Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Πωλήσεις Ενοικιάσεις
Ειδήσεις
Φουσκωτά
Μηχανοκίνητα
Ιστιοπλοϊκά
Μηχανές
Αφιερώματα
Σπορ & Δραστηριότητες
Θάλασσα & Τέχνη
Διακοπές
Ευρετήρια, Οδηγοί
Volvo Ocean Race 2011-2012: Μια "ναυμαχία" γεμάτη ιστορία


Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι ομάδες που θα συμμετέχουν στον μεγαλύτερο σε διάρκεια και απαιτήσεις ιστιοπλοϊκό αγώνα Volvo Ocean Race, ο οποίος υφίσταται από το 1973 με την επωνυμία Whitebread. Η χρονική διάρκεια του αγώνα είναι εννιά μήνες, με τα σκάφη να διανύουν περίπου 40.000 ναυτικά μίλια στους πέντε ωκεανούς του πλανήτη.

Από τον πρώτο αγώνα μέχρι τις μέρες μας έχουν αλλάξει πολλά. Το 1973, τα σκάφη ήταν ξύλινα. Σήμερα είναι από ανθρακονήματα. Το 1973 τα γεύματα των πληρωμάτων ήταν μαγειρευτά φαγητά. Σήμερα είναι αφυδατωμένες τροφές αστροναυτών. Το 1973, σε κάθε πλήρωμα αντιστοιχούσαν 6 μπουκάλια κρασιού ημερησίως. Σήμερα τα πληρώματα λαμβάνουν πολυβιταμίνες. Το 1973 τα σκάφη διένυαν καθημερινά περί τα 300 ναυτικά μίλια. Σήμερα, διανύουν περίπου 550 ναυτικά μίλια ημερησίως!

Στον αγώνα Volvo Ocean Race 2011-2012, ο οποίος πραγματοποιείται ανά διετία, θα συμμετέχουν έξι συνολικά σκάφη υψηλής τεχνολογίας -μήκους 21,49 μέτρων και ιστιοφορίας 814,92 τετραγωνικών μέτρων- με το καθένα από αυτά να επανδρώνεται με δέκα κορυφαίους επαγγελματίες ιστιοπλόους. Όσο για την ταχύτητα που μπορούν να επιτύχουν αυτή είναι πράγματι εντυπωσιακή αφού φθάνει τους 35 κόμβους, καθιστώντας τα σκάφη τα πιο γρήγορα του πλανήτη!

Το Volvo Ocean Race έχει ξεκινήσει ήδη με έναν αγώνα τριγώνου -μικρής βαθμολογικής σημασίας- που πραγματοποιήθηκε στην παράκτια περιοχή του Αλικάντε της Ισπανίας το προηγούμενο Σάββατο, 29 Οκτωβρίου, με νικητήρια ομάδα αυτή του Abu Dhabi, ακολουθούμενη από τις Puma, Camper, Sanya,Groupama και Team Telefonica.

Η εκκίνηση του σκέλους Αλικάντε - Κέιπ Τάουν θα πραγματοποιηθεί στις 5 Νοεμβρίου, με την απόσταση να ανέρχεται στα 6.500 ναυτικά μίλια. Τα επόμενα σκέλη του αγώνα είναι:

11 Δεκεμβρίου 2011:Κέιπ Τάουν - Αμπού Ντάμπι (Αραβικά Εμιράτα): 5.430 ναυτικά μίλια.

