Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > MINOR 31



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ

Τα πολυεστερικά σκάφη Minor παράγονται στο ομώνυμο φιλανδικό ναυπηγείο, το οποίο ναυπηγεί από το 1967. Η οικογενειακή εταιρεία που κατασκευάζει τα Μinor και βρίσκεται ήδη στην τρίτη της γενιά, έχει δημιουργήσει μια ισχυρή παράδοση στην αγορά των βορειoευρωπαικών χωρών για την στοιβαρότητα των σκαφών της αλλα και την αξιοπλοϊα τους. Η παράδοση αυτή σχεδιαστικά διακατέχεται από το μεγάλο στεγασμένο χώρο του σκάφους, που διαθέτει περιμετρικές διόδους, προστατευμένες από ψηλές κουπαστές. Έτσι δημιουργείται ένα άνετο περιβάλλον για εργασία ή αναψυχή, προσφέροντας ταυτόχρονα προστασία στους επιβάτες του. Σήμερα, από την γραμμή παραγωγής του προκύπτουν οκτώ μοντέλα που ξεκινούν από τα 21 πόδια και καταλήγουν στα 37 πόδια.

Το Minor 31 αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση για το αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρεται για ένα ποιοτικό σκάφος, με την δυνατότητα να αντεπεξέρχεται επαρκώς στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και με έντονη χρήση αναψυχής σε διάρκεια και συχνότητα. Είναι κατάλληλο για τα ελληνικά πελάγη, ειδικά για όσους το χρησιμοποιούν χειμώνα-καλοκαίρι. Το Minor 31 συνδυάζει υψηλές ταχύτητες, πληρότητα και άνετη για αυτό το μέγεθος διαβίωση, μέσα στις δύο αυτόνομες καμπίνες του και στο κατάλληλα διαμορφωμένο κατάστρωμα.

Με διαστάσεις μήκους 9,70 μέτρα και πλάτους 3,20 μέτρα διαθέτει μια ασυνήθιστη εξωτερική όψη. Η υπερμεγέθης υπερκατασκευή διαθέτει ορθογώνιο σχήμα, καταλαμβάνοντας μεγάλο μέρος του κύριου καταστρώματος, αφήνοντας τον απαραίτητο χώρο στην πρύμνη, την πλώρη και πλευρικά, δημιουργώντας ένα walk around σκάφος. Η υπερκατασκευή είναι εξοπλισμένη με υαλοπίνακες περιμετρικά, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ορατότητα ενώ η οροφή της είναι ανοιγόμενη.

Το εσωτερικό διαθέτει απλό και λειτουργικό σχεδιασμό. Βασικά χαρακτηριστικά του αποτελούν οι μεγάλες διαστάσεις του και οι δύο ανεξάρτητες καμπίνες. Αξιοποιώντας σχεδόν όλο το εσωτερικό πλάτος, και σε συνδυασμό με το μεγάλο ωφέλιμο ύψος της υπερκατασκευής, προσδίδεται άνετη διέλευση στο εσωτερικό. Σχετικά με τις καμπίνες, οι σχεδιαστές τοποθέτησαν μία πλώρα και μία στο μέσον περίπου του σκάφους, προσφέροντας τους ανεξαρτησία. Η πλωριά καμπίνα είναι άνετη, με επαρκές εσωτερικό ύψος ενώ η πρυμναία διαθέτει ένα διπλό κρεβάτι . Όσο για την οροφή, όταν είναι ανοιχτή, προσφέρει την άμεση αίσθηση του περιβάλλοντος στους επιβάτες, με την επιπλέον προστασία από τις περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες.

Η διάταξη στο εσωτερικό περιλαμβάνει ένα εύχρηστο πιλοτήριο στη δεξιά πλευρά και μια επιπλοσύνθεση κουζίνας στην αριστερή πλευρά που περιλαμβάνει νιπτήρα, δύο εστίες και ψυγείο. Πιο πίσω αναπτύσσεται το καθιστικό, που χρησιμοποιείται και ως τραπεζαρία, αποτελούμενο από έναν περιμετρικό καναπέ που περιβάλλει ένα διαιρούμενο τραπέζι το οποίο αφαιρείται και με την προσθήκη στρωμάτων δημιουργείται ένα διπλό κρεβάτι.

Για την πρόωσή του χρησιμοποιούνται ένας ή δύο κινητήρες. Με χρήση ενός πετρελαιοκινητήρα ισχύος 370 ίππων επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 36 κόμβων στις 3.500 στροφές και υπηρεσιακή 32 κόμβων στις 3.000στροφές.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 9,70 μέτρα
Μέγιστο πλάτος:3,20 μέτρα
Βύθισμα:0,90 μέτρα
Εκτόπισμα: 5 τόνοι
Χωρητικότητα δεξ. καυσίμων: 485 λίτρα
Κινητήρες: 330-370 ίπποι / 2x260 – 300 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα (2x300) : 43 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 36 κόμβοι

Ενδεικτική τιμή: 165.000 €

Πληροφορίες: ATALANTA MARINE, Ιωσηφίδου 3, 167 77 Ελληνικό, Τηλ.: 210-9910722, FAX: 210-9958633, www.atalantamarine.com - info@atalantamarine.com

Η όψη του σκάφους είναι χαρακτηριστική με τα ρέλια στην πλώρη να μην ενώνονται, σχηματίζοντας διάδρομο ενώ στην πρύμνη ενσωματώνεται μια πρακτική πλατφόρμαΜε δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 600 ίππων (2 x 300), η μέγιστη ταχύτητα φθάνει τους 43 κόμβους και η υπηρεσιακή τους 36 κόμβουςΗ γάστρα του αποτελεί μια στιβαρή κατασκευή με ελαφρά ανύψωση της πλώρης, αποτρέποντας την εισροή σπρέι στο εσωτερικό
Οι δύο κινητήρες συνεισφέρουν στην ευκολότερη πλοήγηση του σκάφουςΗ ανοιγόμενη οροφή προσφέρει την χαρά ενός open, χωρίς φαινόμενα στροβιλισμού του αέρα στο εσωτερικόΤο πιλοτήριο διαθέτει κονσόλα με πλήρη εξοπλισμό ναυτιλιακών οργάνων, τα οποία αναπτύσσονται και στην κορυφή της υπερκατασκευής. Δίπλα ακριβώς βρίσκεται η φάλκα που οδηγεί στην καμπίνα
Η επιπλοσύνθεση της κουζίνας περιλαμβάνει έναν ανοξείδωτο νεροχύτη, εστίες και χώρους αποθήκευσης ενώ καλύπτεται από έναν ξύλινο πάγκο εργασίαςΤο σαλόνι είναι άνετο ενώ δύναται να μετατραπεί, με την προσθήκη στρωμάτων, σε διπλό κρεβάτιΗ πρωραία καμπίνα είναι σε θέση να φιλοξενήσει άνετα δύο άτομα
Η δεύτερη καμπίνα είναι εγκατεστημένη στο μέσον του σκάφουςΣκαρίφημα στο οποίο διακρίνονται η πρωραία καμπίνα και ο κεντρικός χώροςΣκαρίφημα στο οποίο διακρίνονται οι δύο ανεξάρτητες καμπίνες
Κάτοψη του Minor 31
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.