Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Nimbus 42 Nova


Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Η πόλη Goteborg της Σουηδίας αποτελεί μια ισχυρή βιομηχανική πόλη παγκόσμια αφού εκεί εδρεύουν μερικές κολοσσιαίες εταιρείες όπως η Volvo Penta. Σε κοντινή απόσταση εδρεύει και ένα από τα πλέον γνωστά ναυπηγεία σκαφών αναψυχής με την επωνυμία Nimbus. Πολλοί έχουν χαρακτηρίσει τα εν λόγω σκάφη ως τις Rolls Rοyce της θάλασσας, όχι τόσο για την απαστράπτουσα εμφάνιση όσο για τις ομολογουμένως αξιοζήλευτες επιδόσεις πλεύσης και την στιβαρή κατασκευή. Και δεν έχουν άδικο… εμείς απλά προσθέτουμε τους -σημαντικούς-παράγοντες της εργονομίας και της ποιότητας κατασκευής.

Το μοντέλο Nimbus 42 Nova είναι η ναυαρχίδα του σουηδικού ναυπηγείου. Με διατάσεις 12,50 x 3,90 μέτρα μπορεί να φιλοξενήσει στις τρεις συνολικά καμπίνες του έως έξι άτομα ενώ μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 37 κόμβων.

Εξωτερικά διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές που κινούνται σε κλασσικά πρότυπα, με ψηλή υπερκατασκευή, την οποία διέρχονται εξολοκλήρου μεγάλοι υαλοπίνακες. Χαρακτηριστικοί ωστόσο είναι οι υαλοπίνακες της οροφής που προσφέρουν άπλετο φυσικό φως και εξαερισμό στο εσωτερικό. Η επιμήκυνση της οροφής συντελώντας στην εξωτερική όψη του σκάφους, προσφέρει παράλληλα επαρκή προστασία στο κύριο κατάστρωμα ενώ για την γάστρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφορα χρώματα όπως αποχρώσεις του μπλε και του κόκκινου.

Το Nimbus 42 Nova εκτείνεται σε δύο καταστρώματα. Στο πρυμναίο μέρος του κύριου καταστρώματος συναντάμε δύο καθιστικά, από ένα στην κάθε πλευρά του σκάφους. Αυτά περιλαμβάνουν έναν ευρύχωρο καναπέ και ένα ξύλινο τραπέζι κυκλικού σχήματος. Ο πρυμναίος χώρος είναι ευρύχωρος ενώ δύναται να επενδυθεί από ξύλο τικ. Ο τεχνητός φωτισμός προέρχεται από φώτα δέσμης (σποτς) που είναι εγκατεστημένα στην οροφή ενώ σε κοντινή απόσταση είναι τοποθετημένες δύο πρακτικές χειρολαβές ιδιαίτερα χρήσιμες στους επιβάτες κατά την πλεύση. Στο μέσον του ίδιου χώρου βρίσκονται οι καταπακτές του μηχανοστασίου.

Η πρόσβαση προς την πλώρη σηματοδοτείται από δύο πλευρικούς διαδρόμους, οι οποίοι διαθέτουν φως προκειμένου μιας ασφαλούς διέλευσης κατά την νύχτα. Στο μπροστινό μέρος της υπερκατασκευής συναντάμε έναν χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει στρώματα ηλιοθεραπείας ενώ κατάπλωρα ο χώρος εργασίας για τον χειρισμό της άγκυρας είναι επιμελημένος, προσφέροντας για τον χειρισμό της ποδόπληκτρα και μεγάλα ταμπούκια αποθήκευσης, ενώ το προστατευτικό μεταλλικό ρέλι είναι ανοικτό για την εύκολη και ασφαλή πρόσβαση.

Το εσωτερικό του κύριου καταστρώματος είναι αρκετά φαρδύ και πρακτικό και περιλαμβάνει στην δεξιά πλευρά την επιπλοσύνθεση της κουζίνας. Η θέση της είναι πολύ πρακτική αφού εξυπηρετεί άμεσα τόσο την εσωτερική τραπεζαρία που βρίσκεται ακριβώς απέναντι, όσο και στις υπαίθριες.

Το καθιστικό είναι άνετο και διαθέτει έναν ρυθμιζόμενο καθ ύψος ξύλινο και διαιρούμενο τραπέζι και έναν μεγάλο καναπέ σε σχήμα Π.