14 Ιανουαρίου 2012: Αμπού Ντάμπι - Σάνυα (Κίνα): 4.600 ναυτικά μίλια

19 Φεβρουαρίου 2012:Σάνυα - Ώκλαντ (Νέα Ζηλανδία): 5.220 ναυτικά μίλια

18 Μαρτίου 2012: 2012Ώκλαντ - Itajai (Βραζιλία): 6.705 ναυτικά μίλια

22 Απριλίου 2012: Itajai - Μαϊάμι (ΗΠΑ): 4.800 ναυτικά μίλια

20 Μαίου 2012: Μαιάμι - Λισσαβώνα (Πορτογαλία): 3590 ναυτικά μίλια

10 Ιουνίου 2012: Λισσαβώνα - Λοριέντ (Γαλλία): 1940 ναυτικά μίλια

1 Ιουλίου 20212: Λοριέντ - Γκάλγουε(Ιρλανδία): 485 ναυτικά μίλια


Οι ομάδες

1. Azzam - Abu Dhabi. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Κυβερνήτης: Ian Walker (Αγγλία)

2. Camper-Emirates New Zealand. Ισπανία-Νέα Ζηλανδία. Κυβερνήτης: Chris Nicholson (Αυστραλία)

3. Groupama 4. Γαλλία. Κυβερνήτης: Franck Cammas (Γαλλία)

4. Puma’s Mar Mostro - Puma. ΗΠΑ. Κυβερνήτης: Ken Read (ΗΠΑ)

5. Team Sanya. Κίνα.Κυβερνήτης: Mike Sanderson (Νέα Ζηλανδία)

6. Team Telefonica. Ισπανία. Κυβερνήτης: Iker Martinez (Ισπανία)


Η διαδικασία του αγώνα

Ο αγώνας Volvo Ocean Race περιλαμβάνει τόσο παράκτιους αγώνες όσο και σκέλη στους ωκεανούς.

Παράκτιοι Αγώνες

Οι παράκτιοι αγώνες περιλαμβάνουν έναν αγώνα σε κάθε ένα λιμάνι υποδοχής ενώ είναι σύντομοι δίνοντας στις ομάδες την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμους πόντους για τη γενική κατάταξη. Η διαδρομή των παράκτιων αγώνων είναι τέτοια που επιτρέπει την παρακολούθησή τους από την ακτή, προσφέροντας τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά τη μάχη που θα δίνουν τα πληρώματα των τεχνολογικά προηγμένων σκαφών Volvo Open 70.

Σκέλη στους Ωκεανούς

Το εφετινό Volvo Ocean Race αποτελείται από εννέα σκέλη στους ωκεανούς μεταξύ των 10 λιμανιών υποδοχής, που στο σύνολό τους συμπληρώνουν τα 39.270 ναυτικά μίλια του αγώνα.

Βαθμολογία

Η διάκριση σε κάθε υπεράκτιο σκέλος, βαθμολογείται πέντε φορές περισσότερο από την αντίστοιχη στους αγώνες εντός των λιμανιών.

Ο τρόπος βαθμολόγησης έχει ως εξής:

Υπεράκτια σκέλη:

1ος: 30 πόντοι

2ος: 25 πόντοι

3ος: 20 πόντοι

4ος: 15 πόντοι

5ος: 10 πόντοι

6ος: 5 πόντοι

Αγώνες στα λιμάνια:

1ος: 6 πόντοι

2ος: 5 πόντοι

3ος: 4 πόντοι

4ος: 3 πόντοι

5ος: 2 πόντοι

6ος: 1 πόντος

Στην περίπτωση που στον αγώνα συμμετείχαν επτά σκάφη, θα αντιστοιχούσαν 35 βαθμοί για τον πρώτο του υπεράκτιου αγώνα, 30 για τον 2ο κλπ, και 7 πόντοι για τον πρώτο στον αγώνα σε λιμάνι, 6 για το δεύτερο κλπ.

Νικήτρια ομάδα αναδεικνύεται αυτή με την υψηλότερη συνολική βαθμολογία στο τέλος του αγώνα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά σκαφών VOR open 70

Ολικό μήκος: 21,5 μέτρα

Μέγιστο πλάτος: 5,7 μέτρα

Βύθισμα: 4,5 μέτρα

Ύψος ιστού: 31,5 μέτρα

Μέγιστη ταχύτητα: 40 κόμβοι


21η ημέρα: Τέλος 1ου σκέλους. Το Telefonica στην κορυφή

Μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα το ισπανικό σκάφος Telefonica, με κυβερνήτη τον δις ολυμπιονίκη Iker Martinez, πέρασε πρώτο την γραμμή του τερματισμού στο πρώτο σκέλος του αγώνα Volvo Ocean Race, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το άλλο ισπανικό σκάφος Camper και τρίτο το γαλλικό Groupama.

Το Telefonica κάλυψε τα περίπου 6.500 ναυτικά μίλια του πρώτου σκέλους μετά από 21 ημέρες, 5 ώρες, 13 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα ενώ το δεύτερο, Camper, έφτασε στο Κέιπ Τάουν υπολειπόμενο του πρώτου κατά 16 ώρες, 34 λεπτά και 31 δευτερόλεπτα.

