Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Aquariva Cento


H δημιουργία ενός νέου Aquariva, αποτελεί από μόνο του ένα μοναδικό γεγονός, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται αξιομνημόνευτο, αφού πρόκειται για ένα πολύ καλό σκάφος. Σε αυτή την εξειδικευμένη κατηγορία των πολυτελών σκαφών, το Aquariva Cento είναι ξεχωριστό, αφού εκτός από τη δεδομένη πολυτέλεια, προσφέρει και συγκινήσεις εν πλω.

Το Cento ναυπηγήθηκε για το εορτασμό του 100ου μοντέλου Aquariva, που καθελκύστηκε σχετικά πρόσφατα από τις ναυπηγικές κλίνες του ναυπηγείου της Riva ενώ έχει παραχθεί μόνο σε δέκα σκάφη, τα οποία έχουν ήδη πωληθεί ενώ θα κατασκευασθούν ορισμένα επιπλέον κατόπιν παραγγελίας.

Με διαστάσεις 10,7 x 2,8 μέτρα το Aquariva Cento διαθέτει άρτια αισθητική, με κυρίαρχα συστατικά τις ξύλινες επενδύσεις που λάμπουν, τις δερμάτινες επενδύσεις και τα μαύρα πολυεστερικά μέρη που εμπνέουν πολυτέλεια. Το δάπεδο του καταστρώματος είναι επενδυμένο με σκουρόχρωμη ξυλεία από μαόνι με μπεζ αρμούς, το εμπρόσθιο μέρος καταλαμβάνεται από ένα ιδιαίτερο πιλοτήριο ενώ το πίσω μέρος του περιλαμβάνει ένα πολυτελές σαλόνι και στρώματα που προορίζονται για ηλιοθεραπεία.

Η θέση του κυβερνήτη βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και περιλαμβάνει μια μεγάλη κονσόλα με ξύλινες χειρολαβές ενώ το δέρμα περιβάλλει όμορφα το μεγαλύτερο μέρος της κονσόλας. Στην κορυφή είναι εγκατεστημένα τα λειτουργικά ενδεικτικά όργανα των κινητήρων, τα οποία είναι αναλογικά με λευκό καντράν και περιβάλλονται με στεφάνη από αλουμίνιο. Πιο κάτω συναντάμε τον ηλεκτρικό πίνακα που εφάπτεται επίσης σε επιφάνεια αλουμινίου. Το τιμόνι έχει μοναδικό σχεδιασμό, είναι κατασκευασμένο αλουμίνιο και διαθέτει κατά το ήμισυ δερμάτινη επένδυση.

Λεπτομέρειες που κάνουν το πιλοτήριο να ξεχωρίζει, αποτελούν ένας μικρός καθρέπτης που εδράζεται στο κέντρο του πλαισίου του αλεξήνεμου και ένας προβολέας που είναι τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά.

Χαρακτηριστικός ωστόσο είναι ο λεβιές ταχυτήτων, που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του τιμονιού ενώ είναι διπλός, με τον εμπρόσθιο μοχλό να υπακούει στις εντολές πρόσω-ανάποδα και τον δεύτερο μοχλό να εξυπηρετεί στην απόκριση της ταχύτητας.

Το αλεξήνεμο που προστατεύει το πιλοτήριο διαθέτει σχεδιασμό με χαμηλό προφίλ συμβάλλοντας παράλληλα στην αισθητική του σκάφους ενώ ο υαλοπίνακας του περιβάλλεται από ανοξείδωτο πλαίσιο. Οι δύο υαλοκαθαριστήρες διαθέτουν ανοξείδωτους βραχίονες ενώ είναι αντίθετης φοράς.

Το Aquariva διαθέτει διάφορες καινοτομίες σχετικά με την αποθήκευση χρηστικών αντικειμένων. Πίσω από το πιλοτήριο διατίθεται ένα συρόμενο ντουλάπι κάθετα τοποθετημένο στο οποίο φυλάσσονται τα σερβίτσια. Στο κέντρο του καταστρώματος, είναι εγκατεστημένη μια μικρή καλαίσθητη ξύλινη κολώνα, στην κορυφή της οποίας εδράζεται μια μεταλλική στεφάνη που χρησιμοποιείται ως χειρολαβή ενώ το κέντρο της αποτελεί υποδοχή για μπουκάλια.

