Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Marlin 38 open



Από τον Αιμίλιο Χατζηδάκη

Με πρωταγωνιστικό ρόλο

Έχοντας να αντιμετωπίσει ισχυρούς ανταγωνιστές, το δημοφιλές ιταλικό ναυπηγείο Marlin δεν θα μπορούσε να σταθεί στις επιτυχίες του παρελθόντος, αψηφώντας μάλιστα τους κινδύνους που κρύβει οποιαδήποτε μορφή εφησυχασμού. Με το Marlin 38 open, το ναυπηγείο εισέρχεται με έναν δυναμικό τρόπο στην ελκυστική κατηγορία των μεγάλων φουσκωτών, ρίχνοντας στο νερό ένα ισχυρό σκάφος τόσο από άποψη διαστάσεων, όσο και εξοπλισμού.

Πριν ακόμη κανείς αναζητήσει τις διαφορές που μεταφέρει το νέο μοντέλο, οι περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό του περίβλημα δηλώνουν ξεκάθαρα τις προθέσεις της φίρμας να συνδέσει σχεδιαστικά το 38άρι με τα υπόλοιπα σκάφη του ναυπηγείου, καθιστώντας το άμεσα αναγνωρίσιμο. Η ημιτονοειδής γάστρα, οι γκρι αεροθάλαμοι με τα φαρδιά διπλά περιφερειακά λάστιχα και οι μπεζ επενδύσεις στο κύριο κατάστρωμα, αποτελούν τα οικεία πλέον κοινά χαρακτηριστικά που έχουν καθιερώσει όλη τη σειρά φουσκωτών.

Από εκεί και πέρα, οι ουσιαστικές διαφορές προκύπτουν από την αύξηση του καταστρώματος. Έχοντας στη διάθεσή τους έναν μεγάλο ωφέλιμο χώρο, οι σχεδιαστές είχαν τη δυνατότητα να προσδώσουν στο σκάφος άνεση και πολλές παροχές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο στην πλεύση όσο και στην άνεση των ναβατών.

Δεν είναι, ωστόσο, μόνο οι χώροι στο εσωτερικό που έχουν προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της κατηγορίας αλλά και ο σχεδιασμός των επιμέρους στοιχείων, που ακολουθεί με συνέπεια τις δυναμικές γραμμές του σκάφους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το πιλοτήριο, το οποίο εξοπλίζεται με έναν επιμελημένο πίνακα οργάνων, καθιστώντας εύκολη την ανάγνωση των ενδείξεων και τον χειρισμό του σκάφους. Εκτεινόμενο σε δύο επίπεδα, το ταμπλό εξοπλίζεται με μια επίπεδη οθόνη στην αριστερή πλευρά ενώ στο κέντρο περιλαμβάνεται μια σειρά αναλογικών οργάνων και τα διπλά χειριστήρια των μηχανών. Τέλος, στην δεξιά πλευρά είναι εγκατεστημένα το VHF και το ηχοσύστημα.

Κάθε άλλο παρά φτωχός είναι, ωστόσο, ο εξοπλισμός στο πρωραίο τμήμα. Πέρα από ένα διπλό κάθισμα που εφάπτεται στο πιλοτήριο, περιλαμβάνεται μια υπερκατασκευή που εξοπλίζεται στην επάνω πλευρά της με μεγάλα και αναπαυτικά στρώματα ηλιοθεραπείας ενώ στο εσωτερικό της φιλοξενεί ένα διπλό και άνετο κρεβάτι, με δυνατότητα φιλοξενίας δύο ατόμων.

Από την πλευρά του, ο πρυμναίος χώρος έχει εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις γενναιόδωρες διαστάσεις της ατράκτου, εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση επαρκείς χώρους. Εξοπλισμένος με έναν καναπέ και μεγάλα στρώματα ηλιοθεραπείας, είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα άτομα ενώ κατάπρυμα περιλαμβάνεται μια μεγάλη πλατφόρμα που εξυπηρετεί στην ασφαλή διέλευση προς και από το σκάφος.