Σύνοψη του πρώτου σκέλους, Αλικάντε - Κέιπ Τάουν (6.500 ναυτικά μίλια)

Οι ιστιοδρομίες ξεκίνησαν στις 14.00 της 5ης Νοεμβρίου του 2011, με τον στόλο των σκαφών του Volvo Ocean Race να διασχίζει τη Μεσόγειο και να οδεύει προς τα στενά του Γιβραλτάρ, με σκοπό να περάσει στη μεριά του Ατλαντικού.

Μόλις 6 ώρες και 85 ναυτικά μίλια από την εκκίνηση, το σκάφος Azzam του Abou Dhabi έχασε το κατάρτι του εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Περιγράφοντας τη στιγμή που έσπασε το κατάρτι, ο κυβερνήτης του σκάφους, Ian Walker, δήλωσε: « η καρδιά μου έφτασε στο στόμα! Καθώς πλοηγούσα, ένα μεγάλο κύμα σήκωσε το σκάφος και βρέθηκα στον αέρα. Όταν προσγειωθήκαμε, διαπίστωσα πως το κατάρτι έλειπε... αμέσως ελέγξαμε την υγεία του πληρώματος και όταν διαπιστώσαμε ότι ήταν όλοι καλά, πήραμε το δρόμο της επιστροφής».

Η ατυχία έπληξε ωστόσο και το κινέζικο Sanya, το οποίο, μία ημέρα μετά, υπέστη βλάβη στη γάστρα του κατά την πρόσκρουσή της σε κύμα και πήρε την άγουσα για το λιμάνι του Mortil, ώστε να επισκευαστεί η ζημιά. Δυστυχώς, σε αυτή την περίπτωση ένα μέλος του πληρώματος, ο Andy Meiklejohn, έπαθε κάταγμα στο πόδι του.

«Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ιδέα για το πόσο σημαντική είναι η ζημιά» δήλωσε αμέσως μετά το συμβάν ο κυβερνήτης του σκάφους, Mike Sanderson, «είμαστε όμως όλοι ασφαλείς. Τα παιδιά κάνουν φανταστική δουλειά, όλα είναι πολύ θετικά και εργάζονται απίστευτα σκληρά ακόμα κι αν μπορείτε να δείτε την πικρή απογοήτευση στα πρόσωπά τους. Θα επιστρέψουμε όμως και θα ανακτήσουμε».

Ο εναπομείναντας στόλος, αποτελούμενος πλέον από τέσσερα σκάφη, περνώντας το Γιβραλτάρ την 3η μέρα του αγώνα, και συγκεκριμένα στις 7 Νοεμβρίου, κατευθύνθηκε προς την Αφρική. Το Groupama, με κυβερνήτη τον Frank Cammas,απέκτησε στην αρχή του αγώνα μια σημαντική διαφορά της τάξης των 111 ναυτικών μιλίων, ύστερα από την επιλογή του να κατευθυνθεί πιο κοντά στην ακτογραμμή της Μαύρης Ηπείρου, σε αντίθεση με τα άλλα σκάφη που ανοίχθηκαν σε μια πιο δυτική πορεία.

Αυτή η επιλογή στη αρχή φάνηκε ιδανική αφού οδήγησε το Groupama στην πρώτη θέση, με μεγάλη μάλιστα διαφορά από τα υπόλοιπα σκάφη. Τελικά όμως δεν τελεσφόρησε αφού στην περιοχή που κινούταν η γαλλική ομάδα την 8η ημέρα έπεσε ο αέρας ενώ ενισχύθηκε εκεί που βρισκόταν ο υπόλοιπος στόλος, με αποτέλεσμα το Groupama να βρεθεί στην τέταρτη θέση.

Κατά την 11η ημέρα των ιστιοδρομιών ο στόλος μπήκε στη ζώνη τροπικών νηνεμιών, αποκαλούμενη διεθνώς ως «ντόλντραμς» (Doldrums) αντιμετωπίζοντας δύσκολες καιρικές συνθήκες. Μέχρι εκείνη τη στιγμή τα δύο πρώτα σκάφη Τelefonica και Puma έδιναν μεγάλες μάχες για το πιο θα βρεθεί στην κορυφή του στόλου, ακολουθούμενα από τα Camper και Groupama.

Την 13η ημέρα, το πρώτο σκάφος που πέρασε τον επίγειο παράδεισο με τα 21 νησιά, Fernando de Doronha, και απέχει 354 χιλιόμετρα από τις ακτές της Βραζιλίας, ήταν το Puma, ακολουθούμενο από τα Telefonica, Camper και Groupama.

