Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Sea Hawk 700



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Στιβαρό με εκλεπτυσμένο προφίλ

Στο ερώτημα "ποιες προδιαγραφές θα πρέπει να πληρoί ένα μικρομεσαίο φουσκωτό για να θεωρείται επιτυχημένο;" ξεκάθαρη απάντηση δεν υπάρχει. Ενδεικτικά θα αναφέραμε παράγοντες όπως η άνεση, η ευελιξία και η πρακτικότητα. Στην πράξη, όμως, η συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνει τόσες ολοκληρωμένες και αξιόλογες προτάσεις που, τελικά, αυτό που παίζει τον κύριο λόγο είναι η προσωπικότητα και, κατά συνέπεια, η "ποιότητα ζωής" που μπορεί να εξασφαλίσει στους ναβάτες του.

Όλα αυτά δείχνει να τα έχει αντιληφθεί το νέο Sea Hawk 700, το οποίο φαίνεται να διαθέτει τη βούληση αλλά και την ικανότητα να αποτελέσει μία πραγματικά ξεχωριστή πρόταση στα επτά μέτρα.

Αφήνοντας τις τυμπανοκρουσίες, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν εισάγει τίποτα το καινούριο στην κατηγορία του. Το μυστικό της επιτυχίας του έγκειται στην προσοχή που δίνει στις λεπτομέρειες, ώστε το σκάφος να κυλάει καλά στο νερό, καθώς και σε μία σειρά "κενών", που γεφυρώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η εξωτερική εμφάνιση του γαλλικού μοντέλου πιθανότατα δεν πρόκειται να ενθουσιάσει με τον πρωτοποριακό της σχεδιασμό, είναι όμως όσο μοντέρνα χρειάζεται ώστε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το εσωτερικό, στο οποίο υπάρχουν πολλά περισσότερα για να εστιάσει κανείς την προσοχή του.

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, η αισθητική του αποπνέει μία μοντέρνα και στιβαρή αύρα. Εν γνώσει τους οι σχεδιαστές επέλεξαν να διατηρήσουν ήπιους τόνους, χωρίς να προκαλέσουν με στιλιστικές ιδιαιτερότητες. Πέρα από ένα αίσθημα άνεσης και ευρυχωρίας που προκαλούν οι εξωτερικές του διαστάσεις, εντύπωση προκαλούν οι αεροθάλαμοι, το ελαφρά ημιτονοειδές σχήμα των οποίων δείχνει να αποσβαίνει με ήπιο τρόπο τις κρούσεις στο υγρό στοιχείο. Οι κλασικοί ωστόσο σχοινοφόροι που εφάπτονται επάνω στους αεροθαλάμους ακολουθούν την παραδοσιακή οδό, προσδίδοντας στο σκάφος έναν ναυτικό χαρακτήρα.

Εντός, το κυριότερο μέλημα των αρμόδιων σχεδιαστών φαίνεται ότι ήταν η ευχρηστία. Η πρακτικότητα και ο εργονομικός σχεδιασμός γίνονται άμεσα εμφανή, από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα βρεθεί κανείς στο εσωτερικό, με τις μεταφορικές -και όχι μόνο- δυνατότητες που προσφέρει, να επαναπροσδιορίζουν τη χρηστικότητα του συνόλου.

Κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζει το πιλοτήριο στο οποίο, ο ενδιαφερόμενος δύσκολα θα βρει κάτι το μεμπτό για την εργονομία. Βέβαια, η, καλαίσθητη και πλήρης από άποψης ηλεκτρονικών ενδείξεων κονσόλα, εδώ, λάμπει δια της απουσίας της, παραχωρώντας τη θέση της σε μία σαφώς πιο απλοϊκή εκδοχή.

Αποδίδοντας, ωστόσο, τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, το ταμπλώ κάθε άλλο παρά στερείται εργονομίας και πρακτικότητας. Τα πάντα δείχνουν τοποθετημένα εκεί που θα τα αναζητήσει το χέρι και το μάτι του πλοηγού. Πέρα από την καλή περιμετρική ορατότητα, ο χρήστης θα εκτιμήσει δεόντως το τριάκτινο, ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης, τιμόνι με την σχεδόν οριζόντια τοποθέτησή του να μεταφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση στα χέρια του, με επακόλουθο τους ακριβείς χειρισμούς.

Σχετικά με τα άκρα, αυτά κινούνται σε ανάλογα επίπεδα. Τα καθιστικά τους είναι ευρύχωρα ενώ κρύβουν στο εσωτερικό τους χώρους αποθήκευσης μεγάλης χωρητικότητας. Το πρωραίο καθιστικό ωστόσο έχει διττό χαρακτήρα, αφού μπορεί να δεχθεί είτε επιπλέον στρώματα, μετατρέποντας το χώρο σε ζώνη ηλιοθεραπείας είτε ένα τραπέζι δημιουργώντας μια υπαίθρια τραπεζαρία. Τέλος, ιδιαίτερης μνείας χρήζει ένα μικρό πολυεστερικό τμήμα κατάπλωρα, το οποίο μάλιστα είναι επενδυμένο από τικ, εξασφαλίζοντας ασφαλείς μεταβιβάσεις και αποβιβάσεις.

Την τελική πινελιά προσθέτει η πρόωση, η οποία δύναται να προέλθει είναι είτε από έναν εξωλέμβιο ισχύος 200 ίππων είτε διαμέσου ενός ζεύγους με 115 διαθέσιμους ίππους από τον κάθε κινητήρα. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και περισσότερη ισχύς, που στην περίπτωση χρήσης ενός κινητήρα φθάνει τους 250 ίππους, ενώ στην περίπτωση δύο μηχανών η ισχύς της κάθε μίας ανέρχεται στους 125 ίππους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 6,98 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 3 μέτρα
Βάρος: 1.100 κιλά
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0,57 μέτρα
Αριθμός αεροθαλάμων: 7
Μέγιστη Ισχύς: 250 ίπποι / 2x125 ίπποι
Προτεινόμενη ισχύς:200 ίπποι / 2 x 115 ίπποι

Πληροφορίες: Π. Πετρόπουλος, Ιερά όδός 96-104 Αθήνα, τηλ. 210 3499200, email.: contact@petropoulos.com, URL.: http://www.petropoulos.com/

Το νέο Sea Hawk υποστηρίζει με τον δικό του τρόπο τους ημερήσιους πλόες ή τα μικρά παράκτια ταξίδιαΤα βαθύ V της γάστρας υπόσχεται ασφαλείς και σταθερούς πλόεςΤο σκάφος δύναται να κινηθεί είτε με έναν είτε με δύο εξωλέμβιους
Τα χειριστήρια στο μέσο της κονσόλα συνδυάζονται κατάλληλα με το οριζόντιας τοποθέτησης τιμόνιΤο πολυεστερικό σκαλοπάτι της πρώρας εξασφαλίζει ασφαλείς διελεύσεις προς και από το σκάφοςΤο κάθισμα του πιλοτηρίου είναι επάνω σε μεταλλικό δικτύωμα το οποίο εδράζεται στο δάπεδο σε τέσσερα σημεία
Τα πρωραία καθίσματα κρύβουν στο εσωτερικό τους μεγάλους χώρους αποθήκευσηςΟι σχοινοφόροι σε συνδυασμό με τις χειρολαβές εξασφαλίζουν ασφαλές κράτημα
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.