Όπως και να έχει, πάντως, οι μεταφορικές δυνατότητες του σκάφους είναι το τελευταίο πράγμα που θα απασχολήσει τον skipper από τη στιγμή που θα βρεθεί στη θέση πλοήγησης. Το πρώτο στοιχείο της πλευστικής ικανότητας του σκάφους είναι συνδεδεμένο με το σύστημα σταθεροποίησης της γάστρας η οποία όντας διπλή, δημιουργεί ένα κενό ενδιάμεσο διάστημα στο οποίο εισέρχεται νερό. Το συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρετεί όταν το σκάφος είναι σταματημένο, με το νερό που κρατείται στη γάστρα να προσθέτει βάρος, βελτιστοποιώντας τη σταθερότητα του σκάφους. Το εν λόγω σύστημα σταθεροποίησης λειτουργεί εξάλλου και για πιο αποτελεσματικό πλανάρισμα.

Εξοπλιστικά, το Marlin 38 εφοδιάζεται με πέντε διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων. Οι τρεις είναι βενζινοκίνητες και περιλαμβάνουν μηχανές συνολικής ισχύος 520 ίππων (2x260), 650 ίππων (2x325) και 850 ίππων (2x425). Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αποτελούνται από δύο ζεύγη συνολικής ισχύος 640 ίππων (2x320) και 700 ίππων (2x350). Όσο για την μέγιστη ταχύτητα, αυτή μπορεί να φθάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει τα 55 μίλια αναλόγως βέβαια των επιλογών των διαθέσιμων κινητήρων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 11,60 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 3,66 μέτρα
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0,62 μέτρα
Αριθμός αεροθαλάμων: 6
Βάρος: 3800 κιλά
Γάστρα: πολυεστερική
Υλικό αεροθαλάμων: ελαστομερές ύφασμα
Μέγιστη ταχύτητα: 55 μίλια

Πληροφορίες: Atman MarineE Ε.Π.Ε, Αρτέμιδος 32 Χολαργός, τηλ.: 210.6548453 210.6544632
Seaenergy Yachting ltd, Προέδρου Τζανέτου 3, Άγιος Δημήτριος 173 42, Αθήνα τηλ.: 210-9844220, fax: 210-9844207, info@seanergy.gr

Οι αυξημένες διαστάσεις του υπόσχονται μεγάλη άνεση στο εσωτερικόΈνα διπλό κάθισμα βρίσκεται μπροστά από την κονσόλα, προσφέροντας καλή στήριξη κατά την πλεύσηΈνα διπλό κάθισμα φιλοξενεί και ο πρυμναίος χώρος, αντικριστά από τον καναπέ
Ο πλούσιος εξοπλισμός του πιλοτηρίου περιλαμβάνει DSC/VHF και ένα Chartplotter της Garmin, μοντέλο 4008Για την άγκυρα προβλέπεται ο αποκλειστικός χώρος αποθήκευσης, ενώ συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό εργάτηΣτην δεξιά πλευρά των καθισμάτων του πιλοτηρίου φιλοξενείται ένα ψυγείο
Η πρωραία περιοχή φιλοξενεί ένα υπέρδιπλο στρώμα ηλιοθεραπείαςΗ πρωραία υπερκατασκευή φιλοξενεί την καμπίνα η οποία εφοδιάζεται με ένα διπλό κρεβάτιΗ φάλκα που οδηγεί στην καμπίνα στηρίζεται σε δύο αμορτισέρ
Το μηχανοστάσιο που φιλοξενεί τους δύο κινητήρες είναι εγκατεστημένο κάτω από το πρυμναίο στρώμαΤο μηχανοστάσιο ανοιγόμενο, προσφέρει πολύ καλή πρόσβαση για επιθεώρηση ή σέρβιςΤο κατάστρωμα είναι δυνατόν να επενδυθεί και με ξύλο τικ, με όλα τα γνωστά οφέλη που προσφέρει αλλά και με την σχετική επιβάρυνση στην τιμή
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.