Η 17η ημέρα του αγώνα επιφύλασσε μια δυσάρεστη έκπληξη, αυτή τη φορά για το αμερικάνικο σκάφος Puma, το οποίο ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση και σε πολύ κοντινή απόσταση από το προπορευόμενο Telefonica, υπέστη ζημιά στο κατάρτι και αναγκάστηκε να αποχωρήσει. Η αμερικάνικη ομάδα κατευθύνθηκε προς το κοντινότερο νησί, το Tristan da Cunha, που απέχει 700 ναυτικά μίλια από το Κέιπ Τάουν λαμβάνοντας στη μέση του ωκεανού 450 λίτρα πετρέλαιο από το κοντινότερο πλοίο, ένα εμπορικό με την επωνυμία «Zim Monaco» το οποίο έσπευσε να βοηθήσει το αγωνιστικό ιστιοπλοϊκό.

Στο ίδιο νησί κατευθύνθηκε εξάλλου ένα εξειδικευμένο πλοίο, με σκοπό την ανέλκυση και μεταφορά το σκάφους Puma και του πληρώματός του στο Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.

Ο κυβερνήτης του Puma, Ken Read δήλωσε μετά το ατύχημα: «κάναμε ιστιοπλοΐα με 20 έως 25 κόμβους αέρα και ταχύτητα 20 κόμβων και καταστρώναμε τον αγώνα μας για το πότε θα επιτεθούμε στο προπορευόμενο Telefonica. Και, ξαφνικά, αγωνιζόμασταν να επιζήσουμε. Προσπαθούμε να καταλάβουμε τι έγινε με το κατάρτι. Το σκάφος έχει κατασκευαστεί για δύσκολες συνθήκες ενώ είχε δοκιμαστεί σκληρά. Ελπίζω να βρούμε τι έφταιξε γιατί και το άλλο κατάρτι μας είναι ακριβώς ίδιο και θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν θα ξανασυμβεί».

Την ίδια μέρα ένα ατυχές συμβάν έπληξε και την ομάδα Camper, αφού ο πλωριός του σκάφους, Mike Pammenter, τραυματίστηκε καθώς κατευθυνόταν προς την πλώρη για μια αλλαγή πανιού, χτυπώντας στο πρόσωπο. Το σκάφος σταμάτησε για λίγο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες ενώ χρειάστηκε να του κάνουν τρία ράμματα. Στη συνέχεια ο αθλητής ξαναμπήκε στον αγώνα όπως άλλωστε και το σκάφος του.

Ένα άλλο απρόοπτο ωστόσο που συνέβη στην ίδια ομάδα ήταν η συνάντησή του με μια τεράστια φάλαινα λίγα ναυτικά μίλια πριν το Κέιπ Τάουν. Η παρουσία του κητώδους θηλαστικού ανησύχησε τον κυβερνήτη Chris Nicholson ο οποίος έσπευσε να λάβει τα μέτρα του, στέλνοντας ένα μέλος του πληρώματος στην καρίνα. Τελικώς , η φάλαινα βυθίστηκε στο νερό και απομακρύνθηκε ειρηνικά.

Μετά τον τερματισμό, ο οποίος πραγματοποιήθηκε ύστερα από 21 ημέρες, 21 ώρες , 48 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα, ο κυβερνήτης της ομάδας Camper with ETNZ, δήλωσε: «ο αγώνας εξελίχθηκε κάτω από τις δυσκολότερες συνθήκες που έχω συναντήσει στο VOR. Η δεύτερη θέση αποτελεί ένα καλό αποτέλεσμα αλλά αναμένουμε να πάμε καλύτερα στα υπόλοιπα σκέλη. Βέβαια θα είναι αρκετά δύσκολο, δείτε τι έπαθαν οι ομάδες που υπέστησαν ζημιά στα σκάφη τους και αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθέναν».

Όσο για την νικήτρια ομάδα του πρώτου σκέλους, Team Telefonica, πραγματοποιώντας μια τακτική με μεθοδικότητα και χωρίς υψηλά ρίσκα κατάφερε να πάρει την κανονιά του τερματισμού μετά από 21 μέρες, 5 ώρες, 14 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα.

