Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Πρώτη Προβολή > Sealine F46



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Ξεπερνώντας τα όρια

Οποιαδήποτε ναυπήγηση προκύπτει από το βρετανικό ναυπηγείο Sealine έχει πάντοτε ενδιαφέρον, όχι απαραίτητα γιατί θα κατασκευάσει ένα σκάφος που θα είναι καθολικά αποδεκτό ή διαχρονικό αλλά κυρίως γιατί παρουσιάζει μοντέρνα μοντέλα, σχεδιασμένα από μηδενική βάση που όμοιά τους δεν έχουν παραχθεί ποτέ.

Η αλήθεια είναι ότι τα συγκεκριμένα σκάφη είναι ιδιαίτερα όχι μόνο ως προς την αισθητική τους αλλά κυρίως από την χρηστικότητά τους. Ως εκ τούτου, δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό το οποίο επιθυμεί συμβατικές προτάσεις ή σκάφη εντυπωσιασμού. Η διαφοροποίηση της Sealine, σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό, έγκειται κυρίως στο σκεπτικό των ιθυνόντων το οποίο εστιάζεται στην δημιουργία μοντέρνων σκαφών που να διέπονται από καινοτομίες και ποιότητα κατασκευής.

Απτό παράδειγμα των προαναφερομένων αποτελεί το νέο δημιούργημα F46, το οποίο θα αποτελεί από τον Σεπτέμβρη και μετά τη ναυαρχίδα του ναυπηγείου στα σκάφη με fly bridge.

Το νέο μοντέλο υιοθετεί ορισμένες πρωτότυπες προτάσεις. Αρχής γενομένης από το ανώτερο κατάστρωμα, εκεί συναντάμε έναν ιδιαίτερα μεγάλο και φαινομενικά δυσανάλογο για το μέγεθος fly bridge. Αυτή η δυσαναλογία όμως κρύβει σημαντικά οφέλη για τους χρήστες αφού προσφέρει όχι μόνο πολλά ωφέλιμα τετραγωνικά αλλά χάρη στην εργονομία του ανέσεις αντίστοιχες με μεγαλύτερα σκάφη. Με το πιλοτήριο εγκατεστημένο κεντρικά, δημιουργείται μπροστά από αυτό μια ζώνη ηλιοθεραπείας αυξημένων διαστάσεων η οποία φιλοξενεί έναν περιμετρικό καναπέ που εφάπτεται στην πολυεστερική κατασκευή. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονιστεί ο ιδιαίτερος σχεδιασμός όλων των συνθέσεων ο οποίος είναι απόλυτα τετραγωνισμένος, προσφέροντας μία μίνιμαλ αισθητική με επακόλουθο ένα αναβαθμισμένο σύνολο. Εξαιτίας αυτού του σχεδιασμού το wet bar, για παράδειγμα, που βρίσκεται πίσω από το πιλοτήριο προσφέρει περισσότερο την αίσθηση ενός καλαίσθητου επίπλου παρά ενός πρακτικού αντικειμένου.

Στο εσωτερικό, η εξοπλιστική πληρότητα τονίζεται από την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, όπως αυτή διαμορφώνεται από τις ξύλινες επιφάνειες οι οποίες επενδύουν το δάπεδο και τα έπιπλα. Το χαρακτηριστικότερο σημείο όμως αποτελεί αναμφίβολα η περιμετρική γυάλινη επιφάνεια της υπερκατασκευής, προσδίδοντας πλούσιο φυσικό φως όχι μόνο στο κύριο κατάστρωμα, αλλά κυρίως στο κατώτερο. Η εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης έχει σαφώς επηρεάσει την συνολική εικόνα της υπερκατασκευής η οποία ίσως να ξενίζει προσφέρει όμως το παραπάνω σημαντικό πλεονέκτημα της φυσικής φωταγώγησης στα δύο καταστρώματα.

Στα γνώριμα επίπεδα του ναυπηγείου κινείται το πιλοτήριο το οποίο διακρίνεται για την λιτότητα του σχεδιασμού του και την εργονομική διάταξη των οργάνων και των χειριστηρίων που φιλοξενεί.

