Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Magnum Marine - Bestia 51



Aπό τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Born in the USA

Η παρουσίαση κάθε νέου Magnum αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ναυπηγική βιομηχανία. Όχι γιατί τα αμερικάνικα σκάφη αποτελούν τα πιο πετυχημένα εμπορικά στην κατηγορία τους, ή ότι είναι απαραίτητα τα καλύτερα, αλλά γιατί είναι αυτά που διαθέτουν μια περιπετειώδη ιστορία στα όρια του μύθου τον οποίο μας υπενθυμίζουν με την έλευση κάθε νέου μοντέλου ενώ συνοδεύονται από υψηλές επιδόσεις όσο λίγα σκάφη.

Η έλευση του νεότερου μοντέλου Bestia 51 ήρθε να ταράξει τα νερά ποικιλοτρόπως, τόσο με τις επιδόσεις όσο και με το layout αλλά και του εσωτερικού του σχεδιασμού που προέκυψε από τα χέρια του βραζιλιάνου σχεδιαστή Luiz de Basto.

Αρχής γενομένης της εξωτερικής του εμφάνισης, το χρυσαφί χρώμα του Bestia 51 αναλαμβάνει να καταστήσει τη μοναδικότητά του σαφή ακόμα και από απόσταση. Στη συνέχεια αναλαμβάνει ο «αιχμηρός" σχεδιασμός των εξωτερικών επιφανειών της ατράκτου, με τη βαθιά και στιβαρή γάστρα να κερδίζει τις εντυπώσεις, αναδεικνύοντας εκείνα τα χαρακτηριστικά που περιμένει να συναντήσει κανείς σε ένα σκάφος υψηλών επιδόσεων.

Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και για το εσωτερικό, στο οποίο είναι εμφανής η υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε σημείο που θα καταφέρει να ικανοποιήσει υψηλές απαιτήσεις.

Μία ακόμη καλή αφορμή ωστόσο για να εκτιμηθούν οι προδιαγραφές του Bestia είναι η αρχιτεκτονική του κύριου καταστρώματος η οποία, αν και λιτή, είναι σε θέση να ικανοποιήσει λειτουργικά τόσο τους επιβάτες όσο και τον κυβερνήτη. Πιο συγκεκριμένα, στο πρωραίο τμήμα που διαχωρίζεται με σαφήνεια από το υπόλοιπο κατάστρωμα, φιλοξενείται στη δεξιά πλευρά ένα διπλό κάθισμα ενώ στην αριστερή είναι τοποθετημένο το πιλοτήριο που περιλαμβάνει μια κομψή, καλοφινιρισμένη και καλά εξοπλισμένη κονσόλα.

Ακριβώς από πίσω αναπτύσσεται το υπαίθριο καθιστικό, το οποίο αποτελείται από έναν καναπέ σε σχήμα L που περιβάλει ένα ορθογώνιο τραπέζι ενώ αντικριστά είναι τοποθετημένο το wet bar. Τέλος, κατάπρυμα φιλοξενούνται τα στρώματα ηλιοθεραπείας και η πλατφόρμα που σηματοδοτεί την πρόσβαση.

Αν και συμπαγών διαστάσεων, το σκάφος καταφέρνει να φιλοξενήσει ένα άνετο εσωτερικό το οποίο περιλαμβάνει έναν κομψό χώρο εξοπλισμένο με ένα καθιστικό, κουζίνα και λουτρό ενώ πιο μπροστά φιλοξενείται μια καμπίνα με ένα υπέρδιπλο κρεβάτι. Τέλος κατάπρωρα φιλοξενείται μία ακόμη καμπίνα για το πλήρωμα.

Σε ένα σκάφος σαν το Bestia, σημασία δεν έχει τόσο η φιλοξενία, όσο οι επιδόσεις. Επαναφέροντας λοιπόν τις προτεραιότητές στην οδηγική ευχαρίστηση, το νέο Magnum είναι εξοπλισμένο με δύο πετρελαιοκινητήρες μεγάλης ισχύος, που αφήνουν στην άκρη τις εξορθολογισμένες ενεργειακές απαιτήσεις, φθάνοντας συνολικά από τους 3200 έως τους 3850 ίππους, αναλόγως των εκδόσεων των κινητήρων.

Από εκεί και πέρα, την προσφερόμενη ισχύ αναλαμβάνουν να μετατρέψουν σε ώση οι προπέλες επιφανείας. Οι κινητήρες και οι προπέλες ωστόσο συνεργάζονται με μια πολύ συμπαγή πολυεστερική γάστρα με χοντρά τοιχώματα και ενισχυμένη με κάρμπον σε καίρια σημεία της ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει επαρκώς και χωρίς να ορρωδεί τόσο στους κλυδωνισμούς όσο και στις κρούσεις με το νερό.

Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού είναι μία "for drivers only" εμπειρία, όπου στις 2350 στροφές που αποτελούν και το μέγιστο όριο, το σκάφος αναπτύσσει μια πολύ υψηλή ταχύτητα που αγγίζει ή ακόμα και ξεπερνά οριακά τους 65 κόμβους! Βέβαια, το αξιοσημείωτο δεν έχει να κάνει μόνο με τη μεγάλη τιμή της ταχύτητας αλλά και με τα υψηλά επίπεδα πλεύσης που προκύπτουν και έχουν καθιερώσει τη Magnum στο παγκόσμιο στερέωμα.

Ας σημειωθεί παρενθετικώς πως η πλοήγηση ενός τέτοιου σκάφους απαιτεί πρωτίστως την ανάλογη εξοικείωση η οποία όμως όταν επέλθει προσφέρει τέτοια εμπειρία, που ανυπομονείς να την περιγράψεις στους φίλους σου!

Ερχόμενοι στο δια ταύτα, για την απόκτηση του Bestia 51 της Magnum Marine, απαιτούνται, ούτε λίγο ούτε πολύ, περί τα 2.123.000 ευρώ, δηλαδή περί τα 142.000 ευρώ το μέτρο που θα έλεγε κάποιος απλοϊκά αν έκανε την αναγωγή στο μήκος του σκάφους! Εδώ όμως ισχύει η ρήση, ότι δίνει παίρνεις, και το Magnum φαίνεται να δικαιολογεί την τιμή του, αν ληφθεί υπόψη η κατασκευαστική ποιότητα, ο εξοπλισμός και οι δυνατότητες του.

Δείτε το φωτορεπορτάζ του Bestia 51

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 15,16 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,15 μέτρα
Βύθισμα: 1,06 μέτρα
Εκτόπισμα: 23,5 τόνοι
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 2.366 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών νερού: 568 λίτρα
Μηχανές: 2x 1.600-1.925 ίπποι
Προπέλες: Επιφανείας
Μέγιστη ταχύτητα: 60-65 κόμβοι

 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.