Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Zodiac Club 750SL



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

French kiss

Η αλήθεια είναι ότι όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο πιο ώριμες προτάσεις προκύπτουν από την Zodiac. Απτό παράδειγμα αποτελεί το νέο Club 750, στο οποίο συμπυκνώνεται η κατασκευαστική και σχεδιαστική εμπειρία των προηγουμένων ετών, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο σκάφος.

Η νέα πρόταση της γαλλικής εταιρίας προσδίδει ορισμένα βασικά στοιχεία όπως η καλαισθησία, η άνεση και η πρακτικότητα με τέτοιο τρόπο ώστε να προκύπτει το ολοκληρωμένο προφίλ ενός σκάφους που αρέσκεται να ξεπερνά τις δυνατότητες που ορίζουν οι ίδιες οι προδιαγραφές του.

Και φυσικά, πληροί τις απαιτήσεις τόσο σε όσους αρέσκονται να πραγματοποιούν ημερήσιους πλόες και θαλάσσια χόμπι με ένα στιβαρό σκάφος όσο και στο κοινό που ενδιαφέρεται για ναυτικό κάμπινγκ. Το στοιχείο ωστόσο που έρχεται να προσθέσει το νέο μοντέλο είναι η ευχρηστία του, διαμέσου των εργονομικά σχεδιασμένων χώρων του καταστρώματος οι οποίοι πλαισιώνονται από πρακτικές επιπλοσυνθέσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το παρουσιαστικό του Club 750SL δεν έχει να επιδείξει κάποια αξιοσημείωτη ιδιομορφία, καθώς σχεδιαστικά δείχνει να ακολουθεί τους απαράβατους κανόνες της φίρμας οι οποίοι εμμένουν στην κλασσική οδό. Σε πρώτο επίπεδο, αυτό δηλαδή της εξωτερικής του εμφάνισης, εντύπωση προκαλεί ο αεροθάλαμος ο οποίος, αν και ογκώδης, είναι καλαίσθητος εξαιτίας κυρίως των επιλεγμένων χρωμάτων, του μπεζ και του λευκού, αλλά και εξαιτίας των κομψών χειρολαβών που εφάπτονται διακριτικά σε αυτόν. Κυρίαρχο ρόλο στη συνολικά εικόνα ωστόσο διαδραματίζουν τα διπλά περιφερειακά λάστιχα τα οποία "τρέχουν" καθ’ όλο το μήκος του αεροθαλάμου και, πέρα από την προσφερόμενη προστασία, "απορροφούν" οπτικά τον όγκο του, προσφέροντας στο σκάφος... γαλλική φινέτσα!

Ως υλικό κατασκευής του αεροθαλάμου επιλέχθηκε ένα συνθετικό πολυμερές που παρουσιάζει εξαιρετικές ιδιότητες, όντας πολύ ελαστικό και με μεγάλη αντοχή στον εφελκυσμό. Όσο για την κόλλησή του, εφαρμόζεται η διαδικασία της θερμής κόλλησης χάρη στην οποία προκύπτει μία ομοιογενής και ανθεκτική επιφάνεια. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί η δυνατότητα της προσθαφαίρεσης των αεροθαλάμων για ενδεχόμενη συντήρηση, επισκευή ή αποθήκευση, στοιχείο όχι μόνο πρακτικό αλλά και... δυσεύρετο!

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί πως το ζητούμενο από ένα τέτοιο σκάφος δεν είναι μόνο οι επιδόσεις αλλά και η προσφερόμενη άνεση, παράμετρος που με δεδομένες τις διαστάσεις -που φθάνουν τα 7,34 μέτρα μήκους και 2,90 μέτρα πλάτους-ικανοποιείται στο διαθέσιμο κατάστρωμα.

Μια γρήγορη βόλτα στα ενδότερα αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Η εκλεπτυσμένη προσωπικότητα του Zodiac Club 750 αντανακλάται άμεσα και είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι ναβάτες θα εντυπωσιαστούν από τον εμπνευσμένο σχεδιασμό των χώρων και από την ποιότητα των υλικών, ένας συνδυασμός που δημιουργεί, δικαίως, την εικόνα ενός ανώτερου κατασκευαστικά σκάφους.