Ο καναπές του καταστρώματος διαθέτει επένδυση από δέρμα το οποίο έχει υποστεί εμβάπτιση σε ειδική βαφή που του αποδίδει λαμπρότητα. Δίπλα στον καναπέ που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά, είναι εγκατεστημένο ένα wet bar με εξοπλισμό που περιλαμβάνει νεροχύτη και ψυγείο.

Η ξύλινη επένδυση από μαόνι χαρακτηρίζει των πρωραία περιοχή, η άκρη της οποίας είναι επενδυμένη από ανοξείδωτο μέταλλο-όπως και διάφορα εξαρτήματα που απλώνονται στην πλώρη όπως οι δέστρες- συνεισφέροντας ποιοτικά και αισθητικά.

Ο υαλοπίνακας του εξυπηρετεί στον εξαερισμό και φωτισμό της καμπίνας είναι ανοιγόμενος προς τα επάνω διαθέτει ορθογωνικό σχήμα και μεταλλικό ανοξείδωτο πλαίσιο ενώ πίσω του είναι εγκατεστημένη μια υποδοχή για την τοποθέτηση σημαίας.

Η πρυμναία περιοχή καταλαμβάνεται από στρώματα ηλιοθεραπείας με δερμάτινη επένδυση ενώ στο μέσο έχει προβλεφθεί αποθηκευτικός χώρος για την τοποθέτηση πέδιλων σκι. Ο εν λόγω χώρος ανασηκώνεται ηλεκτρικά, αποκαλύπτοντας το μηχανοστάσιο στο οποίο είναι εγκατεστημένοι δυο κινητήρες από την Yanmar με ισχύ 370 ίππους έκαστος που καταλήγουν μέσω αξόνων σε τρίφτερες προπέλες. Το σκάφος αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 42 κόμβων και υπηρεσιακή ταχύτητα 36 κόμβων.

Η καμπίνα του σκάφους είναι σαφώς πιο λιτή από το κεντρικό κατάστρωμα εξαιτίας κυρίως της χρήσης του σκάφους το οποίο προορίζεται κυρίως για την διάνυση ημερήσιων ή μεσαίας απόστασης πλόες. Παρόλα αυτά είναι σε θέση να κοιμίσει δύο άτομα περιλαμβάνοντας και μια τουαλέτα με ντους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ολικό μήκος: 10,07 μέτρα
Μήκος γάστρας: 9,92 μέτρα
Μέγιστο πλάτος:2,80 μέτρα
Εκτόπισμα:5,75 τόνοι
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων: 480 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενής νερού:130 λίτρα
Μέγιστη ταχύτητα:42 κόμβοι
Αυτονομία: 150 ν. μίλια
Κινητήρες:2 x 315 ίπποι

Το σκάφος με μια ματιά
Συλλεκτικό σκάφος
Πολυτελής σχεδίαση
Υψηλές επιδόσεις

Πληροφορίες: EKKA ΣKAΦH, ΔABAKH 2 & Λ. ΠOΣEIΔΩNOΣ, AΛIMOΣ 175 55, τηλ.: 9848.992, fax: 9884.420

Η πρωραία περιοχή είναι επενδυμένη από μαόνιΤα ανοξείδωτα μέρη ταιριάζουν αρμονικά με τις ξύλινες επενδύσειςΗ τέντα του σκάφους σε μαύρη απόχρωση
Λιτή και επιβλητική η γραμματοσειρά του Aqua cento. Διακρίνεται ο κομψός αεραγωγόςΗ ξυλεία του σκάφους κυριολεκτικά λάμπειΞύλο, δέρμα και ανοξείδωτα μέρη σε αρμονικό συνδυασμό
Το πιλοτήριο διαθέτει επενδύσεις από αλουμίνιο και δέρμα. Διακρίνεται ο προβολέαςΟ διπλός λεβιές ταχυτήτωνΑποψη της πρυμναίας περιοχής
Λαμπερά χρώματα στις επενδύσεις του σκάφουςΗ συρταρωτή θήκη των σερβίτσιωνΣτην κορυφή της ξύλινης κολώνας τοποθετείται υποδοχή για τοποθέτηση μπουκαλιών
Αποψη του καταστρώματοςΤα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι καλοδουλεμένα προσδίδοντας άρτια εμφάνισηΑποψη του εσωτερικού
Η λιτή καμπίνα με καλαίσθητους χρωματικούς συνδυασμούςΑποψη του μηχανοστασίου
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.