Ο 34χρονός ισπανός κυβερνήτης Iker Martinez, μετά την άφιξη του σκάφους στο Κέιπ Τάουν, δήλωσε: «είμαστε ευτυχισμένοι με τα αποτέλεσμα, είναι πολύ καλό για εμάς, έχουμε μάθει αρκετά μέσα από τις δύο τελευταίες μας προσπάθειες στο VOR τα οποία τα αξιοποιήσαμε, με αποτέλεσμα την πρωτιά μας στο πρώτο σκέλος».

Σχετικά με τις επιδόσεις, το ταχύτερο σπριντ σε 24ωρη βάση ανήκει στην ομάδα Camper with ETNZ, όπου και κάλυψε 554,16 ναυτικά μίλια, 42,44 μίλια λιγότερα από το σκάφος Ericsson 4, που από το 2008/09 κατέχει το ρεκόρ με 596.6 ναυτικά μίλια σε μία ημέρα, και μέση ταχύτητα 24.8 κόμβων! Η ισπανική ομάδα, κερδίζοντας το βραβείο IWC Schaffhausen Speed Record Challenge, θα λάβει ως έπαθλο από την εταιρεία ωρολογοποιίας IWC, η οποία είναι επίσημος χρονομέτρης και χορηγός του αγώνα, από ένα ρολόι για το κάθε μέλος του πληρώματος.

Οι ομάδες βρίσκονται πλέον στο Κέιπ Τάουν με σκοπό να ξεκουραστούν αλλά και να ανασυνταχθούν, καταστρώνοντας τα σχέδιά τους για το δεύτερο σκέλος του αγώνα, από το Κέιπ Τάουν ως το Aμπου Ντάμπι.

Volvo Ocean Race 2011/12: 2ο σκέλος: Κέιπ Τάουν - Αμπού Ντάμπι.

Με χαμηλές ταχύτητες της τάξης των 8-9 κόμβων ξεκίνησαν τα συμμετέχοντα σκάφη του ιστιοπλοϊκού αγώνα Volvo Ocean Race, με σκοπό να διανύσουν το γρηγορότερο δυνατό τα 5.430 ναυτικά μίλια του δεύτερου σκέλους, από το Κέιπ Τάουν στο Άμπου Ντάμπι.

Οι ομάδες ξεκίνησαν στις 12 Δεκεμβρίου στις 13.00 μμ., με τα σκάφη Groupama και Camper να προπορεύονται των Puma, Sanya, Abu Dhabi και Telefonica, τα οποία όμως είναι σε κοντινή απόσταση.

Στην ιστιοδρομία στο λιμάνι (inport race) που προηγείται του αγώνα στον ωκεανό, και διεξάγεται μία ημέρα πριν, πρώτο τερμάτισε το ισπανικό Telefonica και ακολούθησαν οι ομάδες Camper, Puma, Abu Dhabi, Groupama και Sanya.

Το δεύτερο σκέλος στο Νότιο Ωκεανό αναμένεται συναρπαστικό και επικίνδυνο, όχι μόνο εξαιτίας του αγώνα αλλά και από το γεγονός ότι τα σκάφη θα διανύσουν ένα μεγάλο μέρος στη ζώνη των Σομαλών πειρατών και οποιαδήποτε εκτροπή από την διαδρομή είναι πιθανό να φέρει κάποιο από τα 6 σκάφη του στόλου αντιμέτωπα με αυτούς.

Volvo Ocean Race 2011/12: 2ο σκέλος: Κέιπ Τάουν - Αμπού Ντάμπι. 8η ημέρα. Μεγάλο ρίσκο για το Sanya.

Διανύουμε ήδη την 8η ημέρα του δεύτερου σκέλους του Volvo Ocean Race. Τα σκάφη ξεκίνησαν στις 12 Δεκεμβρίου από το Κέιπ Τάουν, με σκοπό να διανύσουν το γρηγορότερο δυνατό τα 5.430 ναυτικά μίλια έως το Άμπου Ντάμπι, όπου και θα τερματίσουν.

Το δεύτερο σκέλος στον Ινδικό Ωκεανό αναμένεται συναρπαστικό και επικίνδυνο, όχι μόνο εξαιτίας του αγώνα, αλλά και από το γεγονός ότι τα σκάφη θα διανύσουν ένα μεγάλο μέρος στη ζώνη των Σομαλών πειρατών, και οποιαδήποτε εκτροπή από την διαδρομή είναι πιθανό να φέρει κάποιο από τα 6 σκάφη του στόλου αντιμέτωπα με αυτούς.

