Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Σχέδιο ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού από τον Γενικό Γραμματέα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Βερνίκο Γιώργο
Μια ενδιαφέρουσα ομιλία παρέθεσε ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικων Επιχειρήσεων και Πρόεδρος της Vernicos Yachts, κύριος Βερνίκος Γιώργος

στα πλαίσια της 16ης Στρογγυλής Τραπέζης με την Ελληνική Κυβέρνηση του Economist, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Αθήναιον Ιντερκοντινένταλ.

Η ομιλία περιελάμβανε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης και μία σειρά μέτρων για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού σηματοδοτώντας μια νέα αρχή ώστε η Ελλάδα να μετεξελιχθεί σε παγκόσμιο κέντρο του.

Ο κύριος Βερνίκος, μεταξύ άλλων, ανέφερε τα εξής:

Άξονας για να μετατρέψουμε την αβεβαιότητα σε ανάπτυξη είναι η αποτελεσματική λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης, το κράτος δικαίου και η καλλιέργεια εμπιστοσύνης για επενδύσεις στην Ελλάδα. Απαραίτητο εργαλείο είναι μια φορολογική πολιτική που, με το σταθερό πλαίσιο και την αναπτυξιακή της λογική, να εμπεδώνει αυτό το κλίμα εμπιστοσύνης.

Η δημιουργία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου μπορεί να συμβάλει σημαντικά στους στόχους της Κυβέρνησης για ανάπτυξη. Το συγκεκριμένο Υπουργείο έχει μια ευρεία σειρά από αρμοδιότητες:

-Την αναψυχή, που περιλαμβάνει το θαλάσσιο τουρισμό και μπορεί να θέσει σα στόχο να γίνει η Ελλάδα παγκόσμιο κέντρο του γιώτινγκ και της ιστιοπλοΐας και ν’ αναπτύξει σημαντικά την κρουαζιέρα.

Επιπρόσθετα ο θαλάσσιος τουρισμός περιλαμβάνει πολιτικές για τα ημερόπλοια, τις θαλάσσιες εκδρομές, τα μικρά ταχύπλοα, τα φουσκωτά, τον καταδυτικό τουρισμό. Για την κρουαζιέρα απαιτείται ν’ αντιμετωπιστούν σειρά θεμάτων όπως τα θέματα ελλιμενισμού, οι πολιτικές προσέγγισης πλοίων με ξένη σημαία, η ελκυστικότητα της ελληνικής σημαίας, η ανάγκη προβολής και σταθερού δικτύου επικοινωνιών και συνολικά οι λιμενικές υποδομές.

-Τη μεταφορά και συγκεκριμένα την ακτοπλοΐα, όπου απαιτούνται σημαντικές ρυθμίσεις για να μπορέσει να διατηρηθεί η επικοινωνία με τα νησιά μας. Η ελληνική ακτοπλοΐα κινδυνεύει άμεσα να υποβαθμιστεί, τόσο σε επίπεδο συχνότητας δρομολογίων, όσο και ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών. Πρωταρχική ανάγκη είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια, αλλά και η συνολική εύρυθμη λειτουργία της ακτοπλοΐας.

-Τη ναυτιλιακή πολιτική και τη στήριξη μέσα από ένα ισχυρό εθνικό κέντρο της ποντοπόρου μας ναυτιλίας και την προώθηση σειράς πολιτικών για την ανάπτυξη της ναυτιλιακής υποδομής.

-Τα λιμάνια και τη λιμενική πολιτική.

-Την αλιεία.

-Τη θαλάσσια προστασία.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τη νησιωτική πολιτική. Τα ελληνικά νησιά είναι «μαργαριτάρια», μοναδικά στον κόσμο, που χρειάζονται αντίστοιχες πολιτικές για ν’ αναδειχθούν με βάση τη μοναδική φύση και τον πολιτισμό τους. Ιδιαίτερα τα μικρά νησιά του Αιγαίου αποτελούν ένα ευαίσθητο οικοσύστημα, το οποίο πρέπει να προστατέψουμε και να αναδείξουμε.

Είναι σημαντικό την κρίσιμη αυτή στιγμή που βρίσκεται η πατρίδα μας ν’ αναδείξουμε πολιτικές που μας ενώνουν και να είναι σαφές ότι η ισορροπία ανάμεσα στην ανάπτυξη και το περιβάλλον περνάει μέσα από τη λέξη ποιότητα.

Σχέδιο ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού από τον Γενικό Γραμματέα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Βερνίκο Γιώργο
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.