Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Beneteau Antares 12


Από τον: Αιμίλιο Χατζηδάκη

To Antarès 12 αποτελεί ένα από τα 26 συνολικά μηχανοκίνητα σκάφη που διαθέτει ο στόλος του ιστορικού γαλλικού ναυπηγείου Beneteau. Με κατασκευαστική εμπειρία επάνω από 120 χρόνια ο γαλλικός κολοσσός έχει εδραιωθεί στο παγκόσμιο στερέωμα, ναυπηγώντας ανθεκτικά σκαριά, που συνδυάζουν την κλασσική αισθητική με την πρακτικότητα και τις επιδόσεις.

Με διαστάσεις 12.62 x 3.99 μέτρα, το Antarès 12 απευθύνεται σε ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, αφού με τους χώρους του υπερκαλύπτει τις ανάγκες για οικογενειακές διακοπές, ενώ η ιπποδύναμη του (2 x 370 ίπποι) σε συνδυασμό με την μεγάλη χωρητικότητα των δεξαμενών καυσίμων που ανέρχεται στα 600 λίτρα, του προσδίδουν την δυνατότητα να διανύει γρήγορα μακρινές αποστάσεις με αυτονομία.

Εξωτερικά το Beneteau Antarès διέπεται από κλασσικές γραμμές, με τον μπλε πολυεστέρα της γάστρας να του προσδίδει καλαισθησία και αρμονική αντίθεση με την λευκή απόχρωση του υπόλοιπου σκάφους, ενώ ο ασημί αεραγωγός και τα ανοξείδωτα περιβλήματα των hatches προσφέρουν μια πινελιά δυναμισμού. Ωστόσο οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η ψηλή υπερκατασκευή αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του και υπόσχονται άπλετο φυσικό φως και ευρυχωρία.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του νέου Antarès 12 είναι ο τύπος του, που συγκαταλέγεται στα σκάφη τύπου fly bridge. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε ένα επιπλέον κατάστρωμα και πιλοτήριο προσφέροντας στους επιβάτες μεγάλους χώρους και στον σκίπερ μια επιπλέον θέση πλοήγησης με πανοραμική μάλιστα θέα.

Το ανώτερο κατάστρωμα έχει μια ιδιαιτερότητα σχετικά με την θέση του πιλοτηρίου που βρίσκεται εγκατεστημένο προς τα πίσω. Αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας μεγάλης ελεύθερης επιφάνειας στην μπροστινή πλευρά η οποία έχει αξιοποιηθεί καταλλήλως ως υπαίθριο καθιστικό ή ζώνη ηλιοθεραπείας Όσο για το roll bar είναι ανοξείδωτο και φιλοξενεί τις κεραίες των οργάνων ναυσιπλοΐας.

Στην πρυμναία περιοχή του κυρίου καταστρώματος συναντάμε το δεύτερο υπαίθριο καθιστικό που με την προσθήκη ενός πτυσσόμενου τραπεζιού μετατρέπεται σε τραπεζαρία. Στην αριστερή πλευρά μια μικρή πόρτα συνδέει το κύριο κατάστρωμα με την πρυμναία πλατφόρμα που διαθέτει τις απαραίτητες διαστάσεις για την ασφαλή διέλευση.

Η πρόσβαση προς την πλώρη πραγματοποιείται διαμέσου των πλευρικών διαδρόμων των οποίων το ανοξείδωτο ρέλι εφάπτεται σε μια περιμετρική ξύλινη βάση προσφέροντας αντοχή και καλαισθησία. Η πρωραία περιοχή διαθέτει ένα υπέρδιπλο στρώμα ηλιοθεραπείας και μεγάλα βαθιά ταμπούκια, που φιλοξενούν διάφορα παρελκόμενα του σκάφους και τον ηλεκτρικό εργάτη με τα ηλεκτρικά ποδόπληκτρα για την εύκολη χρήση του.

