Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Αυλαία στη Γενική Συνέλευση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταχυπλοΐας. Το Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F2 στην Κέρκυρα
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και εφέτος η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ταχυπλοΐας, U.I.M., συγκάλεσε την ετήσια Γενική Συνέλευσή της η οποία πραγματοποιείται στις διάφορες πόλεις κρατών μελών της που επιλέγονται μετά από διαδικασία ψηφοφορίας. Η Ελλάδα μετά από τη διαδικασία επιλογής ανάμεσα σε πέντε υποψήφια κράτη, κατά τη διάρκεια της 84ης Ετήσιας Συνέλευσης του 2011 στο Αμπού Ντάμπι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, επιλέγει και φιλοξένησε στην Κέρκυρα την 85η Ετήσια Παγκόσμια Γενική Συνέλευση της U.I.M.

Σε αυτή την σημαντική διοργάνωση που σχετίζεται με το μηχανοκίνητο ναυταθλητισμό και διήρκησε από τις 15 έως 21 τις Οκτωβρίου, παρευρέθησαν επάνω από 300 εκπρόσωποι των ομοσπονδιών ταχυπλοΐας από 56 κράτη.

Κατά τη διάρκεια του συνέδριου συζητήθηκαν ενδιαφέροντα θέματα του αθλήματος όπως αυτά που άπτονται της ασφάλειας των αγωνιζομένων και των αγώνων, καθώς επίσης και η βελτίωση των κανονισμών. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την εξέλιξη στην τεχνολογία των κινητήρων και των σκαφών, για τη Formula Future, καθώς και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοσπονδίες των κρατών. Όσο για τις οικολογικές ανησυχίες της ομοσπονδίας αυτές αναδείχθηκαν μέσα από τη θεματολογία που αφορούσε τα οικολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα.

Στη Γενική Συνέλευση ανακοινώθηκε το ημερολογιακό πρόγραμμα των διεθνών αγώνων και πρωταθλημάτων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε και η εκλογή μελών του Διοικητικού Συμβουλίου ενώ η μεγάλη είδηση για τη χώρα μας αφορά τη διοργάνωση ενός Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F2 στην Κέρκυρα, το Μάιο του 2013.

Στα πλαίσια της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκε στον όρμο των Γουβιών της Κέρκυρας αγώνας επίδειξης αγωνιστικών σκαφών των ομάδων της Κερκυραϊκής Λέσχης Ταχυπλοΐας και του Ομίλου Φουσκωτών σκαφών Κέρκυρας, καθώς και πλήθος άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Την 85η Γενική Συνέλευση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταχυπλοΐας συνδιοργάνωσε η Κερκυραϊκή Λέσχη Ταχυπλοΐας, ο Δήμος Κέρκυρας και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων. Η διοργάνωση τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και υποστηρίχτηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού τον οποίο εκπροσώπησε ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ., κύριος Καραχάλιος Νίκος.

Η Κερκυραϊκή Λέσχη Ταχυπλοΐας αποτελεί ένα αθλητικό σωματείο που είναι αναγνωρισμένο από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Ιδρύθηκε το 1993 και από το 1996 είναι πλήρες μέλος της UIM (Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταχυπλοΐας) και ο εκπρόσωπός της στην Ελλάδα. Έχει συνδιοργανώσει μαζί με τον Δήμο Κέρκυρας και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αθλητισμού και της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με μεγάλη επιτυχία για πέντε συνεχή χρόνια το Grand Prix του παγκοσμίου πρωταθλήματος FORMULA 1 στην Κέρκυρα, αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος F2, F3, JET SKI, T850, καθώς και άλλα παρόμοια παγκόσμια και πανελλήνια αθλητικά γεγονότα.

Η U.I.M έχει την έδρα της στο Μοnaco, είναι το παγκόσμιο ανώτατο όργανο της αγωνιστικής ταχυπλοΐας, δραστηριοποιείται ανελλιπώς για 85 χρόνια, έχει αναγνωριστεί και είναι μέλος της Ολυμπιακής επιτροπής.

Ο Πρόεδρος της UIM, κύριος Raffaele ChiulliΟ Πρόεδρος της UIM με τον Πρόεδρο της κερκυραϊκής Λέσχης Ταχυπλοΐας, κύριο Μουζακίτη ΚωνσταντίνοΤα μέλη της UIM
Η διοικούσα επιτροπή κατά το συνέδριοΚατά το συνέδριο πραγματοποιήθηκαν αγώνες επίδειξηςΑυλαία στη Γενική Συνέλευση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ταχυπλοΐας. Το Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F2 στην Κέρκυρα
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.