Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Sealine SC 42


Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Επαναδιατυπώνοντας τους κανόνες

Αξιοποιώντας την εμπειρία του στις open προτάσεις το ναυπηγείο Sealine παρουσίασε στο πρόσφατο ναυτικό σαλόνι των Καννών ένα νέο μοντέλο, το SC42, το οποίο φιγουράρει ανάμεσα στις δημοφιλέστερες προτάσεις της κατηγορίας. Το νέο Sealine δικαιολογεί απόλυτα τη ροπή της φίρμας όχι μόνο ως προς την πολυτέλεια αλλά κυρίως στην ευχρηστία, η οποία προκύπτει μέσα από καινοτόμες εφαρμογές που καθιστούν τη διαβίωση στα δύο καταστρώματα απολαυστική.

Επιχειρώντας μια καταρχήν προσέγγιση στο σκάφος και ξεκινώντας από την εξωτερική του όψη διαπιστώνουμε μια μοντέρνα αρχιτεκτονική, με την υπερκατασκευή να «κάθεται» απαλά επάνω στην άτρακτο χάρη στις δύο πρυμναίες κολώνες που υποβαστάζουν την ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, από την οποία προκύπτει μια υπαίθρια αίσθηση στο κύριο κατάστρωμα. Στο παιχνίδι των εντυπώσεων συγκαταλέγονται ωστόσο οι ορθογώνιοι υαλοπίνακες που ενσωματώνονται στη γάστρα, προσδίδοντας στο σύνολο μια αναβαθμισμένη αισθητική.

Προχωρώντας προς τα ενδότερα διαπιστώνουμε την ύπαρξη εύχρηστων επιπλοσυνθέσεων οι οποίες μεταβάλλονται αναλόγως της χρήσης. Απτό παράδειγμα αποτελούν τόσο οι δύο πτυσσόμενοι καναπέδες στην -βυθιζόμενη στο νερό-πλατφόρμα όσο και το υπαίθριο καθιστικό το οποίο, είτε διαιρείται σε δύο τμήματα, είτε ενώνεται σε ένα και με την προσθήκη στρωμάτων μετατρέπεται σε χώρο ηλιοθεραπείας. Με την συγκεκριμένη εφαρμογή το πρυμναίο καθιστικό αποκτά μια μεγάλη αυτονομία η οποία ενισχύεται χάρη στην ύπαρξη τηλεόρασης αλλά και wetbar και bbq που αναπτύσσονται στον ίδιο χώρο, προσφέροντας επάρκεια αγαθών.

Το δεύτερο επίκαιρο σημείο στο κύριο κατάστρωμα εστιάζεται στη ζώνη του πιλοτηρίου, στην αριστερή πλευρά του οποίου φιλοξενούνται δύο θέσεις οι οποίες μάλιστα απέχουν αρκετά από την κονσόλα και σε συνδυασμό με τα υποπόδια προσφέρουν στους καθήμενους υψηλά επίπεδα άνεσης. Όσο για το πιλοτήριο αυτό εξοπλίζεται με μια διεδρική κονσόλα, με τους ηλεκτρικούς διακόπτες και το τιμόνι να φιλοξενούνται στο κατώτερο επίπεδο και μια σειρά από οθόνες στο δεύτερο. Μπροστά από τα διπλά χειριστήρια ωστόσο φιλοξενείται και ένα joystick που ανταποκρίνεται στα Ips προσφέροντας χειρισμούς ακριβείας στο λιμάνι. Πέρα από την εργονομία του το πιλοτήριο διαθέτει και ένα επιπλέον πλεονέκτημα, αυτό της ορατότητας, η οποία είναι πολύ καλή όχι μόνο ως προς το εμπρόσθιο μέρος και πλευρικά, αλλά και προς τα πίσω, διευκολύνοντας ιδιαίτερα κατά τους χειρισμούς πρόσδεσης.

Αφήνοντας κατά μέρος τα των εξωτερικών μερών και επιχειρώντας μια προσέγγιση στον εσωτερικό κόσμο του σκάφους, διαπιστώνουμε μία διάταξη που υποστηρίζει τον μοντέρνο χαρακτήρα του τόσο σχεδιαστικά όσο και λειτουργικά. Το καθιστικό είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά και αποτελείται από έναν καναπέ σε σχήμα Π που «αγκαλιάζει» ένα ξύλινο τραπέζι με μεταλλική βάση. Αντικριστά φιλοξενείται η επιπλοσύνθεση της κουζίνας, η οποία εξοπλίζεται με όλες τις απαραίτητες συσκευές και πλήθος χώρων αποθήκευσης ενώ σε περίοπτη θέση φιλοξενεί μια επίπεδη τηλεόραση. Όσο για τις καμπίνες, η πρωραία εξοπλίζεται με ένα διπλό κρεβάτι ενώ το λουτρό της υποδιαιρείται σε δύο χώρους, με τον ένα να φιλοξενεί την τουαλέτα και τον νιπτήρα και τον άλλο την καμπίνα του ντους. Τέλος, κατάπρυμα φιλοξενείται η δεύτερη καμπίνα που καταλαμβάνει όλο το εσωτερικό πλάτος και εξοπλίζεται με τρεις μονές κουκέτες οι οποίες, χάρη σε έναν εξειδικευμένο μηχανισμό, σύρονται δημιουργώντας τις απαραίτητες επιφάνειες ανάλογα με την περίσταση.

Επί της ουσίας, που δεν είναι άλλη από την πλεύση, οι συμπαγείς διαστάσεις του σκάφους και ο προηγμένος ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός του προσφέρουν ευελιξία ιδιαίτερα στο λιμάνι. Όσο για τους δύο πετρελαιοκινητήρες του, αυτοί προέρχονται από την Volvo Penta και συνεργάζονται είτε με προπελοφόρες Duo prop είτε με μονάδες Ips ενώ η ισχύς τους δύναται να είναι είτε 660 είτε 740 ίπποι, εξασφαλίζοντας επαρκή ώση και ικανοποιητικές επιδόσεις.

Δείτε το φωτορεπορτάζ του Sealine SC 42

Πληροφορίες: www.sealine.com

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.