Αυτή τη στιγμή ο στόλος των έξι σκαφών που συμμετέχουν στο Volvo Ocean Race έχει ανοιχθεί προς τα ανατολικά, και περνάνε κάτω από την Μαδαγασκάρη και όταν την προσπεράσουν, θα πάρουν την άγουσα προς το Άμπου Ντάμπι.

Με ενδιαφέρον ωστόσο αναμένεται η ριψοκίνδυνη κίνηση του Sanya, το οποίο αποφάσισε να αλλάξει τακτική και, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα σκάφη που κινούνται ανατολικά, προσανατολίστηκε προς τα βόρεια. Αν αυτή η κίνηση τελεσφορήσει, το Sanya θα βρεθεί στην πρώτη θέση, ισοσκελίζοντας κατά κάποιο τρόπο την άτυχη πορεία του στο πρώτο σκέλος όπου και εγκατέλειψε.

Χαρακτηριστική εξάλλου είναι και η δήλωση του κυβερνήτη της κινέζικης ομάδας, Mike Sanderson, ο οποίος είπε ότι «Η επόμενη κίνηση θα κρίνει το αποτέλεσμα στο σκέλος για όποιον την κάνει, και, είτε θα κερδίσει είτε θα βγει τελευταίος».

Τα λόγια του εξάλλου ..βγήκαν στο 1ο σκέλος, στο οποίο αξίζει να υπενθυμίσουμε την τακτική του Groupama που αποσπάστηκε από τον υπόλοιπο στόλο και κινήθηκε κοντά στα παράλια της Αφρικής, αποσπώντας για ένα χρονικό διάστημα την πρώτη θέση, με αρκετά μίλια μάλιστα διαφορά. Στη συνέχεια όμως αυτή η κίνηση δεν τελεσφόρησε, αφήνοντας την γαλλική ομάδα στην τελευταία θέση και ενόσω συμμετείχαν τέσσερα από τα έξι σκάφη.

Πρώτο βρίσκεται το Sanya, δεύτερο το Camper, τρίτο το Puma και ακολουθούν τα Team Telefonica, Groupama και Abu Dhabi.

Οι ταχύτητες που κινούνται κυμαίνονται είναι για το μεν Sanya περί τους 18 κόμβους, και για υπόλοιπα περί τους 8 με 10 κόμβους ενώ τα πληρώματα βρίσκονται σε μια συνεχή και εξουθενωτική προσπάθεια να κάνουν τα σκάφη να πάνε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αφού απαιτείται μια διαρκής αλλαγή πανιών.

8η ημέρα. Τeam Sanya. Μεγάλη ατυχία!

Ο κυβερνήτης έκανε ότι μπορούσε. Το ίδιο και το πλήρωμα. Δυστυχώς, το άλμπουρο του σκάφους αντιμετώπισε πρόβλημα και η ομάδα Sanya, η οποία προπορευόταν στο Volvo Ocean Race και μάλιστα με διαφορά έναντι του υπόλοιπου στόλου, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το δεύτερο σκέλος και να πλεύσει σε κοντινό λιμάνι της νότιας Μαδαγασκάρης. Πλέον ο στόχος του Team Sanya είναι να αποκαταστήσει τη ζημιά το γρηγορότερο και να επιστρέψει στον αγώνα.

Η απουσία του Sanya είναι μεγάλη γιατί αποτελείται από ένα κορυφαίο πλήρωμα που, δεδομένης της ατυχίας του στο πρώτο σκέλος, διψούσε για διάκριση και με την τακτική του στο δεύτερο σκέλος είχε δώσει στον αγώνα μεγάλο ενδιαφέρον. Όπως άλλωστε δήλωσε και ο κυβερνήτης Mike Sanderson, η ομάδα του είχε πραγματοποιήσει ένα εκπληκτικό δεύτερο σκέλος και είχε αποκτήσει μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους.

Σχετικά με τον υπόλοιπο στόλο, αυτή τη στιγμή προπορεύεται το Camper και ακολουθούν σε πολύ κοντινή απόσταση τα Telefonica και Puma ενώ πιο πίσω βρίσκονται τα Groupama και Abu Dhabi.
Volvo Ocean Race 2011-2012: Μια "ναυμαχία" γεμάτη ιστορία (02/11/2011)Volvo Ocean Race 2011-2012: Μια "ναυμαχία" γεμάτη ιστορία (02/11/2011)
 

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.