Περνώντας στα... άκρα, στο πρυμναίο τμήμα συναντάμε το καθιστικό / τραπεζαρία, ο εξοπλισμός του οποίου περιλαμβάνει ένα δίδυμο καναπέδων που πλαισιώνουν ένα ρυθμιζόμενο καθ΄ ύψος και πτυσσόμενο τραπέζι. Η δυνατότητα ανάκλησης ωστόσο του πρυμναίου καναπέ, σε συνδυασμό με την προσθήκη επιπλέον στρωμάτων δημιουργούν ένα μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας. Κάτι ανάλογο δύναται να επιτευχθεί και στο άλλο άκρο, στην πρώρα, η οποία εξοπλίζεται με έναν καθιστικό σε σχήμα V ενώ με χρήση των επιπρόσθετων επιφανειών, προσφέρει έναν δεύτερο χώρο ηλιοθεραπείας.

Αφήσαμε για το τέλος το πιλοτήριο, το οποίο αν και δεν έχει να επιδείξει καινοτόμα στοιχεία περιλαμβάνει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό. Πιο συγκεκριμένα, η κονσόλα φιλοξενεί με επιμέλεια τα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης τα οποία μάλιστα προστατεύονται επαρκώς από το διαθέσιμο αλεξήνεμο. Όσο για τον πλοηγό, αυτός θα φέρει το πιλοτήριο στα μέτρα του, χάρη στο ρυθμιζόμενο τιμόνι το οποίο συνεργάζεται ιδανικά με το χειριστήριο της μηχανής που είναι εγκατεστημένο στην πολυεστερική επιφάνεια του καθίσματος.

Πέρα από τα χαρακτηριστικά που φαίνονται, υπάρχουν και ορισμένα αφανή που για να αναδειχθούν απαιτείται η λειτουργία του σκάφους. Αναφερόμαστε φυσικά στις επιδόσεις οι οποίες δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες, δεδομένων των 44 κόμβων που δύνανται να επιτευχθούν με χρήση του προτεινόμενου εξωλέμβιου κινητήρα των 175 ίππων. Βέβαια, η εξωλέμβια των 250 ίππων θα αυξήσει τόσο την τιμή της ταχύτητας, όσο και την ώση. Τέλος, και στις δύο περιπτώσεις η δυνατότητα ελιγμών του σκάφους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 7,34 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 2,90 μέτρα
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0,60 μέτρα
Βάρος: 1.108 κιλά
Υλικό αεροθαλάμων: Neoprene/Hypalon 1.670 dtex
Αριθμός αεροθαλάμων: 5
Χωρητικότητα δεξ. Καυσίμων: 300 λίτρα
Ελάχιστη ιπποδύναμη: 175 ίπποι
Μέγιστη ιπποδύναμη: 250 ίπποι

Πληροφορίες: Π. Πετρόπουλος, Ιερά όδός 96-104 Αθήνα, τηλ. 210 3499200, email.: contact@petropoulos.com, URL.: http://www.petropoulos.com/

Η δυνατότητα ελιγμών προσάπτει στο σκάφος ευχρηστίαΟι κλασσικές γραμμές και οι αρμονικοί χρωματικοί συνδυασμοί δημιουργούν ένα καλαίσθητο σύνολοΣτη μεγάλη κονσόλα, πέρα από τα βασικά όργανα, προσφέρεται χώρος για την τοποθέτηση επιπλέον οργάνων
Κάτω από το πρωραίο καθιστικό, προσφέρεται ένας μεγάλος χώρος αποθήκευσηςΤο πρωραίο τμήμα, με την προσθήκη επιπλέον στρωμάτων, μετατρέπεται σε χώρο ηλιοθεραπείαςΈνα δίδυμο καναπέδων και ένα ρυθμιζόμενο και πτυσσόμενο τραπέζι, αποτελούν τον εξοπλισμό του πρυμναίου καθιστικού
Όπως και το πρωραίο, έτσι και το πρυμναίο καθιστικό μετατρέπεται σε χώρο ηλιοθεραπείαςΠλάγια όψη του σκάφουςΚάτοψη του σκάφους
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.