Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Goldfish 29



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Mια κλάση πάνω

Για κάποιον -όχι τόσο αδιευκρίνιστο-λόγο, η πλειονότητα των φουσκωτών σκαφών ακολουθεί μια σχεδιαστική πεπατημένη, παράγοντας σκάφη που μοιάζουν μεταξύ τους. Υπάρχουν βέβαια εξαιρέσεις, οι οποίες προέρχονται κυρίως από τον ευρωπαϊκό χώρο, παράγοντας σκάφη με πρωτοποριακό σχεδιασμό τόσο στην γάστρα όσο και στο κατάστρωμα.

Μια από τις εξαιρέσεις προέρχεται από το νορβηγικό ναυπηγείο Goldfish το οποίο επιχειρεί να αλλάξει το καταναλωτικό κατεστημένο, ανατρέποντας τις κατασκευαστικές εμμονές και τροφοδοτώντας την αγορά με ρηξικέλευθα σκάφη.

Προσπερνώντας τα συντηρητικά σχεδιαστικά πρότυπα, το μικρομεσαίο μοντέλο Goldfish 29 αποδεικνύει ένα δείγμα γραφής της φίρμας, αποτελώντας παράλληλα τον εκπρόσωπο του ναυπηγείου στη δημοφιλέστατη κατηγορία των μικρομεσαίων φουσκωτών.

Αρχής γενομένης της εξωτερικής του εμφάνισης, το 29άρι έχει μοντέρνες γραμμές, με τους αεροθάλαμους να διαθέτουν μικρό σχετικά όγκο, «γλυκαίνοντας» την συνολική όψη του σκάφους. Χωρίς να επηρεάζουν αισθητικά, οι έξι συνολικά χειρολαβές είναι τοποθετημένες διακριτικά επάνω στους αεροθαλάμους. Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά και χαρακτηρίζουν το σκάφος είναι το πιλοτήριο με τα όρθια καθίσματα και το μεγάλο στρώμα στην πρύμνη.

Στο διαθέσιμο εσωτερικό του σκάφους διαπιστώνουμε μια ασυνήθιστη αρχιτεκτονική από την οποία προκύπτει η ουσιαστική διαφοροποίηση του. Η ζώνη διακυβέρνησης περιλαμβάνει τέσσερα συνολικά καθίσματα όρθιου τύπου τα οποία μάλιστα δύναται να είναι είτε σε παράλληλη διάταξη είτε πλάτη με πλάτη (back to back). Πλώρα προσφέρεται ένας καναπές σε σχήμα V με χώρους αποθήκευσης στο εσωτερικό του και πρίμα ένας επιπλέον καναπές και το μηχανοστάσιο. Όσο για το δάπεδό του, δύναται να επενδυθεί από ξύλο τικ. Οι χώροι αποθήκευσης μπορεί να μην είναι αντίστοιχοι με αυτούς που διαθέτουν άλλα σκάφη της ίδιας κατηγορίας, αυτό όμως δεν θα προβληματίσει το αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρεται για ημερήσιους πλόες και δεν πραγματοποιεί ναυτικό κάμπινγκ.

Κατασκευαστικά το Goldfish 29 διακρίνεται για τις δύο αναβαθμίδες στην γάστρα, αποτέλεσμα των οποίων είναι η δημιουργία ενός στρώματος αέρα, με επακόλουθο την μείωση των τριβών και την αύξηση των επιδόσεων. Την μορφή της γάστρας συμπληρώνουν τρία παρατροπίδια σε κάθε πλευρά. Σχετικά με τους αεροθάλαμους, αυτοί είναι κατασκευασμένοι από ελαστομερές υλικό, με επίστρωση νεοπρενίου στις ίνες του.

Με πληθωρική συμπεριφορά στο νερό, το Goldfish 29 κινείται με ευελιξία στο λιμάνι, ενώ είναι σε θέση να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 54 έως 58 κόμβων. Για την πρόωσή του προσφέρονται εσωεξωλέμβιοι κινητήρες βενζίνης από την Mercruiser ισχύος 425 ή 525 ίππων και πετρελαίου ισχύος 300 ή 380 ίππων από την Yanmar.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 8,90 μέτρα
Πλάτος(εξωτερικό): 2,73 μέτρα
Πλάτος (εσωτερικό): 2,10 μέτρα
Βύθισμα: 0,92 μέτρα
Εκτόπισμα: 1600 κιλά
Κινητήρες: Πετρελαίου, 300, 380 ίπποι. Βενζίνης, 425, 525 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 54-58 κόμβοι
Χωρητικότητα δεξ.καυσίμου: 320 λίτρα
Χωρητικότητα δεξ.νερού: 25 λίτρα
Κατηγορία σχεδιασμού: B-Offshore

Πληροφορίες: Franman S.A. τηλ.: +30 210 9532 353, φαξ.: +30 210 9532 354, http://www.franman-sa.gr, e-mail: info@franman-sa.gr

Με διαστάσεις 8,90x2,73 μέτρα, το Goldfish 29 είναι σε θέση να καλύψει μικρά και μεσαία δρομολόγιαΟι αναβαθμίδες στη γάστρα συντελούν στην ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτωνΗ γκάμα των μηχανών περιλαμβάνει ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από 300 έως 525 ίππους, προσφέροντας υψηλή ώση
Τα καθίσματα όρθιου τύπου προσφέρουν πολύ καλή στήριξη κατά την πλεύσηΤρία παρατροπίδια "τρέχουν" σε κάθε πλευρά της γάστραςΤο πιλοτήριο είναι πολύ καλά οργανωμένο προσφέροντας υψηλά επίπεδα πλοήγησης
Περιμετρικά του αλεξήνεμου προσφέρεται μια πρακτική μεταλλική χειρολαβήΣτο κατάστρωμα προσφέρεται μία επιλογή που περιλαμβάνει ανατομικά καθίσματα τύπου back to backΟ χώρος επάνω από το μηχανοστάσιο έχει επενδυθεί με στρώματα δημιουργώντας μία επιφάνεια για ανάπαυση
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.