Η πρόσβαση στο εσωτερικό πραγματοποιείται διαμέσου μιας δίφυλλης συρταρωτής πόρτας από υαλοπίνακα με μεγάλο πάχος ενσωματωμένου σε πλαίσιο από χάλυβα με επακόλουθο την μεγάλη αντοχή σε κρούσεις, ενώ διαθέτει και απορροφητικές ιδιότητες στην υπεριώδη ακτινοβολία. Το ατσάλινο πλαίσιο των υαλοπινάκων προσδίδει επίσης μεγάλη ανθεκτικότητα και αυξημένο δείκτη στεγανότητας.

Η διάταξη των επιπλοσυνθέσεων στο εσωτερικό διέπεται από πρακτικούς κανόνες, με το καθιστικό στην δεξιά πλευρά να αποτελείται από έναν μεγάλο καναπέ που περιβάλλει ένα ευρύχωρο τραπέζι. Ακριβώς απέναντι συναντάμε την επιπλοσύνθεση της πλήρως εξοπλισμένης κουζίνας ενώ πιο μπροστά βρίσκεται το άρτια οργανωμένο πιλοτήριο. Η κονσόλα του αποτελεί μια σύνθετη κατασκευή αφού η κορυφή της έχει καμπύλο σχήμα ενώ η αριστερή πλευρά της διαθέτει κλίση ώστε να «αγκαλιάζει» τον σκίπερ προσφέροντας εργονομία και μεγάλη ευκολία στη χρήση των διακοπτών. Το τριακτινικό τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο και σε συνδυασμό με το διπλό άνετο κάθισμα προσφέρει μια πολύ καλή θέση πλοήγησης.

Οι καμπίνες του σκάφους βρίσκονται στο κατώτερο κατάστρωμα και είναι άνετες διαθέτοντας στον εξοπλισμό τους μεγάλα αναπαυτικά κρεβάτια επαρκείς αποθηκευτικούς χώρους και αποκλειστικά μπάνια / w.c.

Στο μηχανοστάσιο είναι δυνατόν να τοποθετηθούν εσωεξωλέμβιες μηχανές πετρελαίου με ισχύ έως 370 ίππους έκαστη ενώ προσφέρεται και ζεύγος κινητήρων με ισχύ 310 ίππων η κάθε μια. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του συστήματος IPS της Volvo που υπόσχεται υψηλές επιδόσεις και μείωση του θορύβου. Η βασική έκδοση του σκάφους περιλαμβάνει μια λευκή απόχρωση γάστρας ενώ προσφέρει και επιλογή μπλε ή κόκκινης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σχεδιαστής/ κατασκευαστής: Bénéteau / P.Sarrazin ESD
Ολικό μήκος: 12.62 μέτρα
Μήκος γάστρας: 11.96 μέτρα
Ολικό πλάτος: 3.99 μέτρα
Εκτόπισμα: 9563 κιλά
Κρεβάτια: 4/6
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 2 x 600 λίτρα
Μέγιστη ισχύς: 2 x 370 ίπποι

Το σκάφος με μια ματιά
Καλαίσθητος σχεδιασμός
Επιλογή χρωμάτων γάστρας
Πρακτικότητα
Ευρυχωρία-λειτουργικότητα

BENETEAU (ΓΑΛΛΙΑ): VERNICOS BOATS, Λ. ΒΑΡΗΣ- ΚΟΡΩΠΙΟΥ 25, ΒΑΡΗ, ΤΗΛ.: 210 8979113-4, FAX: 210 8970591,  www.vernicos.com - e-mail: info@vernicosboats.gr

Πλευρική άποψη του σκάφουςΠανοραμική άποψη με το σκάφος να αναπτύσσει υψηλή ταχύτηταΔιακρίνεται ο μεγάλος πρυμναίος χώρος
Η πλατφόρμα διαθέτει ικανοποιητικές διαστάσειςΤο καθιστικό στο fly bridgeΤο ευρύχωρο εσωτερικό
Το εργονομικό πιλοτήριο αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα του σκάφουςΟι καμπίνες διαθέτουν ευρυχωρία και μεγάλα διπλά κρεβάτιαΤο μπάνιο / w.c. έχει έντονα ευχάριστα χρώματα υαλοπινάκων
Κάτοψη του σκάφους
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.