Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
GP 26



Το σκάφος GP 26 απευθύνεται στο κοινό που ενδιαφέρεται για την πραγματοποίηση αγώνων. Αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες σε όλες τις συνθήκες, ενώ το αποτέλεσμα φαίνεται στο πολικό διάγραμμα που προκύπτει από το πρόγραμμα προσδιορισμού ταχύτητας του IMS (Velocity Prediction Program), που δείχνει ότι είναι γρήγορο στα πρίμα με εκπληκτικές γωνίες στα όρτσα.

Κατασκευαστικά ο σκελετός, η μήτρα του βολβού και το τιμόνι, κόπηκαν και επεξεργάσθηκαν με μεγάλη ακρίβεια, με χρήση εργαλειομηχανών CNC (Computer Numerical Control). Με γνώμονα μία συμπαγή και ελαφριά γάστρα, αυτή κατασκευάστηκε από κόντρα πλακέ θαλάσσης, υαλοϋφασμα, ανθρακονήματα και εποξικές ρητίνες ενώ το ντεκ από κόντρα πλακέ και εποξικές ρητίνες.

Για το φιν της καρίνας χρησιμοποιήθηκε σίδηρος ενώ για τον βολβό μολύβι. Και τα δύο έχουν επικάλυψη από εποξικές ρητίνες, ενώ "δένουν" στην γάστρα με δέκα συνολικά τζαβέτες.

Αντάξιο των προσδοκιών είναι το τιμόνι και τα αξoνικά του, μεταφέροντας με ακρίβεια τις εντολές του πλοηγού στο νερό. Κατασκευάστηκαν από ανθρακονήματα με την τεχνική κενού (vacuum bagging), με το συνολικό τους βάρος να διατηρείται σε πολύ χαμηλή τιμή ανερχόμενη στα 3.5 κιλά, συμπεριλαμβανομένων των βιδών και της λαγουδέρας. Ανάλογη είναι και η κατασκευή που αφορά το μπαστούνι.

Το τελικό αποτέλεσμα διακρίνεται, πέρα από την ποιοτική κατασκευή του, και από καλαισθησία. Σε αυτό συμβάλλουν η κάθετη ακμή της πλώρης, η χαμηλή- αεροδυναμική- υπερκατασκευή και η ανοικτή πρύμνη, που δηλώνουν ξεκάθαρα τον χαρακτήρα και τον προσανατολισμό του. Αισθητική λεπτομέρεια αποτελεί ωστόσο ο χρωματισμός της γάστρας σε ασημί χρώμα μεταλλικής απόχρωσης, στην οποία απεικονίζεται ένα πολύχρωμο δικτύωμα, δημιουργώντας μία αντίθεση που το διαφοροποιεί αισθητά από τις τυπικές λευκές γάστρες, προσφέροντάς του προσωπικότητα και στυλ. Όσο για την ονομασία του, το όνομα Cruella De Ville που είναι αποτυπωμένο με μαύρη δυναμική γραμματοσειρά, παραπέμπει σε μια γυναίκα με άγρια ένστικτα, αντίστοιχα ίσως με αυτά που πρέπει να διαθέτουν οι αθλητές για να καταλάβουν την πρώτη θέση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Όνομα: Cruella de Ville
Κατασκευαστές: Στέφανος Καρατασίτσας, Μιχάλης Τσατσόπουλος
Επιβλέπων μηχανικός: Κωνσταντίνος Βασιλάκης- Ναυπηγός
Αρ. Ιστίων : GRE 1235
Κλάση : ORC - GP 26
Μήκος : 7,89 μέτρα
Πλάτος : 2,51 μέτρα
Βάρος IMS : 1132 κιλά
Βύθισμα : 1,87 μέτρα

Ανάλυση Επιδόσεων

Wind Vel.

6,0

8,0

10,0

12,0

14,0

16,0

20,0

Beat Angle

44,5

40,7

38,2

37,4

37,0

36,9

37,6

Beat VMG

3,33

4,13

4,46

4,65

4,76

4,81

4,79

52,0

5,18

6,09

6,48

6,64

6,74

6,79

6,82

60,0

5,51

6,35

6,73

6,89

7,00

7,07

7,13

75,0

5,80

6,62

7,02

7,32

7,50

7,62

7,79

90,0

6,29

6,90

7,15

7,47

7,99

8,22

8,57

110,0

6,20

6,97

7,56

7,94

8,31

8,68

9,59

120,0

5,94

6,74

7,44

8,23

8,71

9,21

10,29

135,0

5,27

6,24

6,86

7,49

8,30

9,50

11,62

150,0

4,34

5,39

6,15

6,74

7,26

7,90

10,48

Run VMG

3,76

4,66

5,33

5,97

6,55

7,02

9,07

Gybe Angles

139,4

146,2

152,4

162,7

174,2

174,1

140,3

Επεξεργασία-φινίρισμαΕπεξεργασία-φινίρισμαΕπεξεργασία-φινίρισμα
Επεξεργασία-φινίρισμαKατασκευή καρίναςΚατασκευή βολβού
Τοποθέτηση ιστίωνΜετά την τοποθέτηση του εξαρτισμούAποψη του καταστρώματος
Κατά την καθέλκυση του σκάφουςΡυθμίσεις της τελευταίας στιγμήςΗ αναπαράσταση πλέγματος ομορφαίνει την γάστρα
Κατά τις πρώτες δοκιμέςΚατά τις πρώτες δοκιμέςΚατά τις πρώτες δοκιμές
Κατά τις πρώτες δοκιμέςΚατά τις πρώτες δοκιμές
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.