Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Cranchi M44 Hard Top



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Με άλλον αέρα

Προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές ενός αυθεντικού hard top στα χαρακτηριστικά ενός μικρομεσαίου σκάφους, η Cranchi δημιούργησε ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα της κατηγορίας. Ο λόγος για το νεότευκτο M44 Hard Top το οποίο προστέθηκε πρόσφατα στην οικογένεια του ιταλικού ναυπηγείου και αξιοποιώντας τη «φρεσκάδα» και τη νεανικότητα που του προσφέρει ο τύπος του, διεκδικεί τη θέση που του αναλογεί στην πυραμίδα του ανταγωνισμού.

Μέχρι πρότινος η Cranchi διέθετε τρία μοντέλα με Hard Top στα 43, 56 και 64 πόδια. Η έλευση όμως του νέου M44 Hard Top, συνδυαζόμενη με τα επίσης νέα Fifty 8 και M38 εμπλουτίζει την προσφερόμενη γκάμα κατά 100%, δείχνοντας τις προβλέψεις της Cranchi για την τάση της αγοράς στην εν λόγω κατηγορία.

Επανερχόμενοι στο M44 HT και αρχής γενομένης της εξωτερικής του εμφάνισης, το νέο μοντέλο έλκει το ενδιαφέρον και τα βλέμματα για διάφορους λόγους όπως για παράδειγμα για τους χρωματικούς του συνδυασμούς. Η μωβ ατράκτος και των κόκκινα υφάσματα της ανοιγόμενης οροφής και των επενδύσεων των καθιστικών συνδυάζονται αρμονικά με το λευκό των πολυεστερικών επιφανειών, δημιουργώντας ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα. Αίσθηση ωστόσο προκαλεί και η υπερκατασκευή, η οποία, αν και ογκώδης διαθέτει μοντέρνες γραμμές ενώ εξοπλίζεται με μεγάλες και ίσως λίγο… «φλύαρες» εξαιτίας του σχήματός τους πλευρικές γυάλινες επιφάνειες, οι οποίες όμως εξασφαλίζουν άπλετο φυσικό φως στο εσωτερικό.

Το νέο σκάφος δεν ξεκινά και τελειώνει στις πολυεστερικές επιφάνειες της ατράκτου του αλλά συνεχίζει και στα δομικά συστατικά του ώστε να παρατάξει ένα ανταγωνιστικό σύνολο. Άλλωστε, εξαιτίας των διαστάσεών του που ανέρχονται στα 13,70 μέτρα μήκους και 4,06 μέτρα πλάτους, δημιουργούνται αξιοπρεπείς χώροι διαβίωσης στα δύο συνολικά καταστρώματά του.

Με δεδομένο ότι οι ναβάτες θα χρησιμοποιούν το κύριο κατάστρωμα το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της χρήσης του σκάφους, αυτό διαθέτει την κατάλληλη διαρρύθμιση ώστε να εξυπηρετεί ποικιλοτρόπως. Στο πρυμναίο και το πρωραίο τμήμα, για παράδειγμα, περιλαμβάνονται διπλά στρώματα ηλιοθεραπείας με επακόλουθο να προσφέρεται η δυνατότητα της ηλιοθεραπείας και απομόνωσης ανά δύο άτομα. Την ίδια στιγμή, στον κεντρικό χώρο προσφέρεται το υπαίθριο καθιστικό στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το γεύμα ή το ποτό τους ενώ σε επίπεδο εξοπλισμού ξεχωρίζει η προσθήκη ενός ανάκλιντρου. Όσο για το πιλοτήριο, αυτό είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά και περιλαμβάνει μια πολυεστερική κονσόλα η οποία, αν και εργονομική, στερείται σχεδιαστικής έμπνευσης. Εξοπλίζεται όμως και μάλιστα με επιμέλεια με σύγχρονα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης όπως η πολυλειτουργική οθόνη στο ανώτερο τμήμα της κονσόλας ή τα διπλά ηλεκτρονικά χειριστήρια των μηχανών στη δεξιά πλευρά ενώ τις συνθήκες άνεσης συμπληρώνουν οι δύο αεραγωγοί του κλιματισμού. Σε ό,τι αφορά στον πλοηγό, θα φέρει εύκολα τη θέση πλοήγησης στα μέτρα του, εκτιμώντας τη γενικότερη εργονομία του πιλοτηρίου, το οποίο περιλαμβάνει αναδιπλούμενα καθίσματα. Όσο για την ορατότητα, ας όψεται η τεράστια γυάλινη επιφάνεια που την εξασφαλίζει στο έπακρο, για την οποία ωστόσο απαιτείται και ο ανάλογος υαλοκαθαριστήρας. Αφήσαμε για το τέλος το κυριότερο χαρακτηριστικό του σκάφους που δεν είναι άλλο από την οροφή του, που όταν ανοίγει προσφέρει στον κεντρικό χώρο άλλον… αέρα!

Το κύριο κατάστρωμα έρχεται να συμπληρώσει το κατώτερο, το οποίο αποτελείται από φωτεινούς και ευχάριστους χώρους στους οποίους πιστοποιείται η φήμη του ιταλικού design. Μπορεί οι χρωματικοί συνδυασμοί να κινούνται κυρίως στην παλέτα του μπεζ και του λευκού σε ορισμένες επιφάνειες όμως χρησιμοποιούνται έντονα χρώματα όπως για παράδειγμα ο μπλε πάγκος της κουζίνας ή ο κόκκινος νεροχύτης στο λουτρό, προσφέροντας στο εσωτερικό ψήγματα νεανικότητας.

Χωροταξικά, στο κεντρικό τμήμα περιλαμβάνονται το καθιστικό, η κουζίνα και ένα λουτρό ενώ τα δύο άκρα πρώρα-πρίμα εξοπλίζονται με ισάριθμες καμπίνες, με την πρωραία να φέρει στον εξοπλισμό της ένα διπλό κρεβάτι και η πρυμναία έως τρεις κουκέτες.

Το σύγχρονο προφίλ του M44 Hard Top θα υποστηρίζει με το δικό του τρόπο το μηχανοστάσιο, που φιλοξενεί δύο πετρελαιοκινητήρες της Volvo Penta οι οποίοι με τη σειρά τους προσφέρουν 660 συνολικά ίππους (2x330) και με τη μέγιστη ταχύτητα να εκτιμάται περί τους 33 με 35 κόμβους. Όσο για τη χρήση, εκτιμάται ότι το νέο Cranchi δεν θα τρομάξει ή θα προβληματίσει με τις αντιδράσεις του, καταφέρνοντας να διαχειριστεί με ευκολία τη διατιθέμενη ισχύ ενώ η δυνατότητα τοποθέτησης IPS με το αντίστοιχο joystick στο πιλοτήριο δημιουργεί τις συνθήκες για χειρισμούς ακριβείας στο λιμάνι.

Δείτε το εδώ το φωτορεπορτάζ του Cranchi M44 Hard Top

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 13,70 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,06 μέτρα
Βύθισμα: 0,96 μέτρα
Βάρος: 9.500 κιλά
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 1.000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών νερού: 300 λίτρα
Κινητήρες: 2xD6 EVC/DP (2x330 ίπποι)

Πληροφορίες: Αφοί Παππά, Λεωφόρος Βάρης Κορωπίου 237, τηλ.: 210.9963159 http://www.pappasbros.gr

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.