυριαρχεί σε όλα ανεξαιρέτως τα καταστρώματαΟ εξοπλισμός της γάστρας περιλαμβάνει μια μεγάλη σειρά κομψών υαλοπινάκων
Τρία παρατροπίδια «τρέχουν» σε κάθε πλευρά της γάστρας η οποία εξοπλίζεται με προπέλα ελιγμών πλώρης και το σύστημα IpsΔύο μεγάλοι χώροι εκατέρωθεν του πιλοτηρίου προσφέρουν άνεση και πρακτικότητα στο fly bridgeΤο ελεύθερο πρυμναίο κατάστρωμα πέρα από άνεση προσφέρει και μεγάλη ευκολία χειρισμών
Ένας πρωτότυπος μηχανισμός σκίασης συνεισφέρει στην άνεση στη πρωραία περιοχήΣτο εσωτερικό χρησιμοποιούνται κλασσικοί χρωματικοί συνδυασμοί, σε μπεζ και καφέ αποχρώσειςΤο σύστημα κλιματισμού υπόσχεται την βέλτιστη θερμοκρασία στο κομψό εσωτερικό
Η δεξιά πλευρά του καθιστικού δύναται να χρησιμοποιηθεί και ως τραπεζαρίαΙδιαίτερα επιμελημένο είναι το πιλοτήριο από το οποίο προσφέρεται άριστη ορατότητα εξαιτίας κυρίως των περιμετρικών γυάλινων επιφανειώνΗ πολυτέλεια στην πρυμναία καμπίνα είναι διάχυτη, ενώ περιλαμβάνεται ένα γραφείο και ένα καθιστικό
Με διπλό κρεβάτι εξοπλίζεται και η πρωραία καμπίναΤα μεγάλα πλευρικά παράθυρα προσφέρουν μια μοναδική θέα στην ίσαλοΚάτοψη του fly bridge εξοπλισμένου με μια υπαίθρια τραπεζαρία στο πρυμναίο μέρος
Κάτοψη του fly bridge εξοπλισμένου με υπαίθρια τραπεζαρία και δύο κλιμακοστάσιαΚάτοψη του fly bridge εξοπλισμένου με καναπέ σε σχήμα L και δύο κλιμακοστάσιαΚάτοψη του κύριου καταστρώματος
Κάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.