Το κατώτερο κατάστρωμα αποτελεί ίσως το κυριότερο εστιακό σημείο του σκάφους. Ο λόγος είναι ότι προσφέρει μία αίσθηση που θυμίζει περισσότερο οικία. Τα ωφέλιμα τετραγωνικά έχουν αξιοποιηθεί καταλλήλως ώστε οι επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους χώρους που να διέπονται από άνεση. Ένας κεντρικός χώρος φιλοξενεί ένα άνετο καθιστικό, αποτελούμενο από δύο μεγάλους καναπέδες και ένα πτυσσόμενο τραπέζι ενώ αντικριστά φιλοξενείται η επιπλοσύνθεση της κουζίνας η οποία διαθέτει δύο σειρές ντουλαπιών μία στο κατώτερο μέρος της και μία στο ανώτερο.

Το σκεπτικό του ναυπηγείου να τοποθετήσει δύο καμπίνες, μια πλώρα και μία πρίμα, έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία δύο μεγάλων χώρων που φιλοξενούν από ένα υπέρδιπλο κρεβάτι η καθεμία. Μάλιστα, τα κρεβάτια είναι εναρμονισμένα αισθητικά με τις μοντέρνες γραμμές του συνόλου, διαθέτοντας ακμές στις άκρες τους και χαμηλές επιπλοσυνθέσεις ενώ η πρυμναία εξοπλίζεται και με έναν καναπέ κάτω από τα φινιστρίνια. Από εξοπλιστικής απόψεως και οι δύο καμπίνες είναι εφοδιασμένες με ένα πλήρες λουτρό ικανοποιητικών διαστάσεων.

Σχετικά με την πρόωσή του, μέχρι στιγμής είναι γνωστό ότι το F46 θα κινείται με δύο κινητήρες πιθανής ιπποδύναμης 850 ίππων (2x425) ή 920 ίππων (2x480) οι οποίοι ενδεχομένως να προέρχονται από την Cummins MerCruiser Diesel με το μοντέλο QSB 5.9. Όσο για το σύστημα πρόωσης, πέρα από την συμβατική διάταξη, θα προσφέρεται και μία εξελιγμένη που θα προέρχεται είτε από την Cummins μέσω του συστήματος Zeus είτε από την Volvo Penta μέσω του συστήματος Ips, προσφέροντας στο σκάφος αυξημένες δυνατότητες ελιγμών.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 14,92 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 4,48 μέτρα
Βύθισμα: 1,23 μέτρα
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμων: 1500 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού: 505 λίτρα
Κινητήρες: 850 ίπποι (2x425) ή 920 ίπποι (2x480)

Πληροφορίες: TRITON YACHTING, Λ. Eλευθερίας 5Α, Αλιμος 174 55, τηλ.: 210.9811.044, fax: 210.9811.699, www.tritonyachting.com - sales@tritonyachting.com

Η χαρακτηριστική απόχρωση του μπλε που συνοδεύει το νέο μοντέλο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο με άλλα νέα σκάφη του ναυπηγείουΟι μοντέρνες και κομψές γραμμές όλων ανεξαιρέτως των επιπλοσυνθέσεων στο fly δημιουργούν ένα καλαίσθητο σύνολοΗ συντηρητική σχεδίαση του πιλοτηρίου προσφέρει ένα εργονομικό πλεονέκτημα που εστιάζεται στην ταξινομημένη τοποθέτηση των οργάνων ναυσιπλοΐας και πλοήγησης
Ο πλούσιος φωτισμός που προέρχεται από τον περιμετρικό υαλοπίνακα προσφέρει στο εσωτερικό την αίσθηση αίθριουΗ καινοτόμα διάταξη της υπερκατασκευής προσφέρει την δυνατότητα της θέας του ουρανού από το κατώτερο κατάστρωμαΤο μοντέρνο κρεβάτι αποτελεί το σήμα κατατεθέν της καμπίνας, ενώ πλαισιώνεται από μοντέρνες και πρακτικές επιπλοσυνθέσεις και έναν καναπέ
Οι μοντέρνες αρχιτεκτονικές γραμμές υιοθετούνται και στο λουτρό το οποίο διαθέτει πλήρη εξοπλισμόΚάτοψη του fly bridgeΚάτοψη του κύριου καταστρώματος
Κάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.