Μπροστά από την κουζίνα συναντάμε την ζώνη διακυβέρνησης, που αποτελείται από ένα μεγάλο πιλοτήριο με κονσόλα δύο επιπέδων και ένα διπλό άνετο κάθισμα ενώ στην αριστερή πλευρά βρίσκεται ένα ακόμη διπλό κάθισμα. Ενδιάμεσα από τα καθίσματα δημιουργείται ένας διάδρομος που οδηγεί στο κατώτερο κατάστρωμα. Εκεί συναντάμε τις καμπίνες οι οποίες είναι αρκετά ευρύχωρες, εάν αναλογισθεί κανείς και τις διαστάσεις του σκάφους, με πολλές παροχές και ανέσεις όπως οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι και ράφια, ο κεντρικός κλιματισμός, τα φώτα και οι ηλεκτρικοί διακόπτες στα προσκέφαλα, ο πλούσιος φυσικός φωτισμός προερχόμενος από τα πολλά hatches κλπ.

Για τον εξοπλισμό του μηχανοστασίου υπάρχουν τρεις επιλογές με ισχύ 2 x310, 2 x350 και 2 x 370 ίππους. Η μεγαλύτερη εξ αυτών προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 37 κόμβων, η οποία κρίνεται υψηλή ενώ παραπλήσιες ταχύτητες εκτιμάται ότι προσφέρουν αναλογικά και οι μικρότερες εκδόσεις κινητήρων. Η πλεύση του νέου Nimbus 42 Nova εκτιμάται -όπως η φήμη του- σε υψηλά επίπεδα ενώ ο χειρισμός του πραγματοποιείται εύκολα, με την προπέλα ελιγμών πλώρης ( bow thruster) να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ολικό μήκος: 12,50 μέτρα
Μήκος γάστρας: μέτρα
Ολικό πλάτος: 3,90 μέτρα
Εκτόπισμα: 8800 κιλά
Βύθισμα: 1 μέτρο
Κρεβάτια: 4/6
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 2 x 500 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ. Νερού: 400 λίτρα
Μέγιστη ισχύς: 2 x310, 2 x350, 2 x 370 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 37 κόμβοι (με τις μεγαλύτερες μηχανές)

Το σκάφος με μια ματιά
Υψηλά επίπεδα πλεύσης
Στιβαρή άτρακτος
Ανεση
Υψηλές επιδόσεις
Υψηλή τιμή μεταπώλησης.

Πληροφορίες: TWIN DUCKS MARINE SA, Λ. BOYΛIAΓMENHΣ 85, τηλ.: 9621.274, fax: 9640.160, www.twinducks.gr - info@twinducks.gr

Το Nimbus 42 με γάστρα σε απόχρωση του κόκκινουΤο Nimbus 42 με γάστρα σε απόχρωση του κόκκινου. Πλώρα διακρίνεται το bow thrusterΟι γραμμές του σκάφους χαρακτηρίζονται ως κλασσικές. Διακρίνεται η μεγάλη πρυμναία πλατφόρμα
Ο χειρισμός του σκάφους καθίσταται εύκολοςΤο Nimbus 42 Nona άνωθενΤα υπαίθρια καθιστικά χαρακτηρίζονται από άνεση και μεγάλους για το μέγεθος του σκάφους χώρους
Η οροφή είναι εξοπλισμένη από δύο συρόμενους υαλοπίνακεςΗ πλώρη είναι εύκολα προσβάσιμη από το ανοιχτό περιμετρικό ρέλι. Διακρίνονται τα ποδόπληκτρα για τον χειρισμό της άγκυραςΠλευρική άποψη της υπερκατασκευής με το χαρακτηριστικό λογότυπο
Αποθηκευτικοί χώροι για τα προστατευτικά μπαλόνια στην πρύμνηΦώτα στους διαδρόμους για την ασφαλή διέλευση κατά την νύχταΤο καθιστικό διαθέτει μεγάλο καναπέ και πτυσσόμενο τραπέζι
Η ζώνη του πιλοτηρίουΗ κύρια καμπίνα διαθέτει διπλό κρεβάτιΑποψη της δεύτερης καμπίνας
Αποψη της τρίτης καμπίναςΑποψη της πρυμναίας καμπίναςΑποψη του λουτρού /w.c. της κύριας καμπίνας
Αποψη του λουτρού /w.c.Κάτοψη του σκάφους
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.