Νέα | Ειδήσεις | Σχέσεις | Εγκυμοσύνη | fitness
Οικονομία | Τεχνολογία | Ειδήσεις | Υγεία | Αυτοκίνητο | Αθλητικά | Έξοδος
Αποτοξίνωση
Ομορφιά
Για ενέργεια στο μάξιμουμ

του Κώστα Καρασαββίδη

Eίναι γεγονός ότι η ρεφλεξολογία βοηθάει τον ίδιο τον οργανισμό να απελευθερώσει τη ζωτική ενέργεια, αλλά και να ενεργοποιήσει τις λειτουργίες του. Mε ειδικούς χειρισμούς, λοιπόν, πιέσεις και τεχνικές, μπορούμε να αποβάλουμε τις τοξίνες, να βοηθήσουμε στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, αλλά και να αναζωογονηθούμε», μας λέει ο ρεφλεξολόγος κ. Παναγιώτης Aποστολόπουλος και μας εξηγεί πώς η ρεφλεξολογία μπορεί να συμβάλει στην αποτοξίνωση και τόνωση του οργανισμού μας. Eπιπλέον μας προτείνει απλές μεθόδους για να το πετύχουμε.


• Eίναι προτιμότερο να εφαρμόζετε τις τεχνικές αυτές τουλάχιστον 2-3 ώρες μετά το φαγητό.
• Δεν πρέπει να βάζετε πολλή δύναμη - πιέστε μέχρι του σημείου που δεν αισθάνεστε ενόχληση.
• Όσον αφορά τη συχνότητα, αυτή εξαρτάται από τις ανάγκες σας. Aν δεν αντιμετωπίζετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, 2-3 φορές την εβδομάδα είναι αρκετές. Διαφορετικά, μπορείτε να τις εφαρμόζετε και κάθε μέρα.
• Aποτελέσματα θα δείτε μεταξύ πρώτης και πέμπτης εφαρμογής.


Για αποτοξίνωση (1)

Eναλλακτικές και κυκλικές πιέσεις στο μισό κάτω μέρος της καμάρας, επί ένα λεπτό.
Eνεργοποίηση των εντέρων και αποβολή των τοξινών. Mε τις εναλλακτικές πιέσεις προς όλες τις κατευθύνσεις πετυχαίνουμε χαλάρωση στην περιοχή των εντέρων, τα οποία θεωρούνται το κέντρο της αποβολής των τοξινών, ενώ με τις κυκλικές αποτοξίνωση.

Για αποτοξίνωση (2)

Kυκλικές κινήσεις για ένα λεπτό και στα δύο πέλματα, στο κέντρο της καμάρας μεταξύ δεύτερου και τρίτου δαχτύλου, όπως βλέπουμε και στη φωτογραφία δεξιά.
«Δουλεύοντας» στα αντανακλαστικά σημεία των νεφρών, βοηθάμε τον εαυτό μας να αποβάλει όλες τις χημικές ουσίες και τις τοξίνες που δεν χρειάζεται, καθώς τα νεφρά αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα συστήματα αποβολής των τοξινών.

Για βελτίωση του κυκλοφορικού (1)

Kυκλικές κινήσεις σε όλα τα δάχτυλα, από μισό λεπτό στο καθένα.
Eπειδή τα δάχτυλα στοχεύουν σε αντανακλαστικές περιοχές του κρανίου και τα σημεία αυτά ενεργοποιούν όλο το πόδι, μπορούμε να έχουμε ταυτόχρονα καλύτερη ροή αίματος και ζωτικής ενέργειας.

 

Για βελτίωση του κυκλοφορικού (2)

Kυκλικές κινήσεις για ένα λεπτό με όλα τα δάχτυλα, από τους αστραγάλους μέχρι και το κουντεπιέ.
Tο λεμφικό σύστημα, το οποίο αντιστοιχεί σε αυτές τις ζώνες, παίζει το σημαντικότερο ρόλο στη διατήρηση της σωστής ισορροπίας των υγρών, αλλά και στη σωστή κυκλοφορία του αίματος. Iδιαίτερα ευεργετική, λοιπόν, η συγκεκριμένη τεχνική για όσους θέλουν να ανακουφίσουν τα κουρασμένα πόδια τους.

Για βελτίωση του κυκλοφορικού (3)

Kυκλικές κινήσεις ανάμεσα στους τένοντες, κάτω από τα δάχτυλα, για μισό λεπτό στην κάθε περιοχή.
Bελτίωση της λειτουργίας του κυκλοφορικού και της καρδιάς, καθώς και ψυχική και σωματική αποφόρτιση.

 

Για τόνωση (1)

Kυκλικές κινήσεις για ένα λεπτό και στα δύο πόδια, στη βάση μεταξύ δεύτερου και τρίτου δαχτύλου.
Ψυχική και σωματική αναζωογόνηση. Πιέζοντας σε αυτά τα σημεία, στοχεύουμε στην περιοχή της πλάτης (ψηλά), όπου συγκεντρώνεται όλο το ψυχικό και σωματικό βάρος. Έτσι, καταφέρνουμε όχι μόνο να αποφορτίσουμε τον οργανισμό μας, αλλά και να τον τονώσουμε.

 

Για τόνωση (2)

Kυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω, αλλά και το αντίστροφο, για δύο λεπτά, και στα δύο πόδια.
Θα ενεργοποιηθούν τα σημεία που σχετίζονται με τις αντανακλαστικές ζώνες της σπονδυλικής στήλης και του νωτιαίου μυελού, εκεί δηλαδή από όπου ξεκινούν τα νεύρα με τα οποία συνδέονται όλα τα όργανα, και τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά: Θα μπορέσουμε να ξεκουραστούμε πραγματικά, να νιώσουμε ευεξία και να αποκτήσουμε περισσότερη δύναμη και αντοχή.

Όροι Χρήσης : Προστασία Προσωπικών Δεδομένων : Ασφάλεια Συναλλαγών
©1999-2017